خرید پرده کرکره فلزی انواع پنجره دوجداره در کرج

خرید پرده کرکره فلزی انواع پنجره دوجداره در کرج: نوعی پوشش جهت پنجره دوجداره است که به‌طور رایج از تعداد بسیاری تخته باریک از جنس وینیل، چوب یا فلز که به صورت افقی یا عمودی در کنار هم قرار گرفته‌اند و با اتصالاتی به هم دیگر وصل هستند و دارای طنابی جهت جمع کردن تخته‌ها هستند ایجاد شده‌است. انواع گوناگونی از پرده کرکره وجود دارد که یک مدل افقی آن که در ایران و بقیه نقاط جهان خیلی مورد بکار گیری است Venetian blinds نام دارد که البته در ایران به تمام انواع این پوشش، «پرده کرکره» گفته می‌شود.

خرید پرده کرکره فلزی انواع پنجره دوجداره در کرج

مزایا پرده کرکره پنجره دوجداره:

از مزیت های پرده کرکره نسبت به پرده‌های پارچه‌ای می‌توان به قابلیت تنظیم نور ورودی/خروجی، تمیز کردن راحت‌تر و عدم نیاز به قرار گرفتن و شستشو درون آب در حالتی که فقط غبار آلود باشد، و در صورت جمع بودن فضای کمتری را در برابر پرده‌های پارچه‌ای اشغال می‌کند که حمل و نقل و جاسازی را راحت تر می‌کند به همین دلیل از پرده کرکره به صورت گسترده ای در سازمان‌ها، ادارات و دفاتر و مراکز تجاری و خدماتی به کار برده می‌شود.

1.تطبیق پذیری :

آن ها می توانند در هر مدل ساختمانی برای هر مدل پنجره ای به کار برده شوند حتی در محیط های تبلیغاتی و اداره ها. از جنس های گوناگون تولید می شوند از پلاستیک، چوب، آلومینیوم و پی وی سی

2.باصرفه بودن :

این مدل یکی از با صرفه ترین پرده هایی است که در عین حال زیبایی و شیکی خود را حفظ کرده است .

3.با دوام بودن:

این پرده ها در مدل چوب های مصنوعی و آلومینیوم می توانند برای سال ها حتی دهه ها سالم باقی بمانند اگر مرتب نگهداری شوند.

4.نگهداری آسان :

در صورتی که آن ها در طراحی های فشرده و مینیمال هستند و به خاطر جنس و فضای کمی که اشغال می کنند به آسانی در هر محیطی قرار می گیرند، پس با این فواید تمیز کردن مرتب آن کار خیلی سختی نیست.

5.محافظت از محیط خصوصی :

چوب های مصنوعی و طبیعی و کرکره های آلومینیومی گزینه مطلوبی برای نگهداری از محیط شخصی منزل شما هستند. برای دید کمتر میتوانید کرکره هایی با تخته های باریک تر انتخاب کنید چونکه هرچه تخته ها پهن تر باشند، دید بیشتر می شود.

6.قابل تنظیم بودن :

کرکره فلزی و چوبی پرده کرکره ای مناسب به خاطر قابل تنظیم بودن می باشد چون که به آسانی به وسیله خریدار هم می تواند صورت گیرد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پرده کرکره فلزی انواع پنجره دوجداره در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است