پنجره خانه دوبلکس باکیفیت رنگی سایز بلند

پنجره خانه دوبلکس باکیفیت رنگی سایز بلند: پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه تماما بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغییر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های یو پی وی سی دوجداره سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان و خانه دوبلکس اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی با کیفیت متنوع نموده اند.


پنجره خانه دوبلکس باکیفیت رنگی سایز بلند

با توجه به گسترش ساخت و ساز در کلان شهرها و اهیمت به زیبایی بافت شهری ، استفاده از پنجره دو جداره بسیار رایج شده است. تولید کنندگان درب و پنجره به دلیل مزایای زیاد و پر طرفدار بودن پنجره دوجداره اقدام به تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره رنگی نموده اند. اگر قصد تهیه پنجره دوجداره رنگی را دارید و خواستار مطلع شدن از قیمت پنجره دوجداره رنگی هستید می توانید از راهنمایی های مشاوران گروه UPVCE بهره مند شوید.

 

چگونگی تولید پنجره دوجداره رنگی

همان طور که می دانید بدنه پنجره دوجداره از یو پی وی سی که یکی از مشتقات نفت خام می باشد تولید می شود. پروفیل upvc سفید رنگ می باشد لذا برای ساخت پنجره دوجداره رنگی از پروفیل رنگی و یا لمینت شده استفاده نمود.

 

چگونگی تولید پنجره رنگی یو پی وی سی

برای تولید پروفیل های رنگی با استفاده از رنگ پاش رنگ را بر روی پروفیل قرار گرفته و بدین ترتیب می توان پروفیل هایی با طیف رنگی متفاوت تولید کرد. قرار گرفتن رنگ بر روی پروفیل باعث ایجاد خاصیت ضد خش در پروفیل خواهد شد.

پنجره خانه دوبلکس باکیفیت رنگی

شما می توانید پروفیل های upvc را به هر رنگی که می خواهید با توجه به طراحی ساختمان خود آن را انتخاب کنید،پس از ساخت پنجره به صورت سفید،پنجره و درب را به کارخانه رنگ ارسال نموده و با شماره رنگی که در رال رنگ انتخاب نموده اید آن را رنگ کرده و مدتی برای خشک شدن و استیبل شدن رنگ در کارخانه رنگ می ماند.

پس از مراحل مخصوص رنگ پنجره ه دوجداره به طور کامل روی پنجره و درب را با مشما پوشانده شده تا در زمان حمل آسیبی به رنگ آن زده نشود و برای انجام مراحل نصب درب و پنجره های یو پی وی سی به محل پروژه ارسال می گردد.


bahram parvahan

نويسنده مطلب پنجره خانه دوبلکس باکیفیت رنگی سایز بلند

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است