فروش درب و پنجره دوجداره هافمن لوکس در کرج

فروش درب و پنجره دوجداره هافمن لوکس در کرج: پنجره دوجداره هافمن می تواند مناسب ترین انتخاب برای هر خانه ای باشد که علاوه بر امنیت و دوام مانع بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل جدید پنجره های دوجداره با کیفیت ، عایق بسیار مناسبی جهت گرما و سرما خواهد بود. در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر شده و سرعت نصب و سهولت و راه اندازی پنجره دوجداره در قیاس با مدل های معمولی بسیار بالاتر است. گروه درب و پنجره دو جداره UPVC پنجره ماندگار با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دو جداره هافمن کیفیتی درخور توجه را در اختیار خریداران قرار می دهد. خط تولید پنجره دو جداره پنجره ماندگار به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.


نمایندگی درب پنجره یو پی وی سی هافمن کرج

فروش درب و پنجره دوجداره هافمن لوکس در کرج

قیمت مترطول پروفیل Upvc ارتباط مستقیمی با میزان وزن آن دارد. برخی از پروفیل های Upvc نامرغوب با کاهش وزن در یک متر پروفیل Upvc ، قیمت آن را نیز کاهش می دهند و موجب افت مقاومت و کیفیت پروفیل Upvc خواهند شد.

قیمت پروفیل هافمن : پروفیل هافمن شامل تقسیم بندی در سری و نوع پروفیل می شود.

× سری پروفیل هافمن: سری 60، سری 70، سری کشویی تک ریل، سری کشویی جفت ریل وی تک، سری کمکی

× نوع پروفیل هافمن: فریم، ساش (لنگه) درب و پنجره، ساش درب، مولیون، پروفیل کمکی، پنل

میزان مقایسه وزن پروفیل و قیمت درب و پنجره هافمن :

 فریم کشویی > فریم سری 70 > فریم سری 60

فریم > ساش کشویی > ساش(بازشو) = مولیون

خرید درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

فروش درب و پنجره دوجداره هافمن

گارانتی و ضمانت درب و پنجره دوجداره هافمن:

تمامی محصولات بدون روکش پروفیل هافمن خریداری شده از نمایندگی رسمی هافمن در کرج و سایر استان ها در برابر تغییر رنگ پروفیل، انحنا، تغییر شکل به مدت 10 سال ضمانت می گردد. همچنین کلیه پروفیل Upvc هافمن از تاریخ نصب درج شده در ضمانت نامه تحت پوشش بیمه تضمین کیفیت محصول شرکت سهامی بیمه ایران می باشد.

نمایندگی هافمن شرق کرج مشتریان عزیز می توانند در صورت بروز خسارت با به همراه داشتن برگه گارانتی به انضمام فاکتور خـرید محصولات ارائه شده از نمایندگی هافمن به واحــد خسارت شـرکت سهامـی بیـمه ایـران شهر یا شهرستان مربوطه جهت رسیدگی و دریافت خسارت درب و پنجره دوجداره مراجعه فرمایید.

خدمات پس از فروش نمایندگی رسمی هافمن کرج:

برای تضمین بیشتر کالا و خدمات ارائه شده درب و پنجره هافمن، کلیه پروفیل یو پی وی سی و محصولات این شرکت شامل 10 سال خدمات پس از فروش می گردد. این خدمات شامل رگلاژ و تعویض کلیه محصولات است که در کنار ضمانت نامه و قیمت مناسب درب و پنجره هافمن، نشان دهنده درجه کیفی محصولات ما می باشد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش درب و پنجره دوجداره هافمن لوکس در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است