۱۵ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج

با خرید از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج از ضمانت نامه 5 ساله این محصول بهره مند شود. هنگام خرید از نمایندگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی پروفیل پنجره دوجداره وکا در کرج تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود.

ادامه مطلب

خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

همشهریان عزیز می توانید با خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج از تخفیف های این شرکت استفاده کرده و هم چنین علاوه بر داشتن بهترین و زیباترین درب و پنجره upvc برای ساختمان خود از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه این محصولات بهره مند گردید.

پنجره دوجداره وین تک

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره آلومینیومی جدید در کرج

 خرید پنجره دوجداره آلومینیومی جدید در کرج به دلیل برخورداری از تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو افزایش یافته و این امر باعث شده است نیازهای صنعت ساختمان برآورده شود. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ آمیزی یعنی آنادایز تنها در پنجره دوجداره آلومینیومی جدید در کرج قابل استحصال است.

خرید پنجره المینیومی

ادامه مطلب

خرید درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج

برند محبوب ویستابست VISTABEST  با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمانی کشورمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. برای خرید درب و پنجره دوجداره برند ویستابست در کرج تنها کافیست به شرکت پنجره ماندگار تماس بگیرید.

ویستابست

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

پنجره های آلومینیومی معمولی و قدیمی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی می باشد، باعث تلف شدن انرژی و در نتیجه افزایش هزینه های مصرفی انرژی می شوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد.

ترمال بریک

ادامه مطلب

خرید درب و پنجره upvc کلنگی وین تک در کرج

از مزیت های خرید درب و پنجره upvc کلنگی وین تک در کرج می توان قابلیت نصب دو نوع یراق آلات, تعویض و نصب سریع یراق نوع فینگرپول در صورت آسیب دیدگی و هم چنین قابلیت تغییر جهت بازشو ( از بالا به پایین و برعکس) در درب و پنجره upvc کلنگی وین تک در کرج با توجه به سلیقه و نوع سفارش مشتری را نام برد.

Canopy-Pic4-450-280

ادامه مطلب

خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج

خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج به دلیل طراحی خاص و ترکیب درستی از گزینه های رنگ های خالص و ماده ای که شبیه چوب است، سبک معماری خاصی را برای ساختمان ایجاد می کند. با خرید پروفیل upvc وکا آلمان در کرج در مصرف انرژی و همچنین هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی نمایید.

پروفیل پنجره دوجداره

ادامه مطلب

خرید پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج

نکته قابل توجه در تعیین قیمت خرید پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج بسته به مدل به کار گرفته شده جهت یراق بازشو اعم از مکانیکی، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک متفاوت است. به تازگی مشاهده شده که برخی از تولیدکنندگان برای کاهش بهای تمام شده قیمت خرید پنجره upvc فولکس واگنی وین تک کرج محصول خود اقدام به کوتاه کردن ارتفاع ریل‌های پنجره های فولکس واگنی کرده‌اند، که این امر منجر به کاهش تحمل وزن و از بین رفتن یراق و عدم کارایی آن در وزن های سنگین بازشو می‌شود.

درب فولکس واگنی

ادامه مطلب

خرید پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج

خرید پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست کرج مناسب ترین گزینه برای ویلا ها و اناق های نشیمن بزرگ می باشد. بسیاری از خریداران و مشتریان عزیز به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این مدل درب و پنجره دوجداره نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.

پنجره دوجداره ساختمان

ادامه مطلب

خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج

خرید پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و کاهش آلودگی های صوتی است. پنجره دوجداره upvc تک حالته وین تک کرج تنها دارای یک جهت بازشو می باشد اما قابلیت تغییر سیستم از مدل تک‌ حالته به دو حالته را دارد.

یو پی وی سی تک حالته

ادامه مطلب