بهترین نوع درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج

بهترین نوع درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج: همانطور که میدانید پنجره های دوجداره بهترین نوع از پنجره ها هستند  اما آیا می دانید بهترین پنجره دو جداره کدام است؟ انواع مدل پنجره دو جداره آلومینیومی، پنجره دوجداره upvc ، پنجره دو جداره کشویی و .... در بازار موجودند که کار انتخاب را دشوارتر می کنند. با توجه به قیمت های سرسام آور، اولین گزینه تعمیر پنجره دو جداره قبلی است ولی اگر پنجره های قدیمی در ساختمان نصب شده بهترین کار عوض کردن در و پنجره های زوار در رفته با انواع مدل درب و پنجره یو پی وی سی است.

پنجره دوجداره ثابت

بهترین نوع درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج

بهترین پنجره دو جداره کدام است؟

اگر قصد بازسازی منزل را دارید و به فکر تعویض پنجره های قدیمی افتاده اید، بحث بودجه را مدیریت کنید. قیمت پنجره دو جداره ارتباط با جنس قاب، نوع شیشه ها و سبک پنجره دارد.

جنس قاب پنجره

قاب پنجره چوبی، قاب پنجره upvc ، درب و پنجره آلومینیومی، وینیل و فایبرگلاس از رایج ترین متریال برای ساخت پنجره های جدید هستند. ضخامت آلومینیوم و یا کیفیت روکش پی ی سی قاب پنجره معیار مهمی در انتخاب است. در نظر داشته باشید که قیمت قاب پنجره های وینیل خیلی کمتر از قاب های چوبی است اما پنجره های فیبرگلاس قیمت بیشتری از روکش وینیل دارند.

کیفیت شیشه پنجره

جنس شیشه را با توجه به محل نصب پنجره upvc انتخاب کنید تا هم در هزینه ها صرفه جویی شود و هم اینکه کارایی پنجره بیشتر شود. مثلا پنجره های تک جداره مناسب قسمت های بیرونی ساختمان نیستند و اتلاف انرژی زیادی دارند. پنجره های دو و یا سه جداره برای نصب در ساختمان های تهران مناسب تر هستند.

خصوصیات در و پنجره دوجداره

بهترین پنجره دو جداره در کارخانه به شکل استاندارد و وکیوم شده تولید می شود. بین دو لایه شیشه ای هوا وجود دارد و این محفظه از هدر رفتن انرژی فضای داخل جلوگیری می کند. به طور معمول بین لایه های شیشه از گاز آرگون پر شده و جدار شیشه کاملا عایق بندی شده است.

خصوصیات پنجره‌های دو جداره

تعمیر پنجره دوجداره قدیمی و استفاده از متریال جدید هزینه بر است ولی قطعا به نفع تان است. اگر در منطقه سردسیر زندگی می کنید با نصب پنجره های سه جداره،زمستان های گرم تری را تجربه می کنید. درست شبیه به بهترین پنجره دو جداره، فضای بین این شیشه ها نیز با گاز پر شده و به خوبی عایق بندی شده اند. در ضمن شیش های سه جداره عایق صوتی قوی تری هم هستند ولی قیمت این شیشه ها بیشتر از شیشه دو جداره است.

پنجره دوجداره upvc

بهترین نوع درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره دوجداره

با توجه به شرایط آب و هوایی کرج به نظر می رسد نصب پنجره دو جداره هوم سرویز مناسب تر باشد. در و پنجره دو جداره در تهران کاربرد بیشتری دارد و اصولا نیازی به استفاده از شیشه های سه جداره در تهران نیست. اگر ساختمان در جوار اتوبان و یا خیابان های شلوغ قرار دارد حتما پنجره های قدیمی را درب و پنجره دو جداره تعویض کنید چون عایق صوتی خوبی هستند. در ضمن شیشه های دو جداره در زمستان به هیچوجه بخار نمی زنند!

سبک پنجره دو جداره

این ویژگی بستگی به سلیقه دارد. درب و پنجرهیو پی وی سی، پنجره دوجداره upvc، روکش وینیلی و یا هر متریالی که انتخاب می کنید یک طرف، انتخاب سبک باز و بسته شدن پنجره هم یک طرف. طراحی متفاوت و مدرن بهترین پنجره دو جداره قدرت انتخاب بیشتری را فراهم کرده و می توانید یکی از طرح ها را انتخاب کنید:

پنجره لولادار

این پنجره های دوجداره یو پی وی سی روی لولا می چرخند و مثل درب ورودی باز و بسته می شوند. پنجره دو جداره لولایی بیشتری دید را در ساختمان های مدرن ایجاد می کند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب بهترین نوع درب و پنجره دوجداره ماندگار در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است