۸ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

انواع مدل شیشه رنگی دو جداره ویستا بست کرج

انواع مدل شیشه رنگی دو جداره ویستا بست کرج : شیشه ها به اشکال مختلف مورد اسـتفاده قرار می گیرد. در ساخت وسایل تزیینی مانند گل، تابلو و... ، در ساخت ظروف آزمایشگاهی و یا ظروف آشپزخانه چون: لیوان ، بطری و... و یا شیشه های مسطح که در دو نوع ساده و مشجر عرضه می گردد مصارف مختلفی دارند که عمده ترین آن به عنوان درب و پنجره در کارهای ساختمانی است. شکل های مختلف شیشه شامل: شیشه های شفاف، نیمه شفاف و رنگی، جاذب حرارت، ایمنی، دوجداره، سکوریت و ... وجود دارد. با داشتن شناخت صحیح از نور و انتخاب شیشه مناسب می توان تاثیر قابل توجهی برزیبایی فضا، آرامش ساکنین و هزینه های سرمایش و گرمایشی فضای داخلی ساختمان گذاشت .با پنجره ماندگار همراه باشید و انواع شیشه ها بشناسید.


ادامه مطلب

خرید پنجره اقساطی upvc دوحالته کرج

 خرید پنجره اقساطی upvc دوحالته کرج: پنجره های دو حالته، پنجره هایی به سبک اروپایی هستند که به دو حالت باز می‌شوند. این پنجره ها که تنها یک دسته دارند که هر دو حالت را تنظیم می‌کند، یا قسمت بالای آنها فقط کمی به سمت داخل باز می‌شوند و یا به طور کامل باز می‌شود مانند پنجره‌های معمولی. پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی یا UPVC، یک فرم بسیار مقاوم و محکم از PVC است که معمولا برای ساخت قاب پنجره‌های upvc استفاده می‌شود. UPVC با توجه به مزیت های آن نظیر مقاومت در برابر هوا و آلودگی و نگهداری آسان، یک ماده عالی برای تولید پنجره محسوب می‌شود.

ادامه مطلب

پنجره رنگی ارزان کمانی تک حالته کرج

پنجره رنگی ارزان کمانی تک حالته کرج : این پنجره ها بصورت کمانی قرار گرفته اند که به زیبایی ساختمان افزوده است در فرمهای چند ضلعی بازشو های پنجره یو پی وی سی معمولا تک حالته استفاده می شود.شرک پنجره ماندگار ارائه دهنده این نوع پنجره های کمانی و تک حالته می باشد. جهت مشاوره و سفارش با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید


ادامه مطلب

خرید پنجره دو و سه جداره ارزان با کیفیت کرج

این شرکت بر روی پروفیل های سفید به کار رفته در پنجره های چند جداره ،از لایه نازکی از ورق استفاده کرده که در برابر اشعه uv مقاوم می باشد. و در همین راستا خرید درب و پنجره های دو و سه جداره خود را به مدت ۱۰ سال از لحاظ ثبات رنگی تضمین می نماید.

ادامه مطلب

قیمت پنجره upvc وین تک دوحالته در کرج

وین تک دوحالته از دیگر کمپانی های تولیدکننده  و سازنده انواع پروفیل درب و پنجره upvc می باشد. شرکت پنجره دوجداره وین تک دوحالته توانسته است با تکیه بر کادری کارشناس و دستگاه های تولید کشویی خود در سال ۱۳۸۷ اولین پروفیل های لاستیک دار و اولین پروفیل های سری ۷۰ ( ۵ کانال ) را تولید نماید, که این یکی از افتخارات این شرکت پروفیل سازی در ایران می باشد.

ادامه مطلب

خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج

خرید پنجره همراه توری کشوئی در کرج: توریی جهت جلوگیری از ورود حشرات و حیوانات ریز از توری‌های مخصوص استفاده می‌شود. شرکت پنجره ماندگار در کرج به عنوان تولید کننده درب و پنجره یو پی وی سی و آلومینیوم در استانالبرز مفتخر است تا اعلام نماید  در راستای فراهم آوردن رفاه بیشتر مشتریان خود اقدام به ارائه مدرن‌ترین و مستحکم‌ترین توری‌های پنجره دو جداره با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه نموده است.

ادامه مطلب

خرید پنجره 2 و 3 جداره وین تک کمانی کرج

 خرید پنجره 2 و 3 جداره وین تک کمانی کرج:معمولا پنجره سه جداره در نواحی که سرمای زیادی دارد استفاده می شود. بدلیل اینکه عایق بندی حرارتی پنجره سه جداره نسبت به پنجره دوجداره بسیار بیشتر است. در مقابل، افزایش عایق بندی صوتی پنجره سه جداره در برابر پنجره دوجداره، عددی بین ۳ تا ۷ درصد بوده که تقریبا توسط حواس انسان قابل تشخیص نمی باشد.

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی کشوئی کرج

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی کشوئی کرج: پنجره دو جداره کشویی در میان مشتریان یکی از محبوب ترین مدلها می باشد که بیشتر برای نصب در اتاق خواب ها و درهای بزرگ کاربرد فراوانی دارد.پنجره های کشوئی بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و عایق می باشند به صورتیکه علاوه بر عایق بودن شیشه ،حد فاصل پروفیل بازشو و فریم دو یا سه نوار آبندی قرار می گیرد و باعث هوابندی و عایق سازی پنجره می گردد.


ادامه مطلب