پنجره دوجداره طرح خم نصب پنجره دوجداره upvc

پنجره دوجداره طرح خم نصب پنجره دوجداره upvc :شرکت پنجره ماندگار یکی از شرکتهای با سابقه در زمینه تعویض و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره میباشد .این شرکت قادر به تعویض دربها و پنجره های خم است.تمامی دربها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره این شرکت دارای ضمانت نامه هستند.شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید.

پنجره دوجداره طرح خم نصب پنجره دوجداره upvc

یکی از شاخص‌ترین ویژگی های پروفیل‌های دوجداره UPVC قابلیت شکل‌پذیری و امکان ساخت اشکال هندسی : به شکل خم و ... با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل نیز به طور کلی به این صورت است که پروفیل های دوجداره UPVC جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار در دمایی حدود 150 درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های گوناگون نگهداری می‌شود تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید. بعداز زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل انرا از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست اید.
این پنجره ها در رنگهای سفید و لمینت طرح چوب قابل ساخت است.
صرفه جوئی در مصرف انرژی و ممانعت از تبادل سرما و گرما
خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید و شرایط گوناگون جوی
عایق صوتی تا 75% با استفاده از شیشه های دوجداره
جلوگیری از هدررفت انرژی سرمایشی و گرمایشی ساختمان
مستحکم و عدم زنگ زدگی در برابر رطوبت
مصونیت از آلودگی های صوتی
عایق در مقابل گرد و غبار
عایق در مقابل نفوذ باد و باران
قابل اجرا در طرحهای گوناگون اعم از پنجره های خم و اشکال غیر منظم

تولید و نصب پنجره دوجداره خم

عصر فردا مجموعه ای کامل را جهت ساخت اشکال هندسی ،اشکال خم و انواع فرمها و زاوایای انواع پنجره ها را داراست و این توانایی پنجره ماندگار را برای تولید انواع فرمهای پنجره دو جداره upvc قادر میسازد. تعداد کارخانه هایی که بتوانند فرمهای هندسی و خم بودن یو پی وی سی را بسازند محدود است .چرا که این امر علاوه بر امکانات و ماشین آلات مخصوص نیاز به دانش فنی بالایی داشته و هر واحد تولیدی از این دانش برخوردار نمی باشد

تولید پنجره هایی با داشتن چند ضلع به صورت خم در چند بخش نیاز به تجربه و دانش فنی میباشد چرا که زیبایی این پنجره خم بسیار بستگی به زیبایی هلال آنها دارد . در غیر این صورت فرم کلی پنجره ها بهم ریخته و پس از نصب نیز نمیتواند کارایی و زیبایی خوبی داشته باشد . الگوبرداری صحیح ، ساخت آرک و زاویه مناسب ، ساخت و اسمبل پنجره با کمان یا زاویه مربوطه و نهایتا نصب دقیق در محل و آب بندی استاندارد . مراحلی است که باید به صورت کاملا دقیق صورت گیرد . عصر فردا در انجام پروژه های خاص همواره بهترین بوده و از افتخارات این مجموعه انجام پروژه هایی است که دیگران آن را غیر ممکن می پندارند .

شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه انواع درب و پنجره دوجداره کرج با پروفیل یوپی وی سی باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید...

bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره دوجداره طرح خم نصب پنجره دوجداره upvc

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است