۴۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید پنجره های دوجداره رنگی

با خرید پنجره های دوجداره رنگی می توانید در نمای خارجی از پنجره های رنگی و در نمای داخلی از پروفیل سفید استفاده کنید تا در هر دوطرف هارمونی زیبایی ایجاد شود. لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقام است.

مدل پنجره دوجداره

ادامه مطلب

خرید پروفیل استاندارد پنجره دوجداره

از استانداردهای مهم پروفیل می توان  BSو RAL را نام برد که از دیدگاه های مختلف پروفیل های پنجره upvc را مورد بررسی قرار می دهند، یکی از نکات مهم در آنها استاندارد ضخامت دیواره های اصلی و دیواره های رابط بین آنها در پروفیل می باشد. با خرید پروفیل استاندارد پنجره دوجداره سالیان طولانی از در و پنجره یو پی وی سی خود بدون هیچ گونه خرابی استفاده کنید.

وکا آلمان

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره و سه جداره upvc

هنگام خرید پنجره دوجداره و سه جداره upvc دقت کنید چرا که هر کدام ویژگی های خاصی دارند. پنجره های سه جداره عایق بندی بهتری نسبت به درب پنجره دوجداره دارند و برای مکان های صنعتی و دارای سرو صدای زیاد گزینه بسیار مناسبی می باشد.

شیشه دوجداره در کرج

ادامه مطلب

خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

خرید درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک بهتر گزینه می باشد اگر چه آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور می دهد و باعث اتلاف انرژی می شود برای حل این مشکلات کارخانه های تولیدکننده درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند که اضافه کردن این ماده به فریم پنجره باعث افزایش میزان عایق بودن درب و پنجره دوجداره آلومینیومی می شود.

پنجره دوجداره المینیومی رنگی

ادامه مطلب

خرید از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره

خرید از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره به معنی تضمین کیفیت و مناسب بودن قیمت می باشد. یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درو پنجره دو سه جداره ، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. 

پروفیل یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید درب و پنجره upvc در کرج

هنگام خرید درب و پنجره upvc در کرج باید به تاثیر یراق آلات توجه کنید چرا که عملکرد پنجره و کارائی امنیتی آن به محکم بودن یراق آلات بستگی دارد. پایداری و محل جایگذاری هر کدام از پیچ ها باید امتحان شود. برای مثال پیچ هائی که شل شده یا شکسته شده اند به سرعت باید سفت شوند یا تعویض گردند.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید انواع درب و پنجره دوجداره upvc

امروزه به دلیل وجود انواع شرکت ها و کارخانه های ساخت درب و پنجره دوجداره، خرید انواع درب و پنجره دوجداره upvc با توجه به نیاز مشتری بسیار آسان گشته است. هر شرکت برند خاصی از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند که با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت درب و پنجره دوجداره upvc با هم متفاوت خواهد شد.

پنجره دوجداره بیرون بازشو

ادامه مطلب

خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc

فرایند تولید پروفیل های upvc ویستابست منطبق با الزامات استاندارد RAL آلمان ( ۱/۷۱۶ RAL GZ ) و استانداردBSEN  اتحادیه اروپا می باشد و این فرایند در مقاطع مشخص توسط موسسه SKZ آلمان که یکی از بزرگترین موسسات ممیزی کیفیت دنیا می باشد مورد ممیزی قرار می گیرد در نتیجه خرید پروفیل پنجره دوجداره upvc ویستابست در ایران مناسب ترین گزینه می باشد.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره برای ساختمان

از مهم ترین نکات در خرید پنجره دوجداره برای ساختمان می توان جنس پروفیل مصرفی و مدل را نام برد.شرکت پنجره ماندگار در کرج بوسیله کارشناسان ذبده خود اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می دهند.

شیشه دوجداره صنعتی درجه یک با گاز ارگون

ادامه مطلب

خرید پنجره های دوجداره چند ضلعی

پنجره های دوجداره یو پی یو سی علاوه بر عایق بودن و کاهش مصرف انرژی نمایی منحصر به فرد را با توجه به سلایق مشتری ایجاد می کند. شما می توانید با خرید پنجره های دوجداره چند ضلعی و تلفیق آنها با پنجره های upvc معمولی نمایی زیبا را بوجود آورید.

پنجره با اشکال خاص

ادامه مطلب