تعویض شیشه پنجره معمولی با شیشه دوجداره کرج

تعویض شیشه پنجره معمولی با شیشه دوجداره کرج: تعویض شیشه تک جداره پنجره های معمولی و در اسریع ترین زمان  و با بهترین کیفیت و در تمامی نقاط استان البرز و کرج پذیرفته می شود.انواع شیشه های دوجداره ساده،رفلکس،رنگی،لمینیت،سکوریت و جورج اند بار موجود می باشد.تعویض شیشه های دوجداره بخار گرفته و دارای کثیفی در بین دوجداره شیشه در محل با بهترین کیفیت و نصب اصولی و استاندارد جهت عایق بندی کامل درب و پنجره پذیرفته می شود.


تعویض شیشه پنجره معمولی با شیشه دوجداره کرج

شیشه های دوجداره پنجره دارای انواع مختلف ساده و رفلکس و رنگی می باشند که جهت عایق بندی و صداگیری بیشتر درب و پنجره ها ساخته و طراحی شده است.در ساخت این نوع از شیشه ها که به صورت ترکیبی از دو شیشه و یک جداکننده آلومینیومی به نام اسپیسر که با مواد رطوبت گیری به نام سیلیکاژن پر می شود استفاده شده است.

در بعضی موارد بدلیل برخورد جسم سختی با شیشه دوجداره باعث شکستگی و یا ترک برداشتن شیشه می شود که بدلیل خطراتی همچون شکستگی کامل شیشه و ریختن آن بر روی افراد داخل منزل و یا بردیدگی بر اثر دست زدن به شیشه حتما باید در اسرع وقت جهت تعویض شیشه دوجداره شکسته اقدام نمود.

تعویض شیشه دوجداره شکسته و یا تذرک خورده پنجره معمولی امری تخصصی و باید توسط تعمیرکار ماهر و دارای تجربه و با دقت فراوان صورت گیرد.شیشه های دوجداره در موقع شکستگی و یا ترک خوردن دارای لبه های بسیار تیز و برنده ای می شوند که برای افراد داخل منزل و مخصوصا کودکان بسیار خطرناک می باشد و حتما باید در اسرع وقت تعویض شود.

تعویض شیشه پنجره معمولی با شیشه دوجداره

از آنجایی که شیشه های دوجداره علاوه بر عایق بندی نقش رگلاژ نمودن و تنظیم شدن درب و پنجره های دوجداره را نیز ایفا می کنند حتما تعویض و نصب آن ها باید توسط افراد متخصص و ماهر در زمینه شیشه دوجداره و پنجره های یو پی وی سی صورت گیرد تا علاوه بر عایق بندی مناسب درب و پنجره بعد از نصب شیشه های دوجداره رگلاژ و تنظیم باشد و به راحتی باز و بسته شوند.

در برخی موارد مشاهده می شود که در منازل مسکونی دارای درب و پنجره های دوجداره از شیشه های مشجر و مات و یا رنگی تیره مثل برنز (قهوه ای) و یا دودی استفاده شده است که باعث عدم ورود نور کافی به داخل منزل و همچنین دید لازم به محیط اطراف می شود.

bahram parvahan

نويسنده مطلب تعویض شیشه پنجره معمولی با شیشه دوجداره کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است