۱۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

قیمت پنجره دو جداره پرشین انواع شیشه دکوراتیو درکرج

قیمت پنجره دو جداره پرشین انواع شیشه دکوراتیو درکرج: قیمت پنجره دوجداره upvc پرشین ذکر شده در مقاله زیر با ابعاد فرضی می باشد.جهت برآورد دقیق پروژه خود می توانید با مشاور فروش پنجره ماندگار تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما اطلاعات و قیمت درب و پنجره دوجداره را در اختیار شما قرار دهند



ادامه مطلب

پنجره یو پی وی سی چهار لنگه بلند باکیفیت

پنجره یو پی وی سی چهار لنگه بلند باکیفیت: پنجره ماندگار جزو اولین تولید کننده های پنجره دوجداره یو پی وی سی بلند و چهار لنگه می باشد که مطابق با آخرین استانداردهای جهانی و با دستگاه های تمام اتوماتیک که کمترین دخالت اپراتور را دارد و با بهترین یراق آلات و بهترین متریال‌(گالوانیزه مصرفی، گسگت مصرفی، پیچ های مصرفی، پروفیل مصرفی و … ) اقدام به تولید پنجره های یو پی وی سی چهار لنگه و آلومینیوم ترمال یا نان ترمال کرده است.


ادامه مطلب

پنجره خانه دوبلکس باکیفیت رنگی سایز بلند

پنجره خانه دوبلکس باکیفیت رنگی سایز بلند: پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه تماما بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغییر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های یو پی وی سی دوجداره سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان و خانه دوبلکس اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی با کیفیت متنوع نموده اند.


ادامه مطلب

کرکره جدید آشپزخانه پنجره دوجداره کرج

کرکره جدید آشپزخانه پنجره دوجداره کرج: پرده کرکره بین شیشه دوجداره جدید که محبوبیت بسیاری دارد امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد که در این مقاله در این باره توضیحاتی به شما داده خواهد شد. شیشه دو جداره از چسباندن دو لایه شیشه که به طور موازی قرار گرفته اند تشکیل می شود.این نوع شیشه ها با قرار گیری انواع کرکره ها در داخل شیشه های دوجداره و مابین جدار شیشه ای آن تولید می شود. باز و بسته و تاریک و روشن کرکره ها به صورت دستی و هم از طریق کنترل از راه دور صورت می گیرد . استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی نما و کنترل اختیاری نور و حرارت دارد .پنجره ماندگار توانایی ارائه این محصولات تولید کشورهای اسپانیا ، ترکیه ، چین و تایلند را دارد.


ادامه مطلب

زرد شدن پنجره پی وی سی بی کیفیت برند نامعتبر ارزان

زرد شدن پنجره پی وی سی بی کیفیت برند نامعتبر ارزان: اگر مالک یا سازنده ملک باشید؛ هنگام خرید زیرساخت‌های مسکونی، ناچارا به موارد خاصی را مد نظر میگیرید. به ویژه هنگامی که به دنبال درب‌ها، پنجره‌ها و پروفیل‌های مدرن یو پی وی سی هستید، مطمئنا کیفیت نمونه‌ها را در نظر می‌گیرید. مواد سازنده آنها باید ماندگار، از لحاظ انرژی کارآمد، بدون آلودگی، امن و ایمن، انعطاف پذیر و با قابلیت نصب آسان باشد. در عین حال باید در برابر آب، زنگ‌ زدگی ، آتش و دیگر خطرات مانند حشرات، مقاومت بوده و مقرون به صرفه باشد.

ادامه مطلب

تعویض درب چوبی آهنی آپارتمان با upvc ویستابست در کرج

تعویض درب چوبی آهنی آپارتمان با upvc ویستابست در کرج: جهت صرفه جویی در مصرف برق و آب و گاز و همچنین جلوگیری از ورود آلودگی هوا دود و گرد و غبار و آلودگی های صوتی  و به طبع آن کمک به اقتصاد خانواده و آرامش محیط زندگی تعویض درب های چوب و آهنی یا آلومینیومی با درب های دو جداره UPVC ویستابست الزامی است. برای تعویض درب های چوبی و آهنی با درب های دو جداره یو پی وی سی ابتدا می بایست درب های قدیمی را از محل فریمهای اصلی آن برداشت تا محیط مناسب برای نصب درب های یو پی وی سی آماده شود .


ادامه مطلب

پنجره پی وی سی طرح چوب شیک بزرگ در کرج

پنجره پی وی سی طرح چوب شیک بزرگ در کرج:  پی وی سی از pvc ساخته می‌شود ولی آن را با افزودن ترکیباتی برای ساخت پروفیل بهینه سازی می­کنند. به دلیل این­که پلیمر pvc نسبت به نور و گرما حساس است و با اکسیژن نیز ترکیب می شود و لازم است یک پایدار کننده به آن اضافه شود. به این منظور از پایدار کننده ­های مختلفی استفاده می­شود تا کیفیت pvc در پروسه تولید پی وی سی کاهش پیدا نکند و پس از آن برای افزایش استحکام از پر کننده­ هایی مانند کربنات کلسیم استفاده می­شود.

 

ادامه مطلب

پنجره یو پی وی سی هافمن شیک ارزان در کرج

پنجره یو پی وی سی هافمن شیک ارزان در کرج: در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی برندهای داخلی و خارجی بسیاری باهم در حال رقابت هستند. انتخاب پنجره ای که هم کیفیت خیلی خوبی داشته باشد و هم قیمت ارزان و مناسبی داشته باشد و از لحاظ اقتصادی به صرفه محسوب شود کار دشواری است. برند پنجره یو پی وی سی هافمن یکی از برندهای شناخته شده در عرصه تولید پنجره های دوجداره می باشد. نمایندگی پنجره دو جداره هافمن در کرج آماده ارائه انواع مختلف محصولات این شرکت معتبر به مصرف کنندگان محترم می باشد. انواع محصولات پنجره های دوجداره هافمن به صورت پنجره های کشویی، تک ریلی، لولایی و … با مناسبترین قیمت ها برای فروش موجود می باشند. اگر در انتخاب نوع پنجره مناسب با محل استفاده آن دچار مشکل شده‌اید می توانید به یکی از نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنید. با مشاهده محصولات مختلف و کمک گرفتن از مشاوران حاضر در آنجا موفق به انتخاب بهترین محصول مورد نیاز خود خواهید شد.



ادامه مطلب

درب اتاق مخصوص ارزان در کرج

درب اتاق مخصوص ارزان در کرج: میزان استقامت بسیار بالای درب دو جداره یو پی وی سی، قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری از اتلاف انرژی بوسیله درب دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت صد در صد در برابرخوردگی و رطوبت هوا سهولت نصب و امنیت در برابر سرقت خود رنگی و عدم نیاز به رنگ اولیه و سالانه، تولید در رنگ های متفاوت درب وپنجره های یو پی وی سی عدم نیاز به نظافت زیاد و تمیز شدن بسیار آسان مقاوم در برابر همه موارد شیمیایی، قیمت مناسب، تنوع فرم ها و بازشو ها،مقاومت متریالی و نصبی بسیار بالا و فرم و متریال مدرن و کلاسیک و وجود طرح ها و رنگ های متنوع که به شرح موضوعی زیر دسته بندی گردیده است.

 

ادامه مطلب

قیمت پنجره گرد upvc سقفی مخصوص کرج

قیمت پنجره گرد upvc سقفی مخصوص کرج: استفاده ازپنجره های سقفی upvc در سال های اخیر مورد استقبال واقع شده است؛ این افزایش از آنجایی است که نورگیرهای سقفی به فضاهای داخلی زندگی می‌بخشند و هم چنین از طریق جذب نور روز هزینه های انرژی را پس انداز میکنند. سیستم های پنجره های گرد سقفی می‌توانند به صورت یک دارایی بالقوه برای ساختمانها باشند و رضایت طراحان و ساکنین را تأمین کنند. پنجره های upvc سقفی با دارا بودن ویژگی های زیر می­توانند خدمات مهمی به محیط مصنوع (ساختمان ها) داشته باشند. 


ادامه مطلب