۱۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

خرید بهترین درب پنجره یو پی وی سی

خرید درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره شاید در نگاه اول کار ساده ای باشد ولی نیازمند دقت فراوانی است. اگ این درب ها و پنجره ها از شرکت هایی غیر معتبر خریداری شوند امکان این وجود دارد که پس از مدتی کارایی لازم را نداشته باشد و یا تغییر رنگ و فرم دهد.

اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس پنجره ها است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مهم ترین انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی است. زیرا مستقیما با ارامش و اسایش خانواده در ارتباط است.

فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده خوب وجود دارد. در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند.

بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند و قرارداد تولید را امضا کنند.

در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در  درب و  پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.

بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که : در برابر شرایط جوی گوناگون مقاوم  و تغیر رنگ ندهد و در برابر , سرو صدا , سرما , گرما , گردو غبار , رطوبت و اب باران غیرقابل نفوذ باشد.

نقاط قوت پنجره های ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی (UPVC) :

آب بندی و هوا بندی بسیار مطلوب

عدم ورود باد و ضد صدا

تمیز کردن آسان

هزینه نگهداری بسیار ناچیز

عمر طولانی بدون پوسیدگی ، خوردگی و از بین رفتن

استفاده آسان

تنوع بازشو و یراق آلات متنوع

امکان ساخت در انواع سایز و مدل

بازیافت پذیری آسان و دوست دار محیط زیست

نقاط ضعف پنجره های ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی (UPVC):

شکننده : چنانچه از پروفیل های گالوانیزه درون آنها استفاده نشود.

خرید پنجره دوجداره

خرید انواع پنجره یو پی وی سی

برای خرید درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی مورد نیاز خود شرکت های زیادی وجود دارند. ولی همه این شرکت ها درب ها و پنجره های یو پی وی سی را به صورت تضمینی در اختیار ما قرار نخواهند داد. بنابراین باید به شرکت های معتبر جهت حرید پنجره و درب یو پی وی سی مراجعه نماییم.

دقت در انتخاب شرکت و خرید درب و پنجره :

اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس پنجره ها است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مهم ترین انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی است. زیرا مستقیما با ارامش و اسایش خانواده در ارتباط است.

فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده خوب وجود دارد. در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند.

بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند و قرارداد تولید را امضا کنند.

در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در  درب و  پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.

پنجره دوجداره

اجزا تشکیل دهنده پنجره :

۱-پروفیل :

پروفیل UPVC که شامل پروفیل چارچوب پنجره(Frame) . پروفیل وسط(Mullion) . پروفیل لنگه یا بازشو (Sash) و همچنین پروفیل های کمکی که بسته به طراحی خاص درب یا پنجره و بر اساس متر طول مصرفی محاسبه و در قیمت نهایی لحاظ می گردد.

پروفیل مورد استفاده گروه صنعتی ماندگار (ویستابست) و (وینتک) بوده که یکی از بهترین پروفیلهای ساخت داخل با مواد و دستگاههای آلمانی و اتریشی بوده که مختص آب و هوای ایران طراحی شده است و داری ۲۰ سال گارانتی تعویض می باشد .

۲ – آهن گالوانیزه تقویتی :

گالوانیزه مصرفی در داخل پروفیل و همچنین زهوار و لاستیک های آب بندی شیشه و لنگه های بازشو که معمولا بر روی قیمت متر طول پروفیل محاسبه می گردد و محاسبه جداگانه آنها غیر عادی است .نوع و ضخامت گالوانیزه مصرفی بستگی به کیفیت و اعتبار سازنده دارد و تشخیص ضخامت آن به سادگی امکان پذیر نمی باشد لذا در بعضی از کارگاه های غیر مجاز و نا معتبر گاها مشاهده می شود از گالوانیزه با ضخامت کم و یا حتا بدون گالوانیزه مبادرت به ساخت پنجره می نماید که در صورت چنین اتفاقی به راحتی کیفیت نا مناسب پنجره نمایان می شود .

بنا به دستور مدیر عامل محترم  شرکت ویستابست در کلیه پروژه های فقط از گالوانیزه با ضخامت ۱٫۵ mm یا ۱٫۲۵ استفاده می کند که بهترین نوع برای ساخت پنجره UPVC از نظر استاندارد RAL آلمان می باشد .

۳ – شیشه :

شیشه مصرفی که بر حسب متر مربع محاسبه می گردد و می تواند با ضخامت های مختلف و همچنین تک جداره یا دو جداره , ساده , مات , رفلکس , رنگی ، سکوریت ، لمینت ، خم و… باشد .

کلیه شیشه های مصرفی گروه صنعتی ماندگار با دستگاهای اتوماتیک ساخته شده و در انها از گاز ارگون استفاده میشود و به مدت ۵ سال داری گارانتی می باشد .

۴ – یراق آلات :

یراق آلات مصرفی در ساخت در و پنجره دو جداره که شامل  لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و …  می باشند که یک دست یراق را تشکیل می دهند و بصورت تعداد مورد مصرف در محاسبه قیمت وارد می شود .

۵- لاستیک (گسکت) درز بند :

یکی از مهمترین عوامل در کیفیت پنجره های دو جداره نوع لاستیک درز بند میباشد که حدودا ۱۵% عایق بندی به عهده ی آنها میباشد و بهترین نوع آنها EPDM میباشد که دارای خاصیت مانایی بسیار خوبی می باشد ولی متاسفانه به علت قیمت بیشتر نسبت به دیگر گسکت ها کمتر مورد استفاده قرار میگیرد .

شایان ذکر است گروه صنعتی ماندگار فقط از گسکت های EPDM سچیل بهره میگیرد .

۶- استاندارد RAL آلمان :

می توان گفت سازمان استاندارد RAL به نوعی بهترین فاکتورهایی که در کیفیت درب و پنجره های UPVC اثر گذارند را جمع آوری کرده و در صورت اسفاده از رهنمود های آن می توان به بالاترین سطح کیفیت دست یافت .

ما مفتخریم از اولین مرحله تولید تا آخرین مرحله که نصب می باشد تماما طبق استاندارد RAL آلمان عمل نموده و سالانه طی دوره های آموزشی در حال به روز رسانی دانش خود می باشیم .

۷- آب بندی :

برای آب بندی پنجره از چسب سیلیکون ماستیک و در بعضی پنجره ها بسته به عوامل مختلف چسب سیلیکون  استفاده می شود که نوع و مارک آنها بسیار حایز اهمیت می باشد . البته بنا به شرایط پنجره و فریم ممکن است از فوم جهت آب بندی استفاده شود.

۸- نصب :

علاوه بر موارد فوق هزینه نصب در و پنجره دو جداره که معمولا ۱۰ تا ۱۵ درصد قیمت موارد فوق می باشد و بسته به شرایط و محل نصب قابل افزایش است. دانش فنی نصابان بسیار حایز اهمیت بوده و در صورت خطا در نصب کلیه فعالیتها زیر سوال می رود .


خرید پنجره یو پی وی سی ارزان

قیمت پنجره های یو پی وی سی بسیار متفاوت است به این دلیل که عوامل زیادی بر قیمت پنجره های یو پی وی سی تاثیر می گذارند. از جمله این عوامل جنس یراق آلات یو پی وی سی جنس پروفیل یو پی وی سی و سایر موارد می باشد. پروفیل هایی که ایرانی باشند ارزان تر هستند نسبت به سایر پروفیل ها.بنابر این در خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به این موارد دقت داشت.

علت ارزانی پنجره دوجداره upvc

اگر برای تعویض درب و پنجره قدیمی و  یا ساختمانهای نوساز خود پیش فاکتورهای زیادی گرفته اید و رقمهای مختلف و عجیب دیده اید تعجب نکنید. جدیدا یک سری پروفیل ها و یراق آلات درب و پنجره upvc وارد بازار شده، که بسیار ارزان قیمت بوده و به تبع ارزان قیمت بودن کیفیت بسیار پایینی دارد.

یک خرید خوب هنر است

سعی کنید چند پیش فاکتور را با هم مقایسه کنید تفاوتهای فاحش در پیش فاکتورها قابل تامل هستند.

توجه به گستردگی انواع پنجره های دوجداره یو پی وی سی و شرکت های ارائه دهنده این محصول و قیمت های مختلفی که توسط این شرکت ها ارائه می گردد، این ضرورت پیش آمد تا در نوشته ای کوتاه گذری داشته باشیم بر عوامل تأثیرگذار بر قیمت پنجره های دوجداره یو پی وی سی، به امید آنکه توانسته باشیم مصرف کنندگان عزیز را در انتخاب پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملاً عایق و با قیمتی مناسب راهنمایی کرده باشیم.


عوامل تأثیرگذار عبارتند از :

۱. نوع پروفیل یو پی وی سی

۲. نوع یراق آلات مصرفی

۳. نحوه تولید

۴. نحوه نصب

۵. نوع شیشه دوجداره مصرفی

در ذیل به اختصار به توضیح هر یک می پردازیم:

۱. نوع پروفیل یو پی وی سی مصرفی:

پروفیل یو پی وی سی که برای پنجره خود انتخاب می نمایید باید جهت شرایط آب و هوایی ایران ساخته شده باشد و در برابر تابش نور خورشید تغییر رنگ و یا ترک خوردگی در سطح آن ایجاد نگردد. قیمت پروفیل یو پی وی سی با توجه به نوع گالوانیزه داخلی برحسب مترطول محاسبه می گردد. هم چنین مشاهده شده که برخی ازکارخانجات در پروفیلهای ساخت درب و پنجره دو جداره،گالوانیزه استفاده نمیکنند که باعث افت استحکام پنجره میشود و در پایین آمدن قیمت فاکتور نقش دارد.

۲. نوع یراق آلات مصرفی:

پس از پروفیل بیشترین عاملی که در قیمت مؤثر می باشد، انتخاب نوع یراق می باشد، که مصرف کننده عزیز با توجه به نیاز خود از انواع مدلهای بازشو، نوع یراق آلات خود را انتخاب می نماید یراق آلات آلمانیو یراق آلات ترککارکرد بسیار عالی را در پنجره های یو پی وی سی از خود نشان داده اند. قیمت یراق آلات براساس نوع بازشو و ارتفاع و عرض آن متغییر می باشد باشد.

۳. نحوه تولید:

حال پس از آنکه شما بهترین مواد اولیه را انتخاب کردید باید آن را به یک تولیدکننده توانا بسپارید تا بتواند یک پنجره دوجداره یو پی وی سی کاملاً عایق را تولید کند. عوامل مهمی که در تولید پنجره قابل ذکر است، نوع گالوانیزه داخلی پروفیل یو پی وی سی می باشد که باید با ضخامت ۱.۵یا ۱.۲۵به طور U شکل داخل پروفیل به صورت یکپارچه وجود داشته باشد که حتماً باید در انتخاب آن دقت کرد.

۴. نحوه نصب:

از دیگر عوامل اثر گذار بر قیمت کل پنجره دوجداره یو پی وی سی نوع نصب می باشد. شما بهترین مواد اولیه را انتخاب کردید، بهترین تولیدکننده را انتخاب کردید حال باید نصب پنجره شما به صورت کاملاً استاندارد نصب گردد تا پنجره شما کاملاً عایق حرارت و صوت باشد اگر بهترین پنجره را انتخاب کنید اما نصب آن به صورت غیر استاندارد صورت پذیرد پنجره شما هرگز انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.

۵. نوع شیشه دوجداره مصرفی:

با توجه به اینکه ۸۰%پنجره شما را شیشه در بر می گیرید پس در انتخاب نوع شیشه باید دقت فراوانی صورت گیرد، قیمت پنجره شما با انتخاب نوع شیشه تغییر خواهد کرد. به طور مثال شیشه های دوجداره صنعتی هر مترمربع A تومان می باشد و شیشه های دوجداره کارگاهی که تنها ۲جدار شیشه می باشد، هر مترمربع B تومان شیشه های دوجداره باید تماماً به صورت صنعتی تولید شده باشد و عایق بندی آنها طوری انجام پذیرد که گاز آرگون تزریق شده هرگز از آن خارج نگردد. شیشه نقش بسیار مهمی را در کاهش آلودگی های صوتی تا میزان ۸۰%را دارد.

 

 هیچ ارزانی بی حکمت نیست

استفاده از پروفیل و یراق آلات بی کیفیت و ارزان قیمت و استفاده نکردن از گالوانیزه در ساخت درب و پنجره UPVC میتواند مبلغ فاکتورها را به صورت محسوسی کاهش دهد.

خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی

خرید در و پنجره های دوجداره استاندارد

در خرید درب و پنجره های یو پی وی سی دوجداره نکات زیادی را باید رعایت کرد و در نظر گرفت. اگر در خرید این درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی دقت لازم را نداشته باشیم این محصولات کیفیت لازم را به ما ارائه نمی دهند.

در و پنجره های (Upvc) طی سالیان اخیر یکی از رایج ترین و پرآوازه ترین انواع پنجره بوده اند و در کمتر از یک دهه حضور فعال در ایران گوی سبقت را از سایر انواع در و پنجره ربوده اند. آشکار است که این میزان از محبوبیت و تقاضای بازار به دلیل مزایای متعددی است که این پنجره ها دارند.

۱) دوام و استحکام بالا: در و پنجره های Upvc از لحاظ استحکام، محصولی قابل اطمینان هستند و علی رغم تفاوت های ظاهری آن با انواع فلزی، ثبات و دوام بسیار بالایی دارند. البته این دوام و استحکام ارتباط مستقیم با نوع مواد اولیه و اجزاء تشکیل دهنده در و پنجره ها دارد.

۲) ثبات رنگ: یکی از اجزاء تشکیل دهنده این نوع پنجره ها پروفیل های (Upvc) است که به رنگ سفید تولید می شوند و میزان سفیدی و ثبات و عدم تغییر آن، رابطه مستقیم با کیفیت و میزان هر یک از ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون پروفیل Upvc دارد.

۳) تنوع رنگی نامحدود: تنوع رنگی در پنجره های Upvc به واسطه دو فرآیند کاملا متفاوت صورت می پذیرد و هر دو روش نیز از لحاظ کیفی و مهمتر از آن استاندارد پذیرفته شده و قابل قبول است.

پروفیل های لمینیت: پروفیل هایی هستند که فویل های رنگی در فرآیندی خاص و به واسطه ماشین آلات مربوط به این کار روی آنها به شکلی جدایی ناپذیر چسبانده می شوند و از این طریق امکان تولید رنگ های مختلفی از پنجره فراهم می شود. یکی از شاخص ترین مزایای لمینیت کردن پروفیل ها، امکان پیاده سازی طرح های مختلف روی پروفیل هاست که از بین تمامی طرح های موجود در دنیا چند طرح مختلف چوب مانند گردویی، بلوطی و ماهاگونی و در بین رنگ ها نیز نوک مدادی و نقره ای پر مصرف ترین انواع پروفیل های لمینیت در ایران هستند.

پروفیل های رنگ آمیزی شده: در ابتدا باید توجه داشت که هنوز هیچ یک از استانداردهای معتبر در دنیا تولید پروفیل های رنگی را مجاز نکرده و پروفیل های Upvc هنگام تولید می باید به رنگ سفید برای مصرف معمول و قهوه ای برای لمینیت کردن پروفیل تولید شوند؛ پروفیل های به کار رفته در ساختار پنجره، تنها از طریق رنگ آمیزی به رنگ دلخواه مصرف کننده در می آیند. در رابطه با پروفیل های رنگ آمیزی شده باید توجه داشت که رنگ مورد استفاده، رنگ ویژه پروفیل های Upvc است و از تکنولوژی خاصی بهره می برد؛ به گونه ای که پنجره های Upvc رنگی استاندارد به هیچ وجه در طی سالیان دراز تغییر رنگ نمی دهند. خصوصیت دیگر رنگ های استاندارد، ضد خط و خش بودن آنهاست و در عین حال عدم محدودیت در انتخاب رنگ دلخواه و امکان اجرای طیف وسیع ۱۶میلیون رنگ موجب شده تا این روش به نسبت روش لمینیت کردن پروفیل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشد.

۴) عایق بندی: در واقع مهمترین عامل پدید آمدن نسل جدید پنجره ها و به طور کلی بسیاری از مصالح ساختمانی در عصر حاضر، قابلیت آنها در عایق بندی فضاهاست و می توان اینطور بیان کرد که در طیف وسیعی از مصالح ساختمانی مورد استفاده در سقف، کف، دیوار و به خصوص در و پنجره ها، تاثیر هر یک در میزان عایق بندی فضا، ملاک ارزش گذاری و تعیین سطح کیفی آنها است. میزان عایق بندی در و پنجره های Upvc تابعی از عوامل مختلف مانند شیشه، پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید ومونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و میزان دقت آنها، پروفیل های گالوانیزه به کار رفته در درون پنجره و میزان مهارت پرسنل شاغل در بخش تولید است که در صورت قرارگیری این عوامل به نحوی درست و مناسب در کنار یکدیگر، محصول به وجود آمده از کیفیتی مطلوب و کارکردی مقبول برخوردار خواهد بود.

۵) امکان استفاده از شیشه های چندجداره: یکی از مهمترین اجزاء پنجره، شیشه آن است و به موازی پیشرفت های صورت گرفته در این صنعت، فرایند تولید شیشه های چند جداره نیز دست خوش تحولات چشم گیری شده است. البته از ورود شیشه های شیشه های چند جداره، از لحاظ میزان عایق بندی بر اساس ضخامت هر جدار، فاصله مابین هر جدار، تعداد جدارهای به کار رفته، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده در تولید مانند چسب ها و رطوبت گیرها، خط تولید و کیفیت ماشین آلات موجود در آن ارزش گذاری می شوند؛ اما به زبانی ساده تر، همانطور که از نام هر یک پیداست، هر چه ضخامت شیشه بیشتر و تعداد جدارها بالاتر باشد عایق بندی شیشه بیشتر خواهد بود.

۶) افزایش ضریب امنیتی: در نسل قدیم پنجره ها، تدبیر خاصی جهت افزایش ضریب امنیتی پنجره اندیشیده نشده بود و تنها مکانیزم موجود درآنها چفتی بود که موجب بسته نگه داشتن پنجره می شد و با کمال تاسف شاید بیش از ۸۰ درصد منازل در حال حاضر نیز از چنین در و پنجره هایی بهره می برند. اما در و پنجره های Upvc به دلیل طراحی خاص پروفیل ها و تنوع بسیار بالای

۷) تنوع بسیار بالا در بازشو ها: یراق آلات مورد استفاده در در و پنجره های Upvc علاوه بر ضریب امنیتی بالا، مزایای دیگری نیز دارند که از مهم ترین آنها امکان بهره گیری از تنوع بسیار بالا در بازشوها است. در واقع هنگام طراحی و ساخت پروفیل ها و یراق آلات در و پنجره های Upvc پیش بینی استفاده از هر نوع بازشو که به ذهن بشر خطور کند و احتمال نیاز به آن حتی در موارد معدود شده است. به عنوان مثال، در صورتی که در فضایی نیاز به اجرای پنجره ای به عرض ۶ متر و ارتفاع ۳ متر باشد و از طرف دیگر خریدار بخواهد پنجره اش فقط دو لنگه داشته باشد، در حالت معمول و به واسطه مواد اولیه مورد استفاده در پنجره های قدیمی امکان ساخت چنین پنجره ای وجود نداشت، اما در پنجره های Upvc به واسطه استفاده از پروفیل و یراق ویژه چنین پنجره هایی (لیفت & اسلاید) امکان ساخت چنین در یا پنجره ای با عرض لنگه ۳ متر وجود دارد. یا در صورتی که همین پنجره ۶ متری روبه روی منظره ای زیبا یا بالکنی بزرگ واقع شده باشد می توان از یراقی استفاده کرد که کل بازشوها به سمت یک طرف جمع شده و تمام دهنه ۶ متری باز شود (فولد & اسلاید)

۸) امکان استفاده از یراق آلات الکترونیکی: از دیگر مزایای این نوع در و پنجره ها، امکان استفاده از تجهیزات الکترونیکی و کنترلرهای برقی یا حتی ریموتی است. بیشترین کاربرد این یراق آلات در مواقعی است که کاربر از تمکن مالی بالایی برخوردار باشد و به دنبال روش ها و امکاناتی است که با کمترین تلاش به امور روزمره خود رسیدگی کند و در حالی که به تماشای تلویزیون مشغول است بتواند با یک ریموت پنجره های خانه را باز و بسته کند. البته از دیگر امکانات این نوع یراق آلات، قابلیت اتصال در و پنجره ها به سیستم اتوماسیون خانه یا حتی به سیستم مدیریت هوشمند ساختمان است.

۹) امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت: یکی از شاخص ترین خصوصیات پروفیل های Upvc قابلیت شکل پذیری و امکان ساخت اشکال هندسی با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل نیز به طور کلی به این صورت است که پروفیل جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی گراد در مدت زمان های مختلف (بسته به نوع پروفیل بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه) نگهداری می شود تا شرایط لارم جهت شکل دهی به پروفیل فراهم آید.

۱۰) قابلیت بازسازی و تعویض پنجره های قدیمی : یکی از امکانات بسیار کارآمد پنجره های (upvc) قابلیت جایگزینی روی پنجره های قدیمی آهنی، آلومینیومی و چوبی است، به گونه ای که بدون نیاز به بنایی، هیچ گونه اثری از آثار پنجره قدیمی نمی ماند و در عین حال به واسطه یک عملیات اجرایی مهندسی و اصولی، هماهنگی لازم با نمای ساختمان و سایر واحدهایی که نسبت به تعویض اقدام نکرده اند برقرار می شود.


خرید پنجره دوجداره فولکس واگنی

شرکت پنجره ماندگار عرضه کننده انواع درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی در کل کشور است. از جمله پر طرفدار ترین درب ها و پنجره های دوجداره نوع فولکس واگنی آن است که بسیار مناسب سالمندان و کودکان می باشد.

پنجره های دوجداره فولکس واگنی جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی می باشد. این گروه از پنجره ها از لحاظ عایق بودن در برابر صدا و گرد و غبار و نیز اتلاف انرژی فوق العاده بوده و همچنین پروفیل یو پی وی سی upvc مورد استفاده در این پنجره ها از نوع معمولی می باشد، اما یراق آلات مورد استفاده آن نسبت به انواع دیگر درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی گران تر می باشد.

در پنجره های فولکس واگنی سیستم بازشو پنجره به صورت ریلی و مانند ماشین های فولکس واگن می باشد. این نوع از پنجره به دلیل نوع یراق آلات خاص خود، مصارف خاصی هم دارد. باز شدن سش (باز شو) تا زاویه ۴۵ درجه، اشغال نشدن فضا در هنگام باز و بسته شدن و درارا بودن سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی از جمله مهم ترین خصوصیات پنجره های فولکس واگنی می باشد. یکی از مهمترین و گران قیمت ‌ترین انواع یراق ‌آلات موجود در بازار به نام سیستم فولکس واگنی (Tilt & Slide) می باشد.

اولین مسئله ‌ای که در خصوص این نوع خاص از یراق ‌آلات و دلیل استفاده از آنها باید مورد توجه قرار گیرد این است که، استفاده از یراق ‌آلات فولکس واگنی برای تسهیل در ساخت پنجره‌هایی که ابعاد عرض و ارتفاع بازشو آنها بزرگتر از حد معمول می باشد، مناسب است. یراق فولکس واگنی باید تحمل وزن حداقل ۱۳۰ کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق فولکس واگنی باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد. یراق‌آلات فولکس واگنی از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.

مجموعه طراحی اجزاء یک ست از این نوع یراق، به گونه‌ای است که باید کلیه این قطعات در اجرای یک بازشو مورد استفاده قرار گیرند، طوری که دور تا دور پروفیل بازشو با اسپانیولت تجهیز گردیده و از این طریق درز بندی کامل صورت گیرد.

در میان قطعات موجود در مجموعه یراق‌آلات فولکس واگنی، بازویی و چرخ‌ها اجزایی هستند که طراحی آنها مهمترین نقش را در دوام و روانی مکانیزم بازشو بعهده دارند. تامین‌کنندگان یراق‌آلات فولکس واگنی از برند‌های مختلف را در سه دسته متفاوت تقسیم‌بندی می کنند:

۱- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی

۲- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی و نیمه اتوماتیک

۳- ارائه‌دهندگان یراق با سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول

نکته قابل توجه این است که بسته به مدل به کار گرفته شده جهت یراق بازشو اعم از مکانیکی، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک، دستگیره مورد استفاده نیز تغییر کرده و طول اهرم دستگیره با ارتقاء سطح مکانیزم یراق افزایش می‌یابد تا بتواند فشار اضافه شده به منظور اتوماتیک شدن عملکرد را تحمل نماید.

به تازگی مشاهده شده که برخی از تولیدکنندگان برای کاهش بهای تمام شده محصول خود اقدام به کوتاه کردن ارتفاع ریل‌های پنجره های فولکس واگنی کرده‌اند، که این امر منجر به کاهش تحمل وزن و از بین رفتن یراق و عدم کارایی آن در وزن های سنگین بازشو می‌شود. در همین خصوص توجه به گواهینامه مربوط به مشخصه فنی تحمل وزن در حداکثر عرض بازشو ۱۷۰۰ mm و ارتفاع ۲۴۰۰ mm برای یراق خریداری شده می‌تواند در انتخاب یراق‌آلات مناسب نقش بسزایی را ایفا کند. متاسفانه استفاده از اسپانیولت‌های دو حالته به جای اسپانیولت مخصوص فولکس واگنی مدتی است در بین تولید کنندگان درب و پنجره رایج شده است. که این مسئله به دلیل تحت پوشش قرار دادن دو یا سه ضلع از اضلاع بازشو موجب از بین رفتن یراق و از کار افتادگی کلی مکانیزم بازشو در مدت زمان بسیار کوتاه خواهد شد.

خرید پنجره دوجداره

خرید پروفیل پنجره دوجداره

در خرید درب و پنجره دوجداره باید بسیار دقت کرد. علاوه بر طرح و رنگ یو پی وی سی، پروفییل مصرفی در درب و پنجره ها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است که متاسفانه بسیاری از افراد از آن مطلع نیستند. پس باید در انتخاب پروفیل هم بسیار دقت کرد.
بهترین پروفیل پنجره

فرصتی بدست آمده تا یکی از مجموعه های اصلی تولید پروفیل یو پی وی سی کشور را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه پنجره ماندگار علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ درب و پنجره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی در بین تولید کنندگان به شمار می رود. روشن است که وقتی نیروی های جوان با تجربه همگام شوند، نتایجی شگرف را به بار خواهند آورد.

بهترین پروفیل

ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره ماندگار از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره ماندگار تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

خرید درب و پنجره یو پی وی سی

خرید پنجره های دوجداره استاندارد

با توجه به این که پنجره های بیشترین کاربرد را در ساختمان ها و منازل دارند از این رو در خرید درب و پنجره دوجداره باید دقت فراوانی را مبذول داشت. متخصصان و مشاورانی که در این شرکت ها مشغول به کار هستند می توانند شما را در انتخاب درب و پنجره مناسب راهنمایی نمایند.
چرا پنجره ها اجزای مهم ساختمان هستند؟

پنجره های مدرن، ذخیره انرژی، مقاومت و راحتی را فراهم می کنند. پنجره ها نور، گرما، نسیم خنک کننده و زیبایی را به خانه ها می آورند و احساس گشایش فضا را به حوزه های زندگی می دهد. گرچه پنجره ها مفید هستند اما اگر به درستی انتخاب نشوند و مناسب نصب نشده باشند می توانند در جنبه منفی، کارائی انرژی منزل، راحتی، کیفیت هوای داخلی و مقاومت را تحت تاثیر قرار دهند. پنجره های میتوانند منبع اصلی در کاهش سرما در زمستان و گرما در تابستان بشوند. در آب و هوای سرد، پنجره ها می توانند برای ۱۰ تا ۲۵ درصد باعث افزایش گرما شوند و سرما را تا حد کافی کاهش دهند.

وقتی به درستی انتخاب شوند و نصب گردند، پنجره ها می توانند در به حداقل رساندن گرمای اتاق، سرمای اتاق و هزینه های روشنایی کمک بکنند. برای داشتن خانه ای با پنجره های هرچه مناسب تر و کارآمد تر باید نکات زیر را در نظر داشته باشیم.

طراحی:

اندازه، انواع، جایگزینی و خاصیت های پنجره باید به عنوان قسمت مهم در طراحی خانه به علت تاثیر آنها در گرما و سرما، روشنایی و تزیین فضای داخلی تعیین شود. خصوصیاتو زوایای تابش خورشید و تاثیر آن در پنجره ها بایددر طول طراحی مورد توجه قرار گیرند. خاصیت های پنجره که اهداف طراحی را بر آورده می کنند باید در استفاده از راهنمایی های قابل قبول مشخص شوند.

انتخاب:

پنجره ها باید طوری انتخاب شوند تا خاصیت های بخصوص طراحی را بعد از مورد توجه قرار دادن تکنولوژی های پنجره جامه عمل بپوشانند.

در انتخاب پنجره باید عوامل ظاهری، قیمت خرید، هزینه نصب، پشتیبانی تضمینی بعد از خرید و رسیدگی های بیشتر به پنجره (شامل حفاظ) در نظر گرفته شوند.

نصب:

حتی پنجره های مدرن و پیشرفته هم بیشتر باید به طور صحیح نصب شوند تا از اجرای صحیح وظایف آنها اطمینان حاصل شود و مشخص شود که پنجره ها در مشکلات رطوبتی ساختمان نقشی نداشته باشند.


خرید پنجره دوجداره عایق صوتی

برای خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی باید به نمایندگی های معتبر آنها مراجعه کرد. فروشنده های جزئی پنجره هایی با کیفیت پایین عرضه می کنند که پس از گذشت چند سال کارایی خود را از دست می دهد.

ارزش سکوت پنجره ها

من یکی از مشتریان شرکت پنجره ماندگار هستم که در یک آپارتمان واقع در خیابان ولیعصر و رو بروی یک ایستگاه اتوبوس بی آر تی زندگی میکنم . آپارتمان من در طبقه دوم واقع شده . و میخواهم تجربه شخصی ام را در باره استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا که فکر میکنم برای شما هم جالب باشد با شما به اشتراک بگذارم .

من تقریبا بیشتر طول عمر خود را در این آپارتمان سپری کرده ام و الآن سی و شش سال سن دارم قصد من تعریف از شرکت ماندگار یا پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق صدا که از طریق این شرکت خریداری کرده ام نیست و فقط میخواهم تجربه شخصی خود را در اختیار شما قرار دهم .

همانطور که گفتم من تقریبا کل عمر خود را در این آپارتمان سپری کرده ام. تا سن ۱۳ و یا ۱۴ سالگی تقریبا محله خوبی داشتیم و خیابان خلوت بود و من هم با دوستان مشغول بودیم تا اینکه به دانشگاه رفتم و شروع به تحصیل کردم و چون در تهران درس میخواندم خوب، طبیعتا در اطاق خود که در مجاورت خیابان ولیعصر واقع شده مطالعه میکردم . اوایل تمرکزم خوب بود ولی نمیدانم چرا هر چه زمان سپری میشد تمرکز من کمتر و آشفتگی رفتاری و درسی من بیشتر میشد .

من شخص بسیار منظمی بودم و همیشه مثبت اندیش و برنامه ریز بوده ام ولی باور کنید هر چه میکردم فقط خسته تر و آشفته تر میشدم به هر حال با هر بدبختی بود فارغ التحصیل شده و مشغول کار شدم ولی اصلا آرامش درونی نداشتم و اصلا مرزی بین محیط بیرون و منزل برای من وجود نداشت البته میدانستم که اطاق من آلودگی صوتی دارد ولی فکر نمیکردم که میتواند مشکل اصلی باشد به هر حال با مشاوره یکی از دوستان به فکر تعویض پنجره دوجداره افتادم و از طریق شرکت ماندگار این کار را انجام دادم در طول سفارش و تعویض باز هم فکر نمیکردم چندان تفاوتی در حال و اوضاع من داشته باشد.

ولی باور نمیکنید وقتی پنجره دو جداره یو پی وی سی  عایق صدا نصب شد به یکباره تمام صدای بیرون قطع شد انگار ولوم یک فیلم اکشن و پر صرو صدا که خیلی زیاد باشد را به یکباره قطع کنید باور نمیکردم که محیط اطاق من می توانست اینقدر ساکت باشد شاید ده ها بار پنجره دوجداره را بازو بسته میکردم تا ببینم من واقعا چه چیزی را برای بیش از ۲۰ سال تحمل می کردم منی که ملحفه رو تختیم را هر دو وز یکبار تعویض میکردم الآن بعد از هفته ها باز هم تمیز تر و سفید تر از آن موقع میماند . شاید باورش برایتان سخت باشد از زمانی که پنجره دو جداره یو پی وی سی نصب کردم با خوابی راحت راندمانم چندین برابر شده در اطاقم آرامشی است که باورش نمیکردم.

الآن میفهمم که سکوت چه ارزشی و چه تاثیری در زندگی میتواند داشته باشد واقعا ما در محاصره آلودگی هایی هستیم که نا خودآگاه به آنها بی توجه هستیم و نمیدانیم که شاید ریشه خیلی از آشفتگیها ، رفتارهای عصبی و عدم تمرکز ما ناشی از محیط ناآرام و آلوده ماست .

من این تجربه را کردم و بارها این ایمیل را به شرکت ماندگار فرستادم و خواهش کردم تا آن را در وب سایتشان قرار دهند تا شاید دوستان دیگر نیز استفاده کنند .

در پایان میخواهم این را بگویم اگر میدانستم با تعویض پنجره آهنی قدیمی با پنجره دو جداره یو پی وی سی عایق صدا چنین تحولی برایم پیش می آید شاید مدتها قبل با هر هزینه ای این کار را میکردم . واقعا الآن ارزش واقعی سکوت را درک میکنم.

خرید پنجره دوجداره آلمانی

در بین برند های معروف مربوط به درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره, برند های آلمانی همچون آلوپلاست حرف اول را می زنند. بنابر این بسیاری از افراد مایلند که درب و پنجره های یو پی وی سی آنها از برنهای آلمانی باشد.

پنجره upvc آلمانی

پنجره های دوجداره UPVC آلمانی آلوپلاست (ALUPLAST) دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.

شرکت درب و پنجره upvc آلوپلاست آلمان هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.

 

طرح های پنجره upvc آلمانی

پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلوپلاست آلمان در سه طرح مختلف تولید می شوند تا مصرف کننده تنوع انتخاب بیشتری داشته باشد و شما بتوانید مدل پنجره مناسب با ساختمان خود را به راحتی انتخاب کنید.



پروفیل طرح کلاسیک


پروفیل قوس دار


پروفیل دکوراتیو

آیا می دانستید؟

روزانه چه مقدار از هزینه های گرمایشی شما به وسیله پنجره ها هدر می رود؟





پنجره تنها ۸% از فضای ساختمان را تشکیل می دهند در حالی که باعث ۴۰% از هدر رفت انرژی هستند.

استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی آلو پلاست در ساختمان باعث می شود شما بیش از ۳۰ سال بدون هیچ گونه نگرانی تعویض یا تعمیر پنجره های ساختمان از آن ها بهره ببرید و هزینه های مازاد را کاهش دهید:

♥کاهش هزینه های گرمایشی و سرمایشی

♥رهایی از هزینه های تعمیر و نگه داری

♥کاهش میزان گاز CO2 و کمک به محیط زیست

♥کمک به حفظ منابع طبیعی برای نسل های آینده

انواع یراق های آلمانی:

روتو آلمان(ROTO)

جیو(GU)

آکادو ترکیه(ACCADO)

اندو(ENDOW)

وی اچ اس(VHS)

وین هاوس ترکیه(WINHOUSE)



خرید یراق آلات پنجره یو پی وی سی

یراق آلات درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی از مهمترین اجزای این درب ها و پنجره ها هستند. در خرید پنجره یو پی وی سی باید دقت کنیم که نوع یراق مصرفی در آن بسیار مرغوب و با کیفیت باشد تا بر روی درب و پنجره دوجداره ما تاثیر منفی نگذارد.

تاثیر یراق در پنجره دو جداره یو پی وی سی:

یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص پنجره های دوجداره یو پی وی سی بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد و غبار و سر و صدای بیرون به داخل واحد می گردد.

با توجه به مسائل گفته شده این سؤال به وجود می آید که چگونه برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوب پیدا کنیم؟

 

نکات مهم برای انتخاب یراق پنجره دو جداره:

 
۱-ایمنی و ضدسرقت بودن پنجره دوجداره یو پی وی سی:

بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دوجداره upvc باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صورت می پذیرد.

برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.

 
۲-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:

از آنجایی که هر پنجره یو پی وی سی با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد واندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است و به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله می تواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره upvc می گردد.

 
۳-آب بندی کامل پنجره :

در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.

اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.

 
۴-مقاومت یراق در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:

با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.

۵-روان بودن و کاربری آسان:

قاعدتاً می بایست یراق پنجره به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.

یراق های کاربردی در شرکت ماندگار:

روتو آلمان(ROTO)

جیو(GU)

آکادو ترکیه(ACCADO)

اندو(ENDOW)

وی اچ اس(VHS)

وین هاوس ترکیه(WINHOUSE)

پنجره ماندگار