نمایندگی فروش پنجره های upvc تاشو در کرج

نمایندگی فروش پنجره های upvc تاشو در کرج: پنجره ها از دیرباز جزو مهم ترین و کاربردی ترین عناصر در فضاهای خانه و ساختمان ها به شمار می روند. کاربرد های اصلی آن ها ایجاد ارتباط بین فضای بیرون و داخل، انتقال نور و تبادل هوا بین داخل و خارج ساختمان می باشد. به مرور زمان و به علت شرایط مختلف ساختمان ها، خلاقیت های این صنعت و نیازهای موجود، درب های مختلفی با روش های به کارگیری مختلفی برای پنجره ها طراحی و ارائه شد. یکی از این نمونه ها، پنجره هایی با درب های  تاشو و یا اصطلاحا پنجره های  تاشو آکاردئونی است.

خرید درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

نمایندگی فروش پنجره های upvc تاشو در کرج

پنجره های تاشو با نمای زیبا، شیوه متفاوت باز و بسته شدن و کاربرد مناسبی که دارند، جایگاه ویژه ای برای خود ایجاد کرده اند. این نوع با نام اصلی (fold and slide) در خارج از ایران شناخته می شوند. مدل های  تاشو معمولا دارای یراق ها و چارچوب های آلمینیومی هستند که در نوع خود از سبک ترین و مقاوم ترین متریال های به کار رفته در صنعت پنجره سازی می باشند. به دلیل متحرک بودن کلیه قاب های این محصول و تغییر موقعیت مداوم آن در راستای عرض و در چارچوب بالایی و پایینی، کیفیت یراق آلات و فلز به کار رفته در مدل  تاشو، اهمیت زیادی دارد. در صورت رعایت این نکته، هیچ محدودیت جغرافیایی برای نصب و اجرای این نوع از محصول در نقاط مختلف وجود نخواهد داشت. با توجه به موارد ذکر شده، پنجره  تاشو از کاربردی ترین نوع پنجره ها برای اجرا در تمامی نواحی جغرافیایی و تمامی فضاهای داخلی (با رعایت ابعاد مناسب) خواهد بود.

مزیت های متمایز کننده پنجره های  تاشو

اولین و مهم ترین امتیاز پنجره تاشو، کم جا بودن بسیار قابل توجه آن در حین باز بودن درب ها است. این مزیت در خانه های مدرن و آپارتمانی امروزی که اهمیت فضای دو چندان می باشد، بسیار کارامد خواهد بود. به عبارت دیگر، برای باز و بسته کردن این محصول، شما به شعاع محوری کمتری نسبت به عرض درب پنجره در جلوی آن دارید و این کار دست شما را در چیدمان وسایل و استفاده از انواع پرده ها (پرده زبرا، پرده کرکره)، باز تر خواهد گذاشت.

خرید درب آکاردئونی یو پی وی سی در کرج

نمایندگی فروش پنجره های upvc تاشو

ویژگی مثبت دیگر پنجره  تاشو امکان استفاده از آن در فضا هایی است که عرض چارچوب مخصوص پنجره، بسیار زیاد است. با استفاده از مدل  تاشو، شما این امکان را دارید که به جای استفاده از بخش های شیشه ای غیر قابل باز شدن و یک پنجره با ابعاد محدود، بتوانید از کل این فضای چارچوب به عنوان پنجره استفاده کنید و در صورت باز کردن کامل آن، از کل حجم باز شده لذت ببرید.

مدل های  تاشو به خوبی می توانند فضا سازی مناسبی برای دو بخش مانند حیاط بیرون از خانه و اتاق و فضای داخلی مجاور آن ایجاد کنند و از این رو، تجربه ای خوشایند و منحصر به فرد به همراه دارند. عدم اشغال چارچوب پنجره توسط این نمونه، به شما نمایی زیبا و بدون عنصر اضافی از حیاط می دهد و در عین حال، می تواند به خوبی در صورت بسته بودن آن، فضا سازی و جدا سازی را ایجاد نماید. این جداسازی برای بخش هایی مانند بالکن و حیاط و ارتباط دهی آن با فضاهای داخلی مانند اتاق پذیرایی و آشپزخانه مجاور، انتخاب مناسبی خواهد بود.

وجود نمونه های دوجداره پنجره upvc از این نوع پنجره، مدل های  تاشو را به گزینه مناسبی برای تمامی فصول تبدیل می کند و در صورت بسته بودن آن، محصول بیان شده عایق حرارتی و صوتی قال قبولی برای فضای داخلی ساختمان خواهد بود.

bahram parvahan

نويسنده مطلب نمایندگی فروش پنجره های upvc تاشو در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است