۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید پنجره دوجداره و تاثیر آن در معماری ساختمان

اگر نور روز را به عنوان عامل مهمی در نظر بگیرید که باید به داخل اتاق اضافه شود پس پنجره ها جزو اجزای جدایی ناپذیر و مهم در ساختمان به شمار می آید که باید در خرید پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی بسیار وسواس به خرج داد تا با نمای بیرونی و داخلی ساختمان همخوانی داشته باشند. 

ساخت درب پنجره یو پی وی سی کرج

ادامه مطلب

خرید توری پلیسه پنجره دوجداره

شما می توانید به راحتی هنگام خرید پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی توری نیز سفارش دهید. توری پلیسه از جمله بهترین توری های مورد استفاده در پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی است . این توری از جنس فایبر گلاس است، گرد و غبار و چربی را به خود نمیگیرد و هم چنین در مقابل رطوبت و نور شدید آفتاب مقاوم است.

رتوری ضد حشره

ادامه مطلب

خرید پروفیل درب و پنجره دوجداره

زمان خرید پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی مهم ترین نکته ای که باید توجه زیادی به آن کرد جنس و برند پروفیل مصرفی در درب و پنجره دوجداره upvc است چرا که با کیفیت پنجره رابطه مستقیم دارد. دراین مطلب با زوایای پنهان کیفیت پروفیل یو پی وی سی بیشتر آشنا می شوید.


پروفیل یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره با شیشه سندبلاست

امروزه خرید پنجره دوجداره با انواع شیشه طرح دار مخصوصا شیشه سند بلاست بسیار مورد توجه قرار گرفته است چرا که شیشه های سندبلاست از جمله شیشه هایی است که در پارتیشن دوجداره، پارتیشن های تک جداره، پارتیشن های شیشه ای،پارتیشن اداری و کارخانه ها و در واحدهای مسکونی نیز برای آشپزخانه و حمام می توان از طرح های خاص برای چاپ روی شیشه استفاده نمود بسیار پرکاربرد هستند.


شیشه سندبلاست چیست؟

ادامه مطلب

خرید و تعمیر پنجره دوجداره

درب و پنجره های دو جداره UPVC کالای مصرفی نیست که در یک مرحله خریداری کنید بلکه کالایی است که نیاز به خدمات، سرویس و پشتیبانی دارد. بنابراین خرید پنجره دوجداره و درب یو پی وی سی باید از شرکتهایی باشد که به بقا و ثبات آنها اطمینان دارید. در بحث تعمیرات و یا رگلاژ درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی (پنجره های بازشو , کشویی , فولکس واگنی)مواردی وجود دارد که باعث تفاوت عمده آنها با رگلاژ درب و پنجره های دو و سه جداره یو پی وی سی شده است که در این بخش نکاتی را به صورت خلاصه بیان می کنیم.


تعمیرات پنجره دوجداره

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره طرح چوب

 در زمان خرید پنجره های دوجداره کیفیت درب و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، مهم ترین عامل پروفیل‌های یو پی وی سی است که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران نیست و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد. ازجنبه های بی نظیر دیگر درب و پنجره های دوجداره  upvc زیبایی ظاهری و امکان تغییر در رنگ نما و یا رنگ داخل آن است به گونه ای که می توان پنجره ای از جنس دوجداره یو پی وی سی اما با طرح چوب داشت که این امر با تکنولوژی لمینیت امکان پذیر است که هزینه زیادی نیز نسبت به پنجره های سفید را در بر ندارد.

پنجره طرح چوب

ادامه مطلب

مراحل خرید پنجره دوجداره یو پی یو سی

در انتخاب و خرید پنجر ه دوجداره و درب  upvcچند آیتم را میبایست مد نظر داشت ،تا بتوان کاربری بالایی را از این محصول کسب کرد در تعویض پنجره های قدیمی طبیعتا ما به دنبال رفع معایب حاصله از پنجره های قدیمی و بهره بری از محاسن پنجره دوجداره upvc هستیم . بنا براین محصول مورد انتخاب میبایست در بالاترین کیفیت بکار گرفته شود تا ما بتوانیم از تمامی محاسن و برتری پنجره دوجداره  upvc بهره مند شوید.

پنجره یو پی وی سی خوب

ادامه مطلب