۲۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید بهترین مارک پنجره دوجداره

برای خرید بهترین مارک پنجره دوجداره باید به نمایندگی های معتبر مراجعه کنید. تولیدکنندگان و شرکت های درب و پنجره دوجداره upvc برای تولید بهترین مارک پنجره دوجداره از برند های مرغوب پروفیل و یراق آلات که در بازار داخلی و خارجی موجود است استفاده می کنند.


پنجره دوجداره ترمال بریک چیست

ادامه مطلب

خرید بهترین پنجره سه جداره

با خرید بهترین پنجره سه جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید. تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجداره و سه جداره در میزان عایق حرارتی آن موثر است. شما می توانید با خرید بهترین پنجره سه جداره محیطی آرام را برای خود و خانوادتان فراهم کنید.

پنجره سه جداره upvc

ادامه مطلب

خرید بهترین پنجره دوجداره upvc

خرید بهترین پنجره دوجداره upvc باید تنها از نمایندگی های معتبر که از تکنولوژی پیشرفته در زمینه تولید و از متخصصین فنی و با تجربه در امور طراحی، مونتاژ و نصب انواع پنجره دو جداره استفاده می کنند تهیه کرد.استفاده ازشیشه دوجداره صنعتی که کاملا بصورت استاندارد تولید شده باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد و قادر به خروج نباشد. با توجه به اینکه بخش اعظم یک پنجره دوجداره را شیشه دوجداره تشکیل میدهد، پس در انتخاب شیشه باید دفت فراوانی کرد تا کاملا استاندارد و به صورت صنعتی تولید شده باشد.


معماری ساختمان پنجره دوجداره

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره با بهترین پروفیل

خرید پنجره دوجداره با بهترین پروفیل بسیار حائز اهمیت است چرا که یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده پنجره دو جداره ، پروفیل های upvc آن می باشد. پروفیل upvc بسیار مناسب و عایق در برابر رطوبت و سرما بوده است و از این ماده امروزه برای ساخت قاب پنجره upvc جهت عایق بودن بیشتر استفاده می شود.

پروفیل یو پی وی سی

ادامه مطلب

نکات مهم در خرید پنجره دوجداره

یکی از نکات مهم در خرید پنجره دوجداره نوع یراق آلات است که با توجه به تنوع و شکلهای مختلف پنجره های دو جداره در انتخاب و نوع یراق و پنجره های خود دقت کنید و با توجه به شرایط خانه و نحوه بازشو پنجره و همچنین چیدمان پذیرایی،اتاقهای خواب ،وآشپزخانه ،نوع پنجره های خانه خود را انتخاب کنید .

قیمت پنجره های یو پی وی سیقیمت پنجره های یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید شیشه لیمنت پنجره دوجداره

خرید شیشه لیمنت پنجره دوجداره به دلیل سه خصوصیت عایق حرارتی، پایین آوردن آلودگی صوتی و امنیت مناسب است. در اثر برخورد های شدید به هیچ نحوی فرو نمی ریزند و چسبیده به طلق می‌مانند. میزان صوت عبوری از شیشه را در هر محدوده فرکانسی تا میزان مشخصی پایین می آورند. برخی از گونه های آن‌ از عبور تقریبی ۹۹ درصد از اشعه خطرناک فرا بنفش (UV) نور خورشید مانع می شوند. از پایین آمدن تدریجی رنگ پارچه‌ها، فرش‌ها و مبلمان بوسیله نور خورشید جلوگیری می کنند.

شیشه لمینت

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره دو رو لمینت

خرید پنجره دوجداره دو رو لمینت سیار پرطرفدار است و بسیاری از سازندگان و معماران ساختمانی برای جلوه بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان و همچنین نمای داخلی آن، از درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره دورو لمینت استفاده می نمایند. در خرید پنجره دوجداره دورولمینت باید به کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی در تولید درب و پنجره دورو لمینیت توجه فراوانی داشته و شرکت امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری در اختیار دارد.


پنجره دوجداره بیرون لمینیت

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره وکا

سیستم درب و پنجره وکا از تمام خصوصیات خوب یو پی وی سی استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند پس بهترین انتخاب ، خرید پنجره دوجداره وکا می باشد . مهندسی صحیح درب ها و پنجره های وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد.

وکا آلمان

ادامه مطلب

خرید شیشه استاندارد پنجره دوجداره

هنگام خرید شیشه استاندارد پنجره دوجداره باید به ضخامت و تعداد دیواره های شیشه ای در شیشه تک جداره، دوجداره و سه جداره و همچنین نحوه تولید(صنعتی یا دستی بودن آن)، رنگ شیشه(رفکس سوپر سیلور، آبی، طلایی، برنز) و نوع شیشه(ساده، لمینت و سکوریت بودن آن) دقت کنید.

شیشه دوجداره صنعتی درجه یک با گاز ارگون

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره با شیشه دودی

امروزه شیشه های دوجداره نیز مانند شیشه های معمولی در رنگ های مختلفی تولید میشوند. که در بین رنگ های تولید شده شیشه دو جداره رنگ دودی بسیار پرطرفدار میباشد. برای انتخاب و خرید پنجره دو جداره با شیشه دودی نکاتی را باید رعایت کرد .

ادامه مطلب