انواع پنجره هافمن فروش نمایندگی اصلی کرج

انواع پنجره هافمن فروش نمایندگی اصلی کرج : چند سالی‌ست که با ورود در و پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی به بازار ایران، سطح رفاه مردم افزایش یافته است. دیگر صدای خیابان و همسایه‌ها آزارمان نمی‌دهد و لازم نیست نگران ورود و خروج ناخواسته‌ی گرما و سرما از ساختمان‌هایمان باشیم. در یکی دو سال اخیر شاهد روند صعودی قیمت‌ها در همه‌ی صنایع همچنین در قیمت پنجره دوجداره بوده‌ایم و پنجره ماندگار هم از این موضوع مستثنی نیست. 

انواع پنجره هافمن فروش نمایندگی اصلی کرج

پنجره یو پی وی سی هافمن ثابت (turn)

این نوع حالت  پنجره یو پی وی سی هافمن از پرکاربردترین اجزای پنجره دوجداره می باشد و بصورت ترکیبی با دیگر حالات بازشو بکار می رود. همچنین بدلیل ثابت بودن (fixed) بالاترین میزان عایق بندی حرارتی، برودتی، گرد و غبار و همچنین آلودگی های صوتی را نیز دارا می باشد. در پنجره یو پی وی سی ثابت از یراق آلات استفاده نمی شود، بهمین خاطر ارزانترین نوع پنجره یو پی وی سی هافمن دوجداره محسوب می شود.

این نوع حالت بازشوی پنجره یو پی وی سی هافمن باز شدن بر روی یک محور به صورت افقی میباشد و با نام پنجره دوجداره لولایی نیز معرفی می شوند. این دسته از پنجره های یو پی وی سی هافمن بدلیل حالت بازشو تک حالته رتبه دوم از لحاظ قیمت ارزان را دارا بوده و هزینه کمتری برای مشتری دارد.

پنجره های دوحالته به دلیل حداکثر عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی امروزه در جهان از جایگاه ویژگی ای برخوردار است. این سیستم یکی از محبوبترین سیستم های پنجره در ساخت و ساز کشور نیز شده است. دستگیره های نصب شده بر روی این سیستم در دوحالت چرخش 45 درجه و 90 درجه دو نوع بازشو را به وجود می آورند. در حالت اول پنجره مانند یک پنجره لولایی ساده به طور کامل باز می شود و در حالت دوم پنجره از بالا تا زاویه ای مشخص تنها برای تهویه هوا باز می شود.

بسیاری از مشتریان پنجره های دو جداره لولایی هافمن را می پسندند زیرا برای تهویه هوا نیاز ندارند تا نظم پرده های نصب شده مقابل پنجره را بر هم بزنند. اما از طرف دیگر پنجره های کشویی عایق بندی کامل مثل پنجره های بازشو را ندارند. سیستم بازشوی دوحالته پاسخی به این نیاز مشتریان است تا برای تهویه هوا از حالت Tilt پنجره استفاده کنند و نظم پرده خانه را نیز بر هم نزنند.

پنجره بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

در طراحی پنجره برای ساختمان ها از کنارهم قرار دادن لنگه های بازشو و لنگه های ثابت ترکیب های زیبایی بدست می آید. در ساخت پنجره های اتاق خواب ها و دیگر بخش های ساختمان استفاده از این نوع بازشو رایج است.

این پنجره به کمک لولاهایی که در پایین بازشو نصب می شود از بالا باز می شود. میزان درجه ای که این پنجره باز می شود بالاترین میزان تهویه هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد

استفاده رایج از این پنجره مربوط به سرویس های بهداشتی و حمام است. در این فضاها دید به بیرون اهمیتی ندارد و تنها ورود نور و تهویه هوا اهمیت دارد. معمولا این پنجره ها در اندازه های کوچک ساخته می شود و خروج بخار هوا را به راحتی ممکن می سازد.

این نوع از محصولات برای درب و پنجره یو پی وی سی هافمن با عرض بیشتر از سه متر استفاده میشود و همچنین در پارتیشن بندی هایی که نیاز می باشد به صورت موقتی ارتباط آنها با هم قطع شود ویا در درب بالکنهای منازل که عرض زیادی دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

پنجره سایبانی به تنهایی و در ترکیب با دیگر انواع بازشوها در ساخت پنجره های ساختمان بکار می رود. استفاده از این نوع از پنجره در برخی از موارد خاص کاربرد دارد. استفاده از این نوع پنجره در سرویس های بهداشتی و حمام رایج است. همچنین در طبقات زیر همکف که پنجره در ارتفاع بالا قرار می گیرد این نوع از بازشو نصب می شود.



پنجره بازشو از بغل به کمک لولاها به داخل و یا بیرون باز می شود و تهویه مناسب هوا را به وجود می آورد. بازشوی پنجره به نحوی به قاب پنجره متصل است که پس از بسته شدن پنجره حداکثری عایق بودن در مقابل اتلاف انرژی و ورود آلودگی صوتی را به وجود می آورد.

در بسیاری از نماها پنجره های خلیجی جلوه ای ویژه به نما می دهد. پنجره خلیجی ترکیبی از تعدادی پنجره های ثابت و بازشو است که با در کنار هم قرار گرفتن تحت زوایای مشخص قوسی چندضلعی را پدید می آورند. کاربرد عمده این پنجره ها در قرار گرفتن در پذیرایی خانه است. مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. این پنجره مقاومت بالای انواع ثابت و بازشو را حفظ می کند و امکان قرار گرفتن کتیبه نیز در آن وجود دارد و بدلل نصب شیشه ساده در آن و هزینه تولید کمتر ، نسبت به پنجره کمانی مقرون به صرفه تر است.

انواع پنجره هافمن

پنجره یو پی وی سی هافمن دو لنگه باز شو (مدل فرانسوی)

این بازشوها بدون اینکه ستون یا مولیونی در وسط درب و پنجره یو پی وی سی هافمن باشد ، باز و بسته میشوند. زیبایی مناظر را به سبک فرانسوی تجربه کنید.

پنجره یو پی وی سی هافمن فولکس واگنی

این پنجره یو پی وی سی هافمن جایگزین مناسبی برای پنجره های کشویی میباشد. از لحاظ عایق بودن نسبت به سر و صدا و گرد و غبار واتلاف انرژی فوق العاده بوده ، پروفیل یو پی وی سی مورد استفاده در پنجره یو پی وی سی هافمن فولکس واگنی مانند سایر پنجره ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه های دیگر گرانتر میباشد. حالت بازشوی آنها همانند دربهای ون میباشد. این نوع پنجره ها زیبایی وعایق بندی بهتری نسبت به پنجره یو پی وی سی هافمن کشویی دارند.

پنجره یو پی وی سی هافمن کشویی (sliding)

سیستم بازشوی این نوع پنجره یو پی وی سی هافمن به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع درب و پنجره یو پی وی سی هافمن می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.


bahram parvahan

نويسنده مطلب انواع پنجره هافمن فروش نمایندگی اصلی کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است