خرید پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

پنجره های آلومینیومی معمولی و قدیمی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی می باشد، باعث تلف شدن انرژی و در نتیجه افزایش هزینه های مصرفی انرژی می شوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد.

ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک نسل جدید پنجره های آلومینیومی می باشند که تمامی ایرادهای آن گرفته شده است. پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج با برخورداری از تنوع زیاد در طراحی سیستم های مختلف بازشو، رنگ و گستردگی استفاده از بهترین یراق آلات از جمله ROTO آلمان و لاستیک EPDM توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت ساختمان ایران کسب نماید. نتیجه خرید پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود. در پنجره‌های آلومینیومی با تکیه بر چند اتصال رایج به خصوص یراق آلات دپیچ و پرچی و همچنین پانچ با استفاده از لقمه‌های توپر آلومینیومی قدرت داتصال به نحوی فوق‌العاده بالاست. یراق‌آلات مستقیماً به فلز آلومینیوم متصل هستند. پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد. به منظور کاهش اتلاف انرژی از پنجره دوجداره یو پی وی سی و یا جلوگیری از ورود تشعشعات ماورای بنفش و مادون قرمز پوشش های انتخاب طیفی بر روی سطح شیشه نشانده می شود. این پوشش ها با توجه به نوع کاربری بر سطح داخلی و یا خارجی شیشه قرار میگیرند که سبب بازتاب حرارت داخلی ساتع شده از ساختمان به درون ساختمان و یا انعکاس امواج نورانی مادون قرمز و ماورای بنفش می شوند. برای ایجاد پوشش بر روی شیشه در خط تولید شیشه های فلوت هنگامی که شیشه وارد حوضچه قلع مذاب شده و به آرامی سرد می گردد در زمانی که دمای آن به حدود ۱۰۰  درجه سانتیگراد می رسد، مواد ویژه ای به صورت بخار بر روی حوضچه قرار می گیرند و سرد شدن شیشه سبب می‌شود تا یک لایه میکروسکوپی از مواد بر روی شیشه ایجاد شود.


پنجره دوجداره ترمال بریک چیست


خرید پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

در پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج رنگهای پودری الکترواستاتیک با تنوع فوق‌العاده بیش از ۲۰۰ رنگ متنوع را در اختیار مصرف‌کنندگان پروفیل آلومینیوم می‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ریختگی است. علاوه بر آن تنوع و زیبایی یک سیستم پوشش و رنگ‌ آمیزی دیگر یعنی آنادایز تنها برای پروفیل آلومینیوم قابل انجام است. پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج با رنگ‌های چاپی و سخت‌شدن در کوره دوام و زیبایی دو چندانی دارند.امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد. به طور خلاصه تمام مزایای خرید پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج https://karaj-upvc.com/ را به صورت زیر می توان فهرست کرد:

۱-عایق حرارتی

۲-عایق رطوبتی

۳-عایق صوتی

پنجره دوچداره المینیومی


بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج مشاهده کرد. از این رو شرکت پنجره ماندگاردر کرج https://karaj-upvc.com/  به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج در استان البرز بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است. با ما قیمت های مناسب از آن شما است.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره دوجداره ترمال بریک جدید در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است