فروش درب یو پی وی سی مخصوص بالکن در کرج

ساخت و فروش درب پی وی سی از نوع سخت در سال 1960 در اروپا آغاز شد . با پیشرفت تکنولوژی و افزایش هزینه تولید و فروش درب چوبی آهنی و آلومینیومی ، استفاده از این نوع درب های یو پی وی سی رونق روز افزون یافته است.سهولت ایجاد تنوع در طرح و رنگ استقامت فیزیکی وپایداری در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت باز یافت پی وی سی بکار رفته در ساخت درب ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت شد .


امروزه در کشورهای اروپایی بیش از 70 درصد سهم بازار درب متعلق به یو پی وی سی است.یو پی و ی سی ترکیبی است از مشتقات نفت خام و گاز کلر که طی فرایند پلیمر یزاسیون تولید می شود .
اقلام به کار رفته در درب یو پی وی سی عبارت اند از :
1 - پروفیل uPVC
2 - یراق آلات
3 - پروفیل گالوانیزه
4 - لاستیک درز بندی
5 - شیشه ( تک جداره یا چند جداره )

مدل درب بازشو مخصوص بالکن:

یکی از نکات برجسته در فروش درب‌های دو جداره انتخاب مناسب درب یو پی وی سی مدل بازشو آن می‌باشد.از نظر حالت بازشو به مدل‌های زیر دسته بندی می‌شوند.
درب‌های ورودی بالکن: این نوع درب‌ها با پروفیل‌های حجیم‌تر (با سطح مقطع بزرگ‌تر از پروفیل مصرفی در درب ها) در قسمت بازشو خود قابلیت به کارگیری یراق آلات متنوعی را برای تولیدکنندگان فراهم می‌آورد. یراق آلات درب‌های ورودی به سبب وجود قفل شوهای متعدد در قسمت طولی یراق (ارتفاع درب) به یراق آلات ایمن شهرت دارند.
درب‌های بالکن و سرویس بهداشتی: این نوع درب‌ها از نظر خصوصیات کلی همانند درب‌های ورودی می‌باشند، ولیکن سایز بازشو در آن‌ها به نسبت درب‌های ورودی کوچک‌تر بوده و محدودیت ابعاد در آن‌ها بیشتر از درب‌های ورودی می‌باشد
مدل آکاردئونی عموما برای درب‌های دو جداره یو پی وی سی با عرض بیش از سه متر استفاده شده و در پارتیشن بندی‌هایی که نیاز می‌باشد که به صورت موقتی ارتباط آنها با هم قطع شود و یا در درب بالکن‌های منازل که عرض زیادی دارند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.
درب‌های یو پی وی سی دو جداره بالکنی همانطور که از نامشان پیداست برای فضاهای مربوط به بالکن و یا تراس مورد استفاده قرار می‌گیرند. نوع بازشو این نوع درب‌ها به نوعی است که بصورت کشویی باز خواهند شد. از جمله این مدل‌ها می‌توان به دو بازشو و همچنین یک ثابت و یک بازشو اشاره نمود.
درب یو پی وی سی دو جداره مدل سرویس بهداشتی همانطور که از نامش پیداست جهت استفاده در محیط‌هایی مانند دستشویی و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرد که در این نوع از درب‌ها یراق آلات سرویسی و تمام پنل و یا قسمتی از بالای آن شیشه و بقیه توسط پنل تولید می‌شود.

فروش درب یو پی وی سی مخصوص بالکن در کرج

فروش درب یو پی وی سی دو جداره ورودی بسته به ارتفاع بر روی دو یا سه لولا که بر روی فریم عمودی قاب درب و یا بر روی قید میانی عمودی درب و بر روی محور عمودی گردش می‌نماید و بنا به نیاز به صورت چپ یا راست باز شده که اصطلاحا به آن چپ باز شو و یا راست بازشو گفته می‌شود. درب‌های ورودی می‌توانند بر اساس کاربرد در ابعاد، طرح‌ها و اشکال متنوع و با کاربردهای مختلف تولید شوند، این نوع درب‌ها می‌توانند به صورت‌های دو لنگه، ترکیبی، بدون آستانه و یا با آستانه‌های مختلف طراحی و تولید شوند.
سیستم بازشوی این نوع درب که از انواع درب‌های یو پی وی سی ورودی می‌باشد، افقی و حول محور کناری می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این درب می‌توان به قابلت استفاده و نصب بر روی ورودی آپارتمان‌ها (اتاق خواب، بالکن، لابی)، قابلیت نصب پنل بر روی بازشوها به جای شیشه جهت حفظ و ایمنی فضای داخلی، قابلیت نصب دو نوع سیستم یراق و همچنین قابلیت نصب کتیبه در بالای قاب (فریم) و پایین و بالای بازشو طبق سلیقه مشتری اشاره داشت

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش درب یو پی وی سی مخصوص بالکن در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است