وین تک نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب

وین تک نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب : پنجره دوجداره وین تک، پنجره ای یک برای شما...رضایتمندی و اعتماد مصرف کنندگان، مطرح بودن در بازارهای جهانی و کیفیت عالی از جمله اهدافی بود که کارخانجات وین تک در طی، نزدیک به 4 دهه سابقه فعالیت به آن دست پیدا کرده است. تهیه مواد اولیه استاندارد، بهترین ماشین آلات و نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآزموده در روند تولید از مزیت های ما در راستای کسب اهداف می باشد.

وین تک نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب

مجموعه وین تک علاوه بر کارخانه ها، انبارها و دفاتر فروش خود در ترکیه در کشورهایی همچون آلمان، روسیه، اکراین، هندوستان، آذربایجان، تونس و ایران نیز کارخانه تولید پروفیل یو پی وی سی احداث کرده است. علاوه بر کارخانه های تولیدی پروفیل، در 54 کشور نیز دفاتر و انبارهای فروش دایر کرده است.

از چه موادی برای تولید پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک استفاده می شود؟

عمده ماده مصرفی در ساخت پروفیل یو پی وی سی ماده پلی وینیل کلراید Polyvinyl Chloride یا پودر pvc می باشد. این ترموپلاست گرمانرم از 57 درصد نمک و 43 درصد نفت خام تشکیل شده است. 

پروفیل پنجره دوجداره وین تک

Impact Modifier: این ماده جهت بالا بردن استحکام و مقاومت پروفیل در مقابل شدت ضربات و ممانعت از شکنندگی تا حد مجاز استاندارد می باشد.

Filler: مواد پرکننده یا فیلر برای پرکنندگی محصول و افزایش خواص مکانیکی پروفیل پنجره وین تک به کار برده می شود.

Heat Stabilizers: استابلایزر با خواص پایدارکنندگی حرارتی بسیار عالی برای پودر PVC در پروسه ساخت اضافه می شود.

Processing Aids: این ماده برای  روانسازی پروسه ساخت به فرایند اضافه می شود

Lubricants: جهت ساخت سطحی صاف، صیقلی و شفاف در پروفیل های یو پی وی سی وین تک از لوبریکانت ها یا روان کننده ها به کار برده می شود.

Pigment: پیگمنت ها یا رنگدانه ها به حالت جزئی به مواد اولیه برای حصول به رنگ دلخواه در پروفیل به کار برده می شود.

Titanium Dioxide: یکی از با اهمیت ترین موادی که برای نگهداری کیفیت پروفیل یو پی وی سی به کار برده می شود تیتانیوم دی اکسید است. این ماده برای مقاومت در مقابل تغییر رنگ بر اثر تابش نور و اشعه UV خورشید به مواد اولیه پروفیل پنجره وین تک اضافه می شود.


تکنولوژی و ماشین آلات پروفیل پنجره وین تک

ما توانسته ایم محصولی در خور نام وین تک به بازارهای مصرف ساخت و عرضه کنیم. در مجموعه تولیدی پروفیل پنجره دوجداره وین تک از آخرین تکنولوژی ماشین آلات اکسترودر با برند کراس مافی KRAUSS MAFFEI ساخت آلمان به کار برده می شود. خطوط تولید وین تک از سیستم ترکیب مواد اولیه یا میکسینگ بصورت تمام اتوماتیک و یکپارچه بدون دخالت نیروی انسانی بهره مند است.

bahram parvahan

نويسنده مطلب وین تک نمایندگی فروش پنجره دوجداره upvc قیمت مناسب

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است