معایب و تفاوت شیشه دوجداره با سه جداره

معایب و تفاوت شیشه دوجداره با سه جداره :پنجره سه جداره نیز مانند همه محصولات ساختمانی مشکلاتی دارد که در این قسمت شرح می دهیم :وزن شیشه سه جداره نسبت به شیشه دوجداره بالا می شد به همین علت در پروفیل های ضعیف با ایراداتی مواجه می شود از جمله لنگه بازشو در عرض لنگه بازشو دچار محدودیت می باشد.دارای قیمت بیشتری است و گران تر می باشد.شیشه سه جداره هنگامی عملکرد صحیحی دارند که دیوار ها به درستی عایق بندی شده باشند در غیر این حالت پیشنهاد نمی شود.به علت وزن بالای این شیشه ها اگر لولا ها استاندارد نباشند به ایراد می خورند و مشکل پیدا می کنند.

 

معایب و تفاوت شیشه دوجداره با سه جداره

تفاوت قیمت شیشه دوجداره با سه جداره:

قیمت شیشه دو جداره شامل محاسبه قیمت اجزای زیر می باشد:

  1. دو عدد شیشه
  2. یک اسپیسر
  3. گاز ارگون
  4. دستمزد دوجدار کردن شیشه

این در صورتی است که شیشه سه جداره شامل موارد زیر می باشد.
در شیشه سه جداره قیمت کل شامل موارد زیر می باشد:

  1. دو بار گاز ارگون
  2. سه عدد شیشه
  3. دو عدد اسپیسر
  4. هزینه سه جداره کردن شیشه

همانطور که متوجه شده اید در شیشه سه جداره همه موارد دو برابر میشوند به جز شیشه که سه عدد می باشد هزینه ان از کل مبلغ کم می شود. بدین حساب تقریبا قیمت شیشه سه جداره دو برابر شیشه دوجداره و کمی کمتر از دو برابر می شود.

پنجره سه جداره UPVC وین تک و ویستابست:

در پنجره های سه جداره از پروفیل های مثل پروفیل پنجره های دوجداره UPVC به کار برده می شود روش تهیه پنجره سه جداره مثل پنجره های دوجداره می باشد با تفاوت اینکه در شیشه های سه جداره از زوار های سه جداره استاندارد باید به کار برد . به هر حال برای تعویض پنجره های قدیمی با پنجره UPVC می توانید با انتخاب خود هم از شیشه سه جداره یا دوجداره استفاده کنید و این به انتخاب مشتری تولید می شود.

در انواع پنجره های سه جداره وین تک تفاوت با پنجره دوجداره وین تک فقط در تعداد جداره شبیه و زوار پنجره یا دری می باشد و بقیه موضوعات مثل پنجره دوجداره UPVC می باشد بنابراین با برای تغییر تعداد جداره های پنجره باید عرض زوار را تغییر داد بدین معنا که برای پنجره های تک جدار زوار تک جدار برای پنجره ها دوجداره زوار دو جداره و برای پنجره های سه جداره UPVC از زوار های سه جداره با عرض مناسب به کار برده می شود.

bahram parvahan

نويسنده مطلب معایب و تفاوت شیشه دوجداره با سه جداره

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است