قیمت روز پنجره دوجداره وین تک در کرج

قیمت روز پنجره دوجداره وین تک در کرج: در این قسمت منظور ازپنجره دوجداره بازشویی با دستگیره دوطرفه  است که دارای سیلندر کلید خور(برای قفل کردن) می باشد. قیمت روز پنجره دوجداره UPVC وین تک از چهار آیتم  تاثیر می پذیرد که در ادلمه مقاله تشریح میکنیم. این آیتم ها عبارتند از پروفیل مورد استفاده, یراق آلات دستگیره, یراق آلات لولا و شیشه دوجداره و پنل میباشد.با توجه به شرایط اقتصاد کنونی کشورمان و افزایش نوسانی قیمت ها در چند سال گذشته باید دقت بیشتری در خصوص نحوه تخصیص منابع مالی خود داشته باشیم. بدین منظور برای خرید هر یک از وسایل زندگی باید برنامه ریزی دقیق تری انجام دهیم.

قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی وینتک

قیمت روز پنجره دوجداره وین تک در کرج

پروفیل وین تک

پروفیل فریم، لنگه پنجره و مولیون، پروفیل های مورد استفاده در پنجره است که فریم و مولیون آن با پنجره دوجداره یکسان خواهد بود اما پروفیل بازشوی آن بدلیل نوع یراق آلات مصرفی بر روی آن (دستگیره بزرگتر)، وزن شیشه و لولای مورد استفاده بزرگتر از پروفیل ساش یا لنگه پنجره دوجداره وین تک می باشد.

یراق آلات – دستگیره

بطور معمول در محصول پنجره یو پی وی سی وین تک ، از یراق آلات با دستگیره دوطرفه و سیلندر سوئیچ استفاده می شود که قیمت یراق پنجره از قیمت یراق دوحالته در برند ترک کمی بیشتر می باشد. در پنجره های سرویسی عایق و ضدآب نیز از همین یراق استفاده می شود با این تفاوت که بجای کلید از اهرمی استفاده خواهد شد که فقط از سمت داخل قابلیت قفل شدن را دارد. برخی از عملکرد های این یراق که موجب تمایز آن نسبت به دیگر یراق آلات شده را می توان، دوطرفه بودن دستگیره، کلیدخور و امنیتی بودن آن، بسته شدن موقتی بوسیله فشار و … نام برد. در برخی از شرکت ها متاسفانه برای کاهش مبلغ پروژه از دستگیره پنجره ای دو طرفه استفاده می شود که موجب افت کیفی پنجره دوجداره خواهد شد.

 یراق آلات – لولا

وزن بیشتر و نحوه استفاده از پنجره دوجداره (نحوه باز و بسته کردن)، آبتین دژ را ملزم به استفاده از بهترین لولاهای موجود در بازار کرده است. این لولاها با نام لولای ۳D مشهور و با قابلیت رگلاژ هستند. لولاهای معمولی کیفیت پنجره را خدشه دار خواهد کرد و اصطلاحا موجب افتادگی لنگه بازشو خواهد شد.

شیشه دوجداره و پنل

در پنجره UPVC همانند پنجره UPVC می توان از شیشه سه جداره، شیشه دوجداره و تک جداره نیز استفاده کرد، با این حال بدلیل قدی بودن پنجره و احتمال ضربه در قسمت پاخور(ارتفاع تقریبی ۶۰ سانتی متر از پایین) بجای شیشه در اکثر پروژه ها از پنل دوجداره استفاده می گردد. قیمت پنل یوپی وی سی تقریبا دو برابر قیمت شیشه دوجداره می باشد. در پنجره های سرویسی بیشتر از پنل استفاده می شود که کاملا فضا را پوشش دهد و مانع دید شود

قیمت درب پنجره دو جداره کشویی وین تک

قیمت روز پنجره دوجداره

یراق آلات – لولا

وزن بیشتر و نحوه استفاده از پنجره دوجداره (نحوه باز و بسته کردن)، آبتین دژ را ملزم به استفاده از بهترین لولاهای موجود در بازار کرده است. این لولاها با نام لولای ۳مشهور و با قابلیت رگلاژ هستند. لولاهای معمولی کیفیت پنجره را خدشه دار خواهد کرد و اصطلاحا موجب افتادگی لنگه بازشو خواهد شد.

شیشه دوجداره و پنل

در پنجره UPVC همانند پنجره UPVC می توان از شیشه سه جداره، شیشه دوجداره و تک جداره نیز استفاده کرد، با این حال بدلیل قدی بودن پنجره و احتمال ضربه در قسمت پاخور(ارتفاع تقریبی ۶۰ سانتی متر از پایین) بجای شیشه در اکثر پروژه ها از پنل دوجداره استفاده می گردد. قیمت یوپی وی سی وین تک تقریبا دو برابر قیمت شیشه دوجداره می باشد. در پنجره های سرویسی بیشتر از پنل استفاده می شود که کاملا فضا را پوشش دهد و مانع دید شود.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت روز پنجره دوجداره وین تک در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است