۲۸ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

انواع پنجره سقفی دو جداره در کرج

انواع پنجره سقفی دو جداره در کرج: هنگام بازدید از خانه برای خرید یا اجاره , موردی که در صدر لیست انتظارات بسیاری از افراد است , وجود نور طبیعی کافی است ؛ و شکی نیست که پنجره های از جمله پنجره های سقفی بزرگ کلیدی هستند ترکیب پنجره های دوجداره سقفی در فضای منزل میتواند زیبایی منحصر به فرد و درخشانی ایجاد کند. در اینجا دلایلی برای استفاده از پنجره های سقفی عنوان میشود.

ادامه مطلب

قیمت روز پنجره دوجداره وین تک در کرج

قیمت روز پنجره دوجداره وین تک در کرج: در این قسمت منظور ازپنجره دوجداره بازشویی با دستگیره دوطرفه  است که دارای سیلندر کلید خور(برای قفل کردن) می باشد. قیمت روز پنجره دوجداره UPVC وین تک از چهار آیتم  تاثیر می پذیرد که در ادلمه مقاله تشریح میکنیم. این آیتم ها عبارتند از پروفیل مورد استفاده, یراق آلات دستگیره, یراق آلات لولا و شیشه دوجداره و پنل میباشد.با توجه به شرایط اقتصاد کنونی کشورمان و افزایش نوسانی قیمت ها در چند سال گذشته باید دقت بیشتری در خصوص نحوه تخصیص منابع مالی خود داشته باشیم. بدین منظور برای خرید هر یک از وسایل زندگی باید برنامه ریزی دقیق تری انجام دهیم.

قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی وینتک

ادامه مطلب

تعویض شیشه پنجره معمولی با شیشه دوجداره کرج

تعویض شیشه پنجره معمولی با شیشه دوجداره کرج: تعویض شیشه تک جداره پنجره های معمولی و در اسریع ترین زمان  و با بهترین کیفیت و در تمامی نقاط استان البرز و کرج پذیرفته می شود.انواع شیشه های دوجداره ساده،رفلکس،رنگی،لمینیت،سکوریت و جورج اند بار موجود می باشد.تعویض شیشه های دوجداره بخار گرفته و دارای کثیفی در بین دوجداره شیشه در محل با بهترین کیفیت و نصب اصولی و استاندارد جهت عایق بندی کامل درب و پنجره پذیرفته می شود.


ادامه مطلب

بهترین نوع درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج

بهترین نوع درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج: همانطور که میدانید پنجره های دوجداره بهترین نوع از پنجره ها هستند  اما آیا می دانید بهترین پنجره دو جداره کدام است؟ انواع مدل پنجره دو جداره آلومینیومی، پنجره دوجداره upvc ، پنجره دو جداره کشویی و .... در بازار موجودند که کار انتخاب را دشوارتر می کنند. با توجه به قیمت های سرسام آور، اولین گزینه تعمیر پنجره دو جداره قبلی است ولی اگر پنجره های قدیمی در ساختمان نصب شده بهترین کار عوض کردن در و پنجره های زوار در رفته با انواع مدل درب و پنجره یو پی وی سی است.

پنجره دوجداره ثابت

ادامه مطلب

نمایندگی فروش پنجره های upvc تاشو در کرج

نمایندگی فروش پنجره های upvc تاشو در کرج: پنجره ها از دیرباز جزو مهم ترین و کاربردی ترین عناصر در فضاهای خانه و ساختمان ها به شمار می روند. کاربرد های اصلی آن ها ایجاد ارتباط بین فضای بیرون و داخل، انتقال نور و تبادل هوا بین داخل و خارج ساختمان می باشد. به مرور زمان و به علت شرایط مختلف ساختمان ها، خلاقیت های این صنعت و نیازهای موجود، درب های مختلفی با روش های به کارگیری مختلفی برای پنجره ها طراحی و ارائه شد. یکی از این نمونه ها، پنجره هایی با درب های  تاشو و یا اصطلاحا پنجره های  تاشو آکاردئونی است.

خرید درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

ادامه مطلب

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن کلنگی در کرج

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن کلنگی در کرج: پنجره های دوجداره هافمن مدل بازشو کلنگی یکی از انواع بازشو ها است که بیشتر در مکان هایی استفاده میشود که سایز پنجره کوچک و بصورت عرضی استجایگذاری این پنجره ها بیشتر در قسمت بالایی پنجره و در ترکیب با انواع  پنجره های ثابت و بازشو دیگر استبه دلیل شکل خاص بازشو این نوع پنجره ها استفاده از یراق آلات مناسب و با کیفیت بسیار مهم و الزامی است. یراق آلات استفاده شده در پنجرها انواع متفاوتی دارند. 

اندازه گیری تخصصی پنجره دوجداره یو پی وی سی

ادامه مطلب

انواع پنجره دوجداره چوبی لمینیت در کرج

انواع پنجره دوجداره چوبی لمینیت در کرج: شرکت تولید کننده ی پروفیل پنجره دوجداره چوبی لمینیت پنجره ماندگار، از تولید کنندگان و برندهای موجود در زمینه تولید انواع پروفیل های پنجره دوجداره طرح چوب با استاندارد جهانی و تکنولوژی روز دنیا می باشد که بعد از شرکت های ویستابست و وین تک که در رده اول و دوم تولید کننده پروفیل پنجره دوجداره طرح چوبی باشند ، شرکت تولیدی پنجره ماندگار در رده سوم از لحاظ رضایت مشتری قرار دارد ، کمپانی پنجره دوجداره طرح چوب UPVC پنجره ماندگار ، علاوه بر بازار داخلی ایران ، در بازار خارجی نیز وجود دارد و بسیار شناخته شده و معتبر می باشد ، در همین راستا ، در این مقاله ، قیمت پروفیل یو پی وی سی  پنجره ماندگار مورد بررسی قرار گرفته شده است.

مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید پنجره ارزان انواع مدل های لوکس و رنگی

خرید پنجره ارزان انواع مدل های لوکس و رنگی: پنجره ماندگار تولید کننده انواع لوکس و رنگی دوجداره از جمله پنجره های دوجداره ارسی و کشویی و کلنگی و طرح چوب و... ,با تولید محصولات با  استانداردهای جهانی در طرح ها و مدل های متنوع و سلیقه های گوناگون  می باشد. واحد فروش پنجره دو جداره و سه جداره  UPVC گروه صنعتی پنجره ماندگارآماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان را است..پنجره دوجداره بعلاوه مزایای ظاهری مانند زیبایی  مدرن دارای مزایای مهندسی  مثبت بسیاری  می باشد.

قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست

ادامه مطلب

فروش درب و پنجره دوجداره هافمن لوکس در کرج

فروش درب و پنجره دوجداره هافمن لوکس در کرج: پنجره دوجداره هافمن می تواند مناسب ترین انتخاب برای هر خانه ای باشد که علاوه بر امنیت و دوام مانع بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل جدید پنجره های دوجداره با کیفیت ، عایق بسیار مناسبی جهت گرما و سرما خواهد بود. در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر شده و سرعت نصب و سهولت و راه اندازی پنجره دوجداره در قیاس با مدل های معمولی بسیار بالاتر است. گروه درب و پنجره دو جداره UPVC پنجره ماندگار با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دو جداره هافمن کیفیتی درخور توجه را در اختیار خریداران قرار می دهد. خط تولید پنجره دو جداره پنجره ماندگار به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.


نمایندگی درب پنجره یو پی وی سی هافمن کرج

ادامه مطلب

فروش پنجره 2 جداره مستقیم از شرکت upvc کرج

فروش پنجره 2 جداره مستقیم از شرکت upvc کرج: از مهمترین سوالاتی که در هنگام خرید و فروش درب و پنجره 2 جداره برای ما پیش خواهد آمد، نحوه محاسبه قیمت پنجره 2 جداره و همچنین عواملی که موجب افزایش آن می شود، می باشد. برای محاسبه قیمت پنجره 2 جداره از نرم افزارهای مختص این کاراستفاده می شود. در این نرم افزار ابتدا عرض و ارتفاع پنجره 2 جداره را وارد کرده سپس طرح، حالت  و بازشو های پنجره را مشخص می کنیم. بعد از اتمام طراحی پنجره ها، نرم افزار قیمت پنجره 2 جداره را بصورت تفکیک اقلام مصرفی محاسبه کرده و آنرا نمایش می دهد. 


مزایای پنجره کشویی یو پی وی سی

ادامه مطلب