۳۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک

پروفیل های تولید شده در درنمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج از نظر کیفیت و مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی کشور ایران در نظر گرفته شده است . خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک در کرج طول عمر , کیفیت و دوام پنجره های شما را برای سالیان طولانی تضمین می نماید.

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره فرانسوی جدید

شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج ارائه دهنده پنجره دوجداره فرانسوی جدید می باشد.این شرکت محصولات خود را مطابق با استاندارد های بین المللی در طرح و مدل های گوناگون تولید وعرضه می نماید.مشریان عزیز می توانید برای خرید پنجره دوجداره فرانسوی جدید و استاندارد به شرکت پنجره دوجداره ماندگار در کرج مراجعه فرمایید.


پنجره دوجداره مدل دوحالته دو جهت بازشو

ادامه مطلب

خرید از نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست در کرج

پنجره دوجداره ویستابست جزء بهترین و معروف ترین برندهای ساخت درب و پنجره دوجداره upvc می باشد که در سراسر کشور نمایندگی های مختلفی دارد. شما می توانید با خرید از نمایندگی پنجره دوجداره ویستابست در کرج https://karaj-upvc.com/ از تخفیفات متعدد آنها در زمان های مختلف بهره مند شوید.

ویستابست

ادامه مطلب

خرید درب و پنجره دوجداره جدید

درب و پنجره دوجداره جدید کشویی علاوه بر اینکه فضای کمی از خانه را اشغال میکند. به دلیل راحت باز و بسته شدن این مدل از پنجره آن را بهترین گزینه برای نصب در آشپزخانه کرده است.شما عزیزان میتوانید با خرید درب و پنجره دوجداره جدید کشویی همواره از تمام مزایای آن برخوردار شویید.

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره استاندارد

با خرید پنجره دوجداره استاندارد برای سالیان طولانی و بدون کوچکترین مشکل از درب و پنجره خود استفاده نمایید. مهمترین هدف از استفاده و خرید پنجره های دوجداره استاندارد صرفه جویی در مصرف انواع انرژی و عایق بودن آن نسبت به فضای بیرونی است . با خرید پنجره دوجداره استاندارد نزدیک به ۴۰% در مصرف انرژی ( سوخت. برق . آب ) صرفه جویی می شود.
پنجره یو پی وی سی
ادامه مطلب

خرید درب و پنجره دوجداره خلیجی

خرید درب و پنجره دوجداره خلیجی یک انتخاب مناسب می باشد.چون علاوه بر بزرگ جلوه دادن منزل شما, زیبایی وجلوه خاصی را هم به نمای بیرونی ساختمان می بخشد. در سالهای اخیر شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره خلیجی و شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاص جهت افزایش تنوع محصولات خود نموده اند.


پنجره دوجداره خلیجی

ادامه مطلب

خرید درب و پنجره دوجداره طرح چوب

خرید درب و پنجره دوجداره طرح چوب بهترین گزینه برای معماران و طراحان داخلی می باشد چرا که می توانند با توجه به نمای بیرونی ساختمان و نمای داخلی بهترین و مناسب ترین رنگ را برای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی انتخاب نمایند. درب وپنجره های دوجداره upvc به وسیله لمینت و با کمترین هزینه ممکن به طرح و رنگ دلخواه خریدار تبدیل می شود.


رنگهای پنجره دورو لمینیت

ادامه مطلب

نمایندگی خرید پنجره دوجداره ویستابست

با مراجعه به نمایندگی خرید پنجره دوجداره ویستابست و خرید درب و پنجره دوجداره خوب, علاوه بر کاهش هزینه های خود باعث کاهش در هزینه های انرژی و کاهش گازهای گلخانه ای نیز می شود.پنجره دوجداره ویستابست خوب باید در شرایط آب و هوایی نامناسب مقاوم باشد.


پنجره دوجداره

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره خوب

مشتریان عزیز شما می توانید برای انتخاب یک پنجره دوجداره استاندارد و بی عیب و نقص از طریق خرید پنجره دوجداره خوب از شرکت درب و پنجره ماندگار در کرج اقدام نمایید. درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره که در این شرکت تولید وعرضه می شوند ,تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل و استاندارد را نیز دارا می باشند. 

پنجره دوجداره ماندگار

ادامه مطلب

خرید درب و پنجره دوجداره هلالی

تولید درب و پنجره دوجداره هلالی باید بصورت استاندارد و توسط افراد متخصص و ماهر و توسط ماشین آلات خاص صورت پذیرد تنها راه برای مطمئن شدن برای تولید خوب پنجره ها و خرید درب و پنجره دوجداره هلالی باید از پروژه های انجام شده بازدید فرمایید. 


پنجره دوجداره چندضلعی

ادامه مطلب