خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

همشهریان عزیز می توانید با خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج از تخفیف های این شرکت استفاده کرده و هم چنین علاوه بر داشتن بهترین و زیباترین درب و پنجره upvc برای ساختمان خود از خدمات پس از فروش و ضمانت نامه این محصولات بهره مند گردید.

پنجره دوجداره وین تک


تمامی محصولات تولیدی نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج  با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. شرکت وین تک Wintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی یو سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت پنجره دوجداره وین تک https://karaj-upvc.com/ تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود.

پروفیل یو پی وی سی


پروفیلهای تولید شده در کارخانه پنجره upvc وین تک کرجhttps://karaj-upvc.com/  با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند. نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای  ift ROSENHEIM و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد.  درب و پنجره  دوجداره UPVC وین تک کرج، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. خاصیت محصولات نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها در نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت.

مزایای خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد.

۲– مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در کرج

۳– با نصب این پنجره دوجداره فرانسوی وین تک شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت.

وین تک


تکنولوژی و ماشین آلات نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج :

در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره دو جدارهupvc  کرج با بالاترین استانداردها کرده است.

رنگ بندی پروفیل ها با خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج https://karaj-upvc.com/ :

پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره کرج عرضه گردد. در نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتبر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

 شرکت پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/  دارای نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره کرج در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره وین تک کرج داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند با خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج یکی از کارشناسان نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید از نمایندگی پنجره upvc وین تک کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است