قیمت روز پنجره دوجداره هافمن کلنگی در کرج

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن کلنگی در کرج: پنجره های دوجداره هافمن مدل بازشو کلنگی یکی از انواع بازشو ها است که بیشتر در مکان هایی استفاده میشود که سایز پنجره کوچک و بصورت عرضی استجایگذاری این پنجره ها بیشتر در قسمت بالایی پنجره و در ترکیب با انواع  پنجره های ثابت و بازشو دیگر استبه دلیل شکل خاص بازشو این نوع پنجره ها استفاده از یراق آلات مناسب و با کیفیت بسیار مهم و الزامی است. یراق آلات استفاده شده در پنجرها انواع متفاوتی دارند. 

اندازه گیری تخصصی پنجره دوجداره یو پی وی سی

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن کلنگی در کرج

یراق آلات پنجره دوجداره کلنگی هافمن برای پنجره های کوچک داخل حمام و سرویس استفاده می گردد.این نوع یراق فقط اجازه می دهد لنگه پنجره تا یک زاویه مشخص شده ای از قسمت بالا باز شود.

علت اصلی آن این است که معمولا در سرویس و حمام فضایی برای باز کردن پنجره وجود نداره این یراق کمک می کند تا لنگه در جای خود و یک زاویه کوچک برای تبادل هوا باز شود و مزاحمتی برای اطراف خود نداشته باشد.

قطعاتی که در این نوع یراق استفاده می شود:

قفل کلنگی یا انگشتی که یک قسمت از آن روی لنگه پنجره سوار میشود و قسمت دیگر آن روی فریم می باشو قطعه ای که رو لنگه می باشد جای انگشت دارد که برای بازکردن آن راکشیده و لنگه آزاد می شود.

 

پنجره دوجداره کلنگی سرویسی حالت بازشو از بالا و محدودیت در مقدار باز شدن دو ویژگی اصلی پنجره Upvc کلنگی است.  در واقع این نوع پنجره  دوجداره سرویسی تنها حالت  دوم پنجره دوحالته (بازشو 30 درجه از بالا) را اجرا می کند. برخی از پنجره ها تنها برای دسترسی کوتاه و تهویه هوا استفاده می گردد بدین منظور بهینه ترین حالت بازشو برای این نوع پنجره، پنجره دوجداره یو پی وی سی کلنگی است.

پنجره کنگی از بالا بازشو

قیمت روز پنجره دوجداره هافمن

بازویی کلنگی که این هم بر روی فریم هم بر روی لنگه سوار است و زمانی که لنگه را باز می نمایید این بازویی لنگه را در زاویه ای خاص نگه می دارد این بازویی برای پنجره سرویسی که نهایتا ۵۰*۵۰ سانتی متر باشد یک عدد نصب می شود در صورتی که ابعاد بزرگتر شود حتما باید هر دو طرف لنگه بازویی نصب نمود تا بتواند وزن لنگه نگه دارد.

لولای پنجره کلنگی مانند لولای یراق آلات تک حالته می باشد معمولا به علت آنکه ابعاد  و وزن در این پنجره بسیار کوچک و کم است از لولای ۷۵ سانتی استفاده می گردد

در صورتی که بخواهیم از یراق کلنگی سرویس برای ابعاد بزرگ تر از ۵۰*۵۰ سانتی متر استفاده کنیم باید به جای انگشتی یا قفل کلنگی از اسپانیولت تک حالته استفاده نمود و به جای زدن یک بازویی حتما از دو بازویی برای نگه داشتن لنگه استفاده نمود.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت روز پنجره دوجداره هافمن کلنگی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است