۲۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید پنجره دوجداره upvc عایق صوتی

با خرید پنجره دوجداره upvc عایق صوتی علاوه بر کاهش ورود صدا به داخل ساختمان باعث صرفه جویی ۵۰% انرژی نیز می شود. رایج ‌ترین پیکربندیهای شیشه ‌ای مورد استفاده قرار گرفته برای عایق صوتی شامل شیشه لمینت با ضخامت متغیر لایه درونی و ضخامت شیشه می‌باشد.

پنجره با اشکال هندسی

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره عایق حرارتی

افزایش بی رویه قیمت انرژی در سالهای اخیر باعث شده است دست اندرکاران صنعت ساختمان به روش‌های کاهش اتلاف انرژی از سطوح خارجی ساختمان رو آورده و به خرید پنجره دوجداره عایق حرارتی بپردازند. با خرید پنجره دوجداره عایق حرارتی ضمن کاهش ۲۵ تا ۴۰ درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد.

پنجره عایق حرارتی

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره ضد گرد و غبار

در زمان خرید پنجره دوجداره ضد گرد و غبار باید به جنس زوارهای لاستیکی توجه ویژه ای داشت چرا که این زوارها مانع نفوذ رطوبت، صدا و از همه مهم تر گرد و غبار می شود که برای خانم های خاندار بسیار حائز اهمیت می باشد. برای تمیز کردن درب و پنجره دوجداره می توانید از مخلوط آب و صابون استفاده کنید که باعث می شود درب و پنجره دوجداره به خود گرد و غبار نگیرند.

پنجره یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید قطعات کلیدی پنجره دوجداره

در زمان خرید قطعات کلیدی پنجره دوجداره باید به کیفیت زاماک توجه ویژه ای داشت چرا که اصلی ترین قطعهای است که کار آب بندی درب و پنجره ها را انجام می دهد که نبود آن یا استفاده کردن از جنس نامرغوب باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.

اسپانیولیت درب یو پی وی سی

ادامه مطلب

خرید انواع پنجره دوجداره ویستابست

ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود.شما می توانید با  خرید انواع پنجره دوجداره ویستابست از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد جلوگیری کنید ولی نکته مهم ترکیب انواع پنجره دوجداره ویستابست با شیشه مناسب می باشد که با توجه به موقعیت ساختمان و سر و صدای اطراف می بایست نوع شیشه درست انتخاب شود. 


پنجره یو پی وی سی ویستابست

ادامه مطلب

خرید انواع پنجره دوجداره وین تک

قبل از خرید انواع پنجره دوجداره وین تک به لیبل روی بسته بندی دقت کنید چرا که طی مراحل بسته بندی، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.

شرکت وین تک

ادامه مطلب

خرید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی

با خرید انواع پنجره دوجداره آلومینیومی در اتلاف انرژی صرفه جویی کنید چرا که امروزه منابع انرژی از ارزش بسیاری برخوردار هستند. پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر می رساند.

پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

ادامه مطلب

خرید انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc

شما می‌توانید براحتی نسبت به محیط مورد نظر و همچنین طرح و کاربری به انتخاب و خرید انواع مختلف بازشو پنجره دوجداره upvc بپردازید. پنجره دو جداره مدل سایبانی به صورت یک جهت بازشو می‌باشد و قابلیت تغییر جهت بازشو (از بالا به پایین و برعکس) از داخل به بیرون و برعکس با توجه به سلیقه و نوع درخواست مشتری را دارد و مناسب برای سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها و نورگیر‌های قابل دسترسی می‌باشد.

پنجره دوجداره دایره

ادامه مطلب

خرید انواع حفاظ پنجره دوجداره

امروزه ایمنی و زیبایی ساختمان ها بسیار حائز اهمیت می باشند شما می توانید با خرید انواع حفاظ پنجره دوجداره از ورود سارقان به داخل جلوگیری کنید و منظه ای زیبا به ساختمان خود دهید. البته امروزه حفاظ استیل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد زیرا حفاظ استیل هم رنگ زیبایی دارد و هم به مرور زمان در برابر تغییرات آب و هوایی از بین نمی رود.

شرکت آلوپلاست

ادامه مطلب

خرید مارک های پروفیل پنجره دوجداره

در زمان خرید مارک های پروفیل پنجره دوجداره باید در مورد آنها اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. در بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت ، پروفیل ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و.....در رتبه های نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.

پروفیل یو پی وی سی

ادامه مطلب