پنجره دوجداره زیبا چگونگی ساخت پنجره هلالی upvc کرج

پنجره دوجداره زیبا چگونگی ساخت پنجره هلالی upvc کرج :یکی از شاخص‌ترین ویژگی های پروفیل‌های دوجداره upvc قابلیت شکل‌پذیری و امکان تولید اشکال هندسی به صورت های (هلالی) (مثلثی) (ذوزنقه) (دایره) (بیضی) و…با تنوع نامحدود است.شرکت پنجره ماندگار با سال ها تجربه ، درصدد است تا با ارائه درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی باکیفیت و زیبا ، رضایت شما خریداران گرامی را جلب نماید است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

پنجره دوجداره زیبا چگونگی ساخت پنجره هلالی upvc کرج

مکانیزم عمل نیز به صورت کلی به این شکل است که پروفیل دوجداره upvc جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های گوناگون حفظ می‌شوند تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید.

بعد از زمان تعیین شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل آن را از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست آید.

تولید پنجره های یو پی وی سی هلالی در ابعاد و اندازه های دلخواه که پس از بازدید و اندازه گیری دقیق آن به وسیله کارشناسان شرکت پنجره ماندگار انجام میگیرد.

این پنجره ها در رنگ های سفید و لمینت طرح چوب قابل تولید است.

 مزایا پنجره دوجداره هلالی

  1.  صرفه جویی در مصرف انرژی و ممانعت از تبادل سرما و گرما
  2.  خود رنگ و بدون نیاز به مواد نگهدارنده و براق کننده
  3.  عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید و شرایط گوناگون جوی
  4.  عایق صوتی تا ۷۵% با بکارگیری از شیشه های دوجداره
  5.  ممانعت از اتلاف انرژی سرمایشی و گرمایشی ساختمان
  6.  استحکام و عدم زنگ زدگی در برابر رطوبت
  7.  مصونیت از آلودگی های صوتی
  8.  عایق در مقابل گرد و غبارهوا
  9.  عایق در مقابل نفوذ باد و باران
  10.  قابل اجرا در طرح‌های گوناگون اعم از انواع پنجره هلالی, قوس دار و اشکال غیر منظم و ...

تعویض انوع پنجره هلالى یا قوسىی 

به همان حالت  که وجود دارد از نوع یو پى وى سى کلیشه شده و با دستگاه تمام اتوماتیک هلال داده و تولید میشود که زیبا میشود ولی بسیار پرهزینه است و در عین حال درز گیرى و عایق کمترى نسبت به پنجره هاى عادى دارد . به همان مدلى که حالت قوس و هلال پنجره ها جداگانه پر می‌شود. یا با شیشه دوجداره طبق نمای قبلی آن قسمت عایق میشود و در زیر آن پنجره عادى تولید میشود و مزیت های آن نسبت به قوسى هم قیمت مناسب تر و هم کیپ شدن و بهتر عایق شدن آن است.

bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره دوجداره زیبا چگونگی ساخت پنجره هلالی upvc کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است