فروش پرده کرکره آلومینیومی باکیفیت پنجره در عظیمیه کرج

فروش پرده کرکره آلومینیومی باکیفیت پنجره در عظیمیه کرج: پرده کرکره آلومینیومی خیلی با دوام و نگهداری و نظافت راحت است و دارای طیف گسترده از رنگهای زیبا که براساس فضا می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید.شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه انواع پرده کرکره آلومینیومی درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید.

فروش پرده کرکره آلومینیومی باکیفیت پنجره در عظیمیه کرج

از دیگر خصوصیات پرده کرکرهای فلزی

  1. با دوام
  2. نگهداری و نظافت آسان
  3.  دارای طیف گسترده ای از رنگ و طرح
  4. دارای قابلیت تنظیم کنترل دید
  5.  امکان نصب بین شیشه های دو جداره

پرده کرکره آلومینیومی

پرده کرکره آلومینیومی به علت کنترل کامل نور ورودی از اولویت های اول خریداران است .ماهیت فنی این نوع پرده مبتنی بر کاهش و ممانعت از تابش آفتاب و امکان بازتاب آن به سقف از مزیت های بکارگیری از این نوع پرده به حساب می آید . از مدل های منحصر به فرد این نوع پرده می توان به مدل پریواسی اشاره کرد که که قابلیت تاریک سازی محیط را به طور کامل انجام میدهد .

در سال های گذشته کاربرد پرده کرکره در فاصله با این دو لایه شیشه های دوجداره رونق یافته است که مزیت عمده آن تمیز ماندن پرده در طول عمر پنجره می باشد. علاوه بر زیبایی، پرده در باز و بسته کردن در یا پنجره ایجاد مزاحمت نمی نماید. پرده کرکره های نصب شده در شیشه های دوجداره به خصوص در بیمارستان ها، هتل ها و مراکز شهرهایی که آلودگی های زیست محیطی زیاد دارد مورد بکارگیری روز افزون یافته است.

پرده کرکره ایزوله شیشه دوجداره

تکنولوژی استفاده شده در پرده های کرکره ایزوله بین شیشه دوجداره سبب شده تا این نوع پرده در محیط های اداری، دفتری، شرکتها، هتل و سویتها، بیمارستانها، مراکز آزمایشگاهی و درمانی، اتاق های تمیز و مکانهای تجاری بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این مدل از پرده که در اصطلاح به آن IGBU گفته میشود. ساخته شده است از یک شیشه دو جداره به همراه یک محفظه به طور کامل عایق و آب بندی شده به حالت شیمیایی که در بخش داخلی عایق آن بوتیل و پلی سولفید به کار برده شده و پرده کرکره ای از جنس آلومینیوم را در داخل خود تعبیه کرده است. به نحوی که میتوان با رعایت عایق حرارت بودن، زاویه تیغه کرکره پرده را تغییر یا حالت باز و بسته نمودن پرده را انجام داد.

تاثیر پرده کرکره شیشه دوجداره در انتقال حرارت

علاوه بر اینکه خود شیشه دوجداره تا اندازه زیادی از ورود گرما و سرما به محیط درون منزل جلوگیری می کند پرده کرکره شیشه دوجداره نیز این محافظت را افزایش داده و تقویت میکند. از طرف دیگر از طریق امکان ترکیبات شیشه های گوناگون همانند شیشه های ضخامت بالا، شیشه های آکوستیک و … میتوان امکانات گسترده تری را ایجاد نموده و مجموعه ای از ترکیبات شیشه ای نیز به منظور تامین نیاز های مختلف در این بین مد نظر قرار داد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش پرده کرکره آلومینیومی باکیفیت پنجره در عظیمیه کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است