۸ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

خرید پنجره upvc عایق

خرید پنجره یو پی وی سی دوجداره امری است که امروزه بسیار آسان گشته است. به این دلیل که شرکت های زیادی در کل کشور به تولید و عرضه درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره مشغول می باشند. شرکت پنجره ماندگار نیز یکی از شرکت های فعال در این صنعت می باشد.
پنجره عایقupvc به پنجره‌هایی گفته می‌شود که معمولاً با نام پنجره دوجداره یا شیشه دوجداره یا پنجره سه جداره شناخته می‌شوند. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های عایق upvc دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که بوسیله هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.
واحدهای شیشه‌ای عایق با ضخامت شیشه ۳ میلی متر تا ۱۰ میلی‌متر (۱/۸" تا ۳/۸") یا بیشتر در کاربردهای خاص ساخته می‌شوند. شیشه لمینت یا سخت شده ممکن است بعنوان بخشی از ساخت مورد استفاده قرار بگیرد. اکثر واحدها با ضخامت مشابه شیشه استفاده شده در دو قاب شیشه‌ای ساخته می‌شوند ولی کاربردهای خاص همچون کم کردن عایق صوتی یا کاربردهای امنیتی ممکن است به طیف وسیعی ضخامت برای ترکیب شدن در واحد مشابه نیازمند داشته باشند.

پنجره دوجداره
امروزه الودگی صوتی از سوی محافل دست اندرکار مانند سایر آلودگی‌ها نظیر الودگی هوا مورد توجه قرار گرفته و استفاده از شیشه‌های چند جداره از مهمترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ به شمار می‌رود. افزایش چشمگیر قیمت انرژی در سالهای اخیر موجب گردیده است دست اندرکاران صنعت ساختمان به روش‌های کاهش اتلاف انرژی از سطوح خارجی ساختمان رو آورند. پنجره و شیشه‌های ساختمان مهمترین بخش هدردهنده انرژی به شمار می‌روند و استفاده از شیشه‌های دو و چند جداره به میزان قابل توجهی در کاهش اتلاف انرژی موثر است و در حد محسوسی هزینه‌های حرارتی و برودتی راکاهش می‌دهد. پنجره‌های عایق استاندارد، ضمن کاهش 65 تا 75 درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد.
پنجره‌های عایق معمولاً سفارشی در خط تولید کارخانه ساخته می‌شوند، ولی پنجره های استاندارد در دسترس می‌باشند. ابعاد طول و عرض، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره بایستی به سازنده اعلام شود. در خط تولید فاصله اندازهایی با ضخامت خاص بریده و در ابعاد طول و عرض مورد نیاز قرار داد می‌شوند و با ماده خشک کننده پر می‌شوند. در یک خط موازی، قاب‌های شیشه‌ای به اندازه بریده و برای شفافیت شسته می‌شوند.
خرید پنجره یو پی وی سی دوجداره

خرید و نصب پنجره دوجداره

خرید درب ها و پنجره های دوجداره بدون داشتن اطلاعات قبلی امکان پذیر نمی باشد. قبل از خرید درب ها و پنجره ها و یا هرگونه اقدام دیگر ابتدا بهتر است اطلاعات کافی را در مورد درب ها و پنجره های دوجداره یو پی وی سی کسب نماییم تا بتوانیم بهترین خرید را در این زمینه انجام دهیم.
شرکت های ساخت و تولید درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره در سر تا سر ایران مشغول به فعالیت می باشند. بسیاری از این شرکت ها کار تعویض پنجره های قدیمی خانه ها، مدارس، بیمارستان ها، هتل ها و ... را نیز انجام می دهند. تعویض پنجره های قدیمی و نصب پنجره های جدید یو پی وی سی کار بسیار حساسی می باشد. از این رو توصیه می شود که در صورت تمایل داشتن به انجام این کار، آن را به عهده شرکت هایی بگذارید که اعتبار آن ها تضمین شده است.
درب ها و پنجره های قدیمی مشکلات بسیار زیادی به همراه دارند. از جمله این مشکلات می توان به نفوذ گرد و خاک، سر و صدا, از بین رفتن گرما و یا سرمای محیط داخلی و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. با تعویض درب ها و پنجره های قدیمی و نصب درب ها و پنجره های یو پی وی سی دو و یا سه جداره می توان به رفع این مشکلات کمک شایانی نمود.

تعویض پنجره
اما اگر کار تعویض درب ها و پنجره های قدیمی به دست افراد کارشناس و زبده انجام نپذیرد نه تنها مشکلات ذکر شده در بالا بر طرف نمی گردد، بلکه مشکلات جدیدی نیز ممکن است به این موارد اضافه گردد. از جمله این مشکلات می توان به لق بودن پنجره ها و درب ها، نفوذ آب باران و ... اشاره کرد.
شرکت پنجره ماندگار با کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه هر گونه خدمات نصب و تعویض درب ها و پنجره ها می باشد. این شرکت با ارائه ضمانت نامه، این اطمینان را به شما می دهد که درب ها و پنجره های شما به بهترین حالت ممکن و در کمترین زمان نصب خواهند شد و در صورت بروز هر گونه مشکلی در تمام روزهای هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد.

خرید درب پنجره دوجداره

خرید درب و پنجره دوجداره نیازمند اطلاعاتی می باشد. بنابراین قبل از خرید پنجره های دوجداره یو پی وی سی باید راجع به نوع پنجره و دربی که می خواهیم اطلاعات لازم را کسب نماییم. در غیر این صورت خرید خوبی نخواهیم داشت.

شرکت پنجره ماندگار از جمله تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی و انواع توری می باشد که سال های زیادی است که در این عرصه فعالیت دارد. این شرکت که شعار جذب رضایت مشتری را سر لوحه فعالیت های گسترده خود قرار داده است با استفاده از پروفیل های مرغوب و برند های معتبر به ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با کیفیت مشغول است و این محصولات را به تمام استان های کشور عرضه می نماید.
در آغاز کار، مانند هر فعالیت بزرگ دیگری یک دور اندیشی نسبت به آینده وجود داشته است اما به لطف پروردگار و با تجربه کافی و مناسبی که از گذشته به همراه داشته ایم، کمتر دچار نشیب و فراز در شروع و ادامه کار تا کنون شده ایم. این شرکت یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در کشور را دارا می باشد که در عین گستردگی و وسعت کار، حتی در شرایط بحرانی اقتصاد کشور هرگز دچار افت کیفیت نشده است.

پنجره دوجداره
در حال حاضر ساخت و عرضه انواع درب و پنجره به اشکال گوناگون و لیمنیت شده و همچنین تولید و عرضه انواع توری پلیسه، توری رولینگ و توری ثابت از جمله خدماتی است که شرکت پنجره ماندگار به مشتریان ارائه می دهد. شرکت پنجره ماندگار با اطمینان کامل از شیوه عملکرد خود و خدماتی که ارائه کرده است سطح کیفیتی محصولات خود را تا سقف نود و پنج درصد می داند. بسیار خرسند هستیم که توانسته ایم بهترین محصولات را به همراه بهترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه دهیم. ضمن این که شرکت پنجره ماندگار در زمینه خدمات پس از فروش و رفع ایرادات احتمالی که معمولا بسیار کم پیش می آید، به صورت کاملا رایگان در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

خرید پنجره دو و سه جداره

بسیاری از کسانی که قصد خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره را دارند به اشتباه به کارگاه های ساخت درب و پنجره مراجعه می نمایند. این درب ها و پنجره ها که در کارگاه های غیر استاندارد ساخته می شوند کیفیت مورد انتظار را ندارند.
امروزه صنعت تولید درب و پنجره یو پی وی سی جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شیشه هایی که بر روی درب ها و پنجره های یو پی وی سی نصب می شوند می توانند به صورت دوجداره، سه جداره و حتی چهار جداره استفاده شوند. نوع چهار جداره آن بیشتر در آزمایشگاه ها، استدیو های ضبط صدا و محیط هایی که نیاز به عایق بندی بالایی دارند استفاده می گردد.

پنجره دوجداره
بسیاری از کارگاه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های فروش درب و پنجره یو پی وی سی برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با هم متفاوت خواهد شد.
هر شرکت  روند کاری مخصوص به خود را دارد. در شرکت پنجره ماندگار روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان ما جهت اندازه گیری دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

خرید پنجره دوجداره عایق

خرید پنجره دوجداره هتل

برای خرید پنجره های یو پی وی سی دوجداره شرکت های معتبری وجود دارند که یکی از این شرکت ها، شرکت پنجره ماندگار است. این شرکت یکی از بهترین گزینه ها برای خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره می باشد.
مزایای پنجره دو جداره در هتلها

اولین و مهمترین نکته  در هتل ها،  آسایش و راحتی مشتریان آن ها می باشد. با توجه به اینکه اکثر هتل ها در خیابان های اصلی شهر واقع شده اند و محیط های بیرون آنها بسیار پر سر و صدا می باشد، وجود پنجره های دو جداره در  هتل می تواند آسایش و محیط ساکتی را برای مسافران در هتل ها ایجاد کند. که این محیط به طبع رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.

دومین نکته مورد توجه، کاهش هزینه های تامین انرژی می باشد. با توجه به گران شدن انرژی،  پنجره های دو جداره می توانند نقش بسیار مهمی دراین مقوله ایفا کنند .از مزایای مهم و قابل تامل در پنجره های دو جداره کاهش مصرف انرژی می باشد. که این خود می تواند در سود آوری مجموعه بسیار تاثیر گذار باشد.

سومین نکته که به دنبال آن هستیم، کاهش آلودگی های ناشی از ورود گرد و غبار و آلاینده ها و همچنین جلوگیری از ورود آب باران در بارشهای شدید به داخل اتاق های هتل ها می باشد . با توجه به درزبندی و همچنین آب بندی پنجره های دو جداره می توان از دردسرهای ناشی از موارد بالا جلوگیری کرد .

تعویض پنجره هتل
مدیران و صاحبان هتل ها می توانند با تعویض پنجره های قدیمی خود با پنجره های دو جداره یو پی وی سی از بسیاری از مشکلاتی که در ایجاد یک محیط آرام برای مسافران و همچنین کاهش مصرف سوخت، و علاوه بر آن جلوگیری از ورود گرد و غبار و همچنین  آب در هنگام بارندگی  است را به صورت محسوسی کاهش دهند.

 برای افزایش رضایت بیشتر مسافران خود با ما تماس بگیرید.
نصب درب ها و پنجره های قدیمی بدون تخریب و در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. نصب توسط تیمی چند نفره که بسیار مجرب و کار آزموده هستند، انجام می شود.
به همراه گارانتی و ضمانت نامه رسمی شرکت پنجره ماندگار.

خرید پنجره دوجداره دانشگاه مدارس

جهت خرید پنجره هایی با تعداد زیاد برای مدارس و دانشگاه ها بهتر این است که به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره دوجداره مراجعه نماییم. در این صورت می توانیم از درستی نصب این درب ها و پنجره های یو پی وی سی مطمئن باشیم.

تعویض پنجره مدرسه
این موضوع که درب ها و پنجره های مدارس و دانشگاه ها در سرتاسر کشور به خصوص در استانهایی با میزان بالای آلودگی هوا باید دوجداره شود، موضوعی است که بسیار باید به آن توجه شود. بررسی آمارهای جهانی نشان می دهد که سالانه حدود 5/4 میلیون نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند. آلودگی هوا همواره در شرایط بحرانی منجر به مرگ و میر انسانها شده است. محاسبات آماری نشان می دهد، در شرایط بحران آلودگی هوا احتمال مرگ و میر سالانه پنج هزار نفر وجود دارد با توجه به اینکه بیش از 90% وقت مردم ، در محیط های بسته سپری می شود ، بیشترین مرگ و میر هایی که در پی آلودگی هوا رخ می دهد در فضاهای بسته صورت می گیرد . این موضوع باعث می شود که در اکثر اوقات برای آسیبهای مغزی و عقب ماندگی های ذهنی ، سکته های قلبی و سرطان های ریه که در ارتباط مستقیم با آلودگی هوا می باشند به دنبال دلایلی غیر از آلودگی هوا باشیم و از جدی گرفتن این موضوع چشم پوشی کنیم . معمولا در فصول سرد سال که پنجره ها را می بندیم غلظت آلودگی هوا به دلیل وارونگی هوا به بیشترین حد ممکن و در حد هشدار قرار می گیرد . حال اگر در هنگام حضور در مدارس یا دانشگاه ها از پنجره های مناسبی که ما را از نفوذ این غبار و ذرات آلاینده و هوای نامطلوب در امان دارند برخوردار نباشیم در سرتاسر ایام سال در معرض این هوای آلوده قرار گرفته و در دراز مدت به ما و افرد خانواده مان آسیبهای جبران ناپذیری وارد خواهد آمد . بیشترین آسیبی که آلاینده های هوا بر انسان می گذارند بر سیستم ریه و قلب انسان است . آسیبی که به ارگان های بدن میرسد به نوع و میزان آلاینده ها ارتباط دارد. برای جلوگیری از ورود ذرات مضر و آلودگی صوتی به داخل محیط بسته مدارس و یا دانشگاه ها و موسسات آموزشی ، بهترین راه استفاده از درب و پنجره یو پی وی سی دو یا سه جداره می باشد چرا که این پنجره ها :
• آلودگی صوتی را به میزان 45 الی 75 دسی بل کاهش می دهند .
• آلودگی هوا را به میزان 80 درصد کاهش می دهند .
پس همین امروز اقدام به تعویض پنجره های مدارس و دانشگاه های خود کنید فردا دیر است.
خرید درب و پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره بیمارستان

برای خرید پنجره های دوجداره که مصارف خاصی دارند باید به شرکت های معتبر فروش درب و پنجره یو پی وی سی مراجعه نماییم و از آنها راهنمایی های لازم را دریافت کنیم. به عنوان مثال برای خرید پنجره دوجداره بیمارستان باید از قبل مشورت های لازم را انجام دهید.
در طراحی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی – درمانی، به دلیل اهمیت بالای ماهیت کاربری که با سلامت روح و جسم انسان در ارتباط است و نیز حاکم بودن روابط پیچیده عملکردی (روابط برون بخشی و درون بخشی بیمارستان) در آن، توجه به الزامات طراحی مناسب نقش حیاتی دارد. یکی از این الزامات استفاده صحیح از نور روز توسط در و پنجره دوجداره یو پی وی سی است.

از سوی دیگر در اقلیم های با رطوبت بالای هوا (مانند اقلیم معتدل و مرطوب شمال کشور) اهمیت توجه به نور روز و عایق بودن استاندارد پنجره های دوجداره برای ایجاد محیطی شفابخش و بیشتر احساس می شود، زیرا این اقلیم ها با روزهای ابری و کم نور بیشتری روبرو هستند.

نوشته حاضر در صدد است که با اتکا به مطالعات و تحقیقات تجربی و میدانی معتبر انجام شده (در مورد تاثیر نور روز در بیمارستان ها و استفاده از در و پنجره های دو و سه جداره استاندارد یو پی وی سی) به تشریح اثرات جسمی و روحی نور روز بر بیماران بپردازد. سپس با استخراج ویژگی های نور روز مناسب حاصل از نتایج و یافته های پیشین و نیز استانداردهای معتبر درباره نور روز و همچنین با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی، راهکار کالبدی مناسب برای استفاده بهینه از نور روز در اتاق های بستری در اقلیم معتدل و مرطوب (مدار ۳۶ تا ۳۸ درجه) ارائه می شود، که شامل ابعاد مناسب پنجره های دوجداره یو پی وی سی، به منظور فراهم آوری موجبات ورود نور روز به میزان کافی به اتاق بستری، جهت گیری صحیح ساختمان، و ویژگی های سایه بان مناسب اتاق بستری (به منظور جلوگیری از ورود تابش مستقیم آفتاب) در منطقه مذکور است.

در مرحله بعد، صحت نتایج به دست آمده با نرم افزار نورپردازی دیالوکس مدل سازی و بررسی می شود. البته لازم به ذکر است که این روند طراحی و مدل سازی در سایر اقلیم ها نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از آن جا که طراحی اتاق بستری بر اساس استانداردهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایران و وزارتبهداشت انجام می شود، میزان کارایی این استانداردهای طراحی (از نظر استفاده صحیح از نور روز در اتاق بستری) با نرم افزار محاسب نور سنجیده شده و در صورت لزوم مدل جایگزینی پیشنهاد می شود.

خرید پنجره و درب دوجداره

خرید پنجره دوجداره مرغوب

بسیاری از افراد برای خرید درب ها و پنجره های دوجداره مورد نیاز خود از روی نا آگاهی به شرکت های غیر معتبر مراجعه می کنند به همین دلیل مرغوبیت و کارایی درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره آنها از حد انتظار پایین تر خواهد بود.

فروش پنجره دوجداره
بهره گیری از دانش نوین، همواره یکی از عوامل رشد و پویایی و در نهایت موفقیت مجموعه های تولیدی است. به ویژه در مقاطعی که به هر دلیل رقابت ها فشرده تر می شود و مصرف کنندگان گزینه های بسیاری را پیش روی خود دارند، مطمئنا نو آوری و روز آمدی می تواند به عنوان یک برگ برنده، فاصله یک مجموعه را از مجموعه های هم صنف خود به طور چشم گیری افزایش دهد. در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی نیز وضعیت بر همین منوال است. به خصوص در بحبوحه رکود فعلی، شرکت های خلاق تا حد بسیاری توانسته اند گوشه امنی، البته در زیر سایه نوآوری های خود، برای مجموعه خود مهیا سازند. پنجره ماندگار را می توان یکی از این شرکت های موفق برشمرد که با بهره گیری از دانش و فناوری های نوین همواره محصولاتی به روز را راهی بازار مصرف کشورمان کرده است. این تولید کننده پروفیل یو پی وی سی از ابتدای شروع به فعالیت خود، با اتکا بر برنامه ها و سیاست های اتخاذی خود، توانسته است نام ماندگار را با فناوری های روز گره بزند. موفقیت ها و دستاوردهای فوق العاده این مجموعه در پرتو مدیریت کارآمد آن و البته سختکوشی پرسنل زحمتکش این مجموعه حاصل شده است.

خرید پنجره دوجداره
امروزه استفاده نامناسب از منابع انرژی می تواند صدمات جبران ناپذیری به چرخه اقتصاد یک کشور وارد کند. طبق آمارهای موجود حدود 30 درصد انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره ها اتلاف می گردد. از این رو استفاده از درب و پنجره های یو پی وی سی و شیشه های چند جداره امروزه یک ضرورت اساسی در امر ساختمان تلقی می گردد. همان طور که مستحضرید تولید و ساخت درب و پنجره های یو پی وی سی از سال 1380 و با دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 صرفه جویی در انرژی رونق گرفت و روز به روز گسترش یافت. امیدواریم بتوانیم در امر فروش پنجره دوجداره سهم بسزایی داشته باشیم.