کرکره جدید آشپزخانه پنجره دوجداره کرج

کرکره جدید آشپزخانه پنجره دوجداره کرج: پرده کرکره بین شیشه دوجداره جدید که محبوبیت بسیاری دارد امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد که در این مقاله در این باره توضیحاتی به شما داده خواهد شد. شیشه دو جداره از چسباندن دو لایه شیشه که به طور موازی قرار گرفته اند تشکیل می شود.این نوع شیشه ها با قرار گیری انواع کرکره ها در داخل شیشه های دوجداره و مابین جدار شیشه ای آن تولید می شود. باز و بسته و تاریک و روشن کرکره ها به صورت دستی و هم از طریق کنترل از راه دور صورت می گیرد . استفاده از این نوع شیشه ها در نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی نما و کنترل اختیاری نور و حرارت دارد .پنجره ماندگار توانایی ارائه این محصولات تولید کشورهای اسپانیا ، ترکیه ، چین و تایلند را دارد.


کرکره جدید آشپزخانه پنجره دوجداره کرج

کرکره برقی پنجره دوجداره نوعی کرکره می باشد که به جای اینکه بخواهید آنرا با دست باز و بسته نمایید میتوانید تنها با داشتن یک ریموت آنرا باز و بسته کنید این کرکره برقی تا حد زیادی میتواند در کاهش نیروی انسانی مفید باشد اما کرکره برقی تنها این ویژگی را ندارد در ادامه با مهمترین مزیت های کرکره برقی آشنا خواهید شد.


کرکره برقی دارای عمر بالایی می باشد چرا که به گونه ای ایجاد شده است که میزان خرابی آن بسیار کم می باشد و به جای اینکه تمامی بارهای کرکره مانند کرکره های قدیمی روی یک کرکره چند تکمه باشد روی چندین تکه بارها تقسیم می شود و زمانی که کرکره دچار مشکل شود شما میتوانید با تعویض و تعمیر آن کرکره ۀن را مانند روز های اول در آورید.

 

کرکره برقی دارای امنیت بالایی می باشد کرکره های قدیمی با استفاده از یک تیغه آلومینیومی ساخته می شود که با استفاده از نیروی انسانی بالا و پایین می شود و در انتها برای امنیت این کرکره از یک یا چند قفل استفاده می شود اما در کرکره برقی وضعیت فرق میکند چرا که کرکره برقی به گونه ای ساخته شده است که به آسانی باز نمی شود و هر فردی قادر به باز کردن آن نمی باشد امنیت در کرکره یکی از مهمترین فاکتورهای می باشد که کرکره برقی به نحوه عالی میتواند این فاکتور را پیاده سازی کند.

 

کرکره برقی دارای هزینه کمتری می باشد: کرکره ساده و قدیمی بعد از مدت اندکی دچار فرسودگی می شود و شما باید هزینه ای بالغ بر هزینه نصب آنرا برای تعمیر و نگهداری آن بپردازید درصورتی که کرکره برقی به سادگی دچار مشکل نمی شود و شما میتوانید چندین سال به دون اینکه کرکره برقی دچار مشکل شود از آن استفاده نمایید.

 

کرکره برقی دارای زیبایی بالاتری می باشد:کرکره برقی دارای زیبایی  می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید و مورد استفاده قرار دهید لازم به ذکر می باشد که کرکره ساده تنها در چند رنگ موجود می باشد و بعد از مدت زمان اندکی دچار فرسودگی و تغییر رنگ می شود در صورتی که کرکره اتوماتیک به این صورت نمی باشد و میتواند تا چندین سال مانند روز های اولیه شفافیت داشته باشد.


 

کرکره برقی به سادگی قابل شستشو می باشد:شما به سادگی میتوانید تنها با آب وکف کرکره اتوماتیک را شستشو دهید و مانند روز های ابتدایی به آن شفافیت دهید. درصورتی که کرکره ساده به سادگی قابل شستشو نمی باشد و در بعضی از مواقع با شستشو دچار زنگزدگی میشوند.

قیمت کرکره برقی :قیمت کرکره پنجره با توجه به معیارهای متفاوتی مشخص می شود اما در صورتی که نیاز به تعرفه کرکره برقی دارید میتوانید با شماره های مندرج در وب سایت با ما در تماس باشید همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه کرکره برقی می باشند.


کرکره جدید آشپزخانه پنجره دوجداره

برای بسیاری از افراد این سوال پیش میآید که آیا برق نباشد نیز این کرکره کار میکند یا نه؟  بهتر است بدانید در صورتی که برق نباشید باز هم شما میتوانید به صورت دستی کرکره برقی را باز و بسته کنید شما میتوانید سوالات خود را در زمینه کرکره برقی با گروه سانکو با شماره های مندرج در وب سایت در میان بگذارید سانکو ارائه دهنده خدمات نوین در صنعت ساختمان می باشد و آماده می باشد تا تجره های خود را در زمینه ساختمان و اجزاء تشکیال دهنده ساختمان در اختیار شما قرار دهد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب کرکره جدید آشپزخانه پنجره دوجداره کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است