درب دوجداره دستشویی عایق بو صدا کرج

درب دوجداره دستشویی عایق بو صدا کرج :درب دوجداره امروزه علاوه برای خانه و محیط داخل ان در مکان ها دیگری از خانه مانند سرویس بهداشتی و حمام ها کاربرد دارد این در و پنجره های عایق بر خلاف دیگر نمونه ها دارای استحکام بالا و ضد آب می باشند و تا سال ها می توانند دوام داشته باشد .درب دوجداره یو پی وی سی در حمام و سرویس بهداشتی علاوه بر مقاومت و دوام بالا ظاهری کاملا زیبا و مناسب را به محیط حمام و دستشویی شما می دهد و با سنگ های حمام شما تناسب زیبایی را رعایت می کند.

درب دوجداره دستشویی عایق بو صدا کرج

در این متن قصد داریم دربهای موجود در بازار ایران را بر اساس مقاومت آنها در برابر رطوبت اولویت بندی کنیم همچنین راهکاری را جهت بالا بردن عمر مفید دربهایی که در اولویت های پایین تر قرار دارند ارئه دهیم.

در اولویت بندی دو پارامتر زیر در نظر گرفته شده است:

درب ها بر اثر رطوبت هیچ آسیبی نبینند.

 در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشند.

۱- درب یو پی وی سی دستشویی

این دربها مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند. درب های یو پی وی سی را ضد آب می دانند به صرف اینکه آب از سطح درب نفوذ نخواهد کرد. مزیت روکش های ملامینه و یو پی وی سی نسبت به رنگ در این است که سطح روی درب مانند درب های رنگ شده ورقه ورقه نخواهد شد. بنابراین درب یو پی وی سی برای دستشویی و حمام، به خصوص محیط های کوچک و حمام هایی که بخار آب زیادی در آنها جمع می شود توصیه می شود.

درب دوجداره دستشویی عایق بو صدا

درب ضد آب

در رابطه با قیمت درب ضد آب  و عایق بو و صدا برای سرویس های بهداشتی می توان عنوان نمود که با وجود برندها و جنس های مختلف درب های ضد آب ، قیمت های مختلفی برای درب های ضد آب مخصوص سرویس های بهداشتی وجود دارد که هرچه جنس مقاوم تری انتخاب گردد ، قیمت بیشتری نیز باید پرداخت نمود .

هر چه خاصیت ضد آب بودن و ضد بخار بودن و عایق بودن درب بیشتر باشد ، مقاومت آن بالاتر خواهد بود ، لذا قیمت درب نیز بیشتر است.

درب ضد آب UPVC برای سرویس بهداشتی

درب های یو پی وی سی دوجداره که به منظور استفاده در دستشویی و سرویس بهداشتی طراحی شده است ضد آب بوده و تماماً توسط پنل پوشانده شده و یک قسمت بالای آن ممکن است دارای شیشه باشد. یراق آلات مورد استفاده در این درب ها نیز از نوع ضد آب می باشد.

درب GRP دستشویی

درب های فایبرگلاس در مقابل آب دارای بیشترین مقاومت هستند و نیز بر طبق روش ساخت این نوع از درب ها محدودیتی برای ایجاد طرح و نقش بر روی آنها نیست و می توان دربی با طرح دلخواه با استحکام بالا تولید نمود. البته رنده خور نبودن این نوع از درب ها بزرگترین مشکل آنها می باشد، چون زمانی که که درب از اندازه مد نظر بیشتر باشد دیگر نمیتوان آن را ببریم به همین دلیل، که برای خرید درب های فایبرگلاس ابعاد دقیق چارچوب باید هنگام خرید مورد توجه قرارگیرد.


bahram parvahan

نويسنده مطلب درب دوجداره دستشویی عایق بو صدا کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است