۳۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

قیمت پنجره دوجداره خم upvc قوسی در کرج

قیمت پنجره دوجداره خم upvc قوسی در کرج: ظاهر این پنجره های دوجداره از نوعی پنجره که در اروپای سده های میانی ساخته می شد,الگو برداری شده است. در کلیساهای گوتیک پنجره های گل سرخی به شدت طرفدار داشتند. این پنجره ها به صورت دایره ای شکل خم بودند و درون آنها شکلی مانند گل سرخ نمایان می شود. پنجره های خم و قوسی نه کاملاً دایره بلکه یک نیم دایره هستند. با توجه به شکل ظاهری جهت نصب آنها نیاز به یک نصاب حرفه ای و متخصص دارید. نصاب باید به خوبی توجه کند که محل قرار گیری پنجره به درستی در جای خود قرار بگیرد.

ادامه مطلب

خرید توری پنجره مخصوص جدید در کرج

خرید توری پنجره مخصوص جدید در کرج: به گفته متخصصان بهداشت و سلامت، سالم ترین روش برای مبارزه با حشرات و جوندگان و پیشگیری از ورود آنها به فضای داخلی، استفاده از روش های ساده فیزیکی مانند نصب توری روی در و پنجره هاست. اما پیش از نصب توری روی در و پنجره به نکات خاصی باید توجه کرد. هنگام نصب توری به منظور مبارزه با حشرات دقت کنید و جایی را از قلم نیندازید. فراموش نکنید که روی پنجره های کوچک حمام و سرویس های بهداشتی هم نیاز به نصب توری است.

ادامه مطلب

قیمت پنجره رنگی کوچک مخصوص کرج

قیمت پنجره رنگی کوچک مخصوص کرج : پنجره رنگی کوچک به عنوان یکی از پنجره های با تقاضا بالا در بازار شناخته شده می باشد تنوع رنگی و مزیت های موجود در شیشه رنگی باعث شده است این شیشه به عنوان یکی از اولین انتخاب ها برای پنجره در نظر گرفته شود البته این شیشه تنها در پنجره استفاده نمی شود در برخی از موارد از شیشه رنگی و رفلکس برای بالکن استفاده می شود و حتی لقب شیشه رنگی مخصوص بالکن نیز به آن داده می شود.

ادامه مطلب

فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره کرج

فروش پرده کرکره پنجره upvc دوجداره کرج : یکی دیگر از محصولات شرکت پنجره ماندگار تولید پنجره دوجداره کرکره دار می باشد. بطوری که کرکره در بین شیشه دوجداره قرار داده می شود.در این مدل کرکره بین دوجدار شیشه توسط یک ولوم که بر روی فریم پنجره نصب می گردد. قابلیت سایه و روشن شدن پیدا می کند . ضخامت نهایی این مدل با شیشه دوجداره ۶ میل برابر است با ۳۸ میلیمتر در مدل هلندی در مدل ترک که جهت ابعاد کوچک استفاده می گردد، ضخامت نهایی برابر است با ۳۲ میلیمتر. در مدل ولومی استاندار فقط امکان سایه و روشن کردن پرده ها وجود دارد و امکان بالا و پایین بردن وجود ندارد.


ادامه مطلب

فروش حفاظ پنجره فرفورژه باکیفیت

فروش حفاظ پنجره فرفورژه باکیفیت : شرکت پنجره ماندگار با ساخت و فروش مدل های مختلفی از نرده حفاظ پنجره فرفورژه به بهترین حالت و. بالاترین کیفیت ممکن پاسخگوی نیاز تمام مصرف کنندگان بوده است. نرده حفاظ پنجره فرفورژه دارای طراحی بسیار منحصر به فردی می باشد که همین امر این امکان را فراهم آورده است تا بتوان این محصول را در زمان بسیار کوتاهی بر روی تمام مدل پنجره ها نصب نمود. نکته قابل توجه در رابطه با این محصول کاربردی آن است که به منظور نصب این مدل از حفاظ ساختمان نیازی به خرابی نخواهد بود و از همین جهت این محصول مورد توجه افراد بی شماری قرا گرفته است.


ادامه مطلب

تعویض پنجره کمانی فربد چوب کرج

تعویض پنجره کمانی فربد چوب کرج : پنجره‌های دوجداره کمانی فربد چوب در فضای دکوراسیون داخلی منازل و نمای خارجی زیبایی خاصی ایجاد می‌کند و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای استفاده از این فضاها و طراحی دکوراسیون پنجره دوجداره کمانی باید نگاهی درست و دقیق داشت تا همه‌ی عوامل در کنار هم، فضای زیبا را به وجود آورند. طراحی  شیشه برای پنجره‌های قوسی دار فربد چوب از همین نکات است و باید در طراحی آن دقیق باشید.


ادامه مطلب

فروش پنجره فریم لس ثابت رنگی در کرج

فروش پنجره فریم لس ثابت رنگی در کرج : پنجره های فریم لس رنگی در بناهای با ارتفاع کم و در مکان هایی که وزش باد سرعت زیادی ندارد مانند داخل سالنهای سر پوشیده استفاده میشوند و در ساختمان هایی با ارتفاع بیشتر از 10 متر توصیه نمیگردد. ابتدا سطح نما توسط پروفیل های فلزی 40*40 با دقت شبکه بندی گردیده و سپس فریم نما در داخل این شبکه ها قرار می گیرد. وجود لاستیک های هوابندی و آب بندی در اطراف فریم و شیشه رنگی باعث گردیده سطح نما کاملاً ایزوله گردد.


ادامه مطلب

فروش توری پنجره upvc مدرن جدید کرج

فروش توری پنجره upvc مدرن جدید کرج : استفاده از توری پنجره مدرن یکی از کار آمد ترین اقدمات جهت جلوگیری از ورود حشرات، پشه و … است. معمولا با باز گذاشتن در و پنجره در طول روز شاهد ورود حشرات مزاحم خواهید بود. برای جلوگیری از این مشکل می توان از توری های پنجره دوجداره upvc جدید استفاده نمود. در این مطلب ما قصد داریم توضیحاتی در این باره به شما ارائه دهیم تا بتوانید به راحتی محصول مناسب را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

ادامه مطلب

قیمت پنجره یو پی وی سی مدل جدید برند کرج

قیمت پنجره یو پی وی سی مدل جدید برند کرج : امروزه یکی از اصلی ترین سوالات مشتریان در خرید پنجره یو پی وی سی، قیمت آن می باشد.زمانی که مشتری از روند و شیوه ی دقیق قیمت گذاری آگاهی کامل پیدا کند ، این مسله باعث حس اعتماد و جلب رضایت مشتری می شوددر این مقاله به تعیین قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی اشاره می شود که با توجه به مطلب ذکر شده در خرید پنجره  upvc این امر بیشتر مورد توجه قرار می گیرد ، چرا که عوامل مختلفی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار می باشد.

ادامه مطلب

کارگاه درب و پنجره ویستابست درکرج

کارگاه درب و پنجره ویستابست درکرج: تولید درب و پنجره‌های دو جداره upvc ویستابست با اندازه گیری محل نصب پنجره مورد نظرو بر اساس سفارش مشتری یا کارفرما، نقشه پنجره با استفاده از نرم افزارهای مهندسی طراحی شده و پس از تائید مشتری به کارگاه ارسال و در خط تولید با مواد اولیه شامل: پروفیل UPVC با برند ویستابست یراق آلات مخصوص این نوع پنجره و پیچ و آهن گالوانیزه تقویت و توسط ماشین آلات کرافت مولر آلمان تولید و نهایتا به محل مشتری حمل و در محل نصب و پس از جا انداختن شیشه دو جداره یا پانل مخصوص رگلاژ شده و عایق بندی شامل تزریق فوم پلی اورتان و سیلیکون در محل انجام می‌شود.


ادامه مطلب