تعویض پنجره پی وی سی پلاس پن در کرج

تعویض پنجره پی وی سی پلاس پن در کرج: پنجره ها بخش جدایی ناپذیر از هر ساختمان هستند. پنجره ها در کنار  نما سازی ساختمان ها و دید مناسب به خارج ،تهویه هوای داخل و استفاده از نور خورشید را برای داخل ساختمان مهیا میکنند. اما هیچ پنجره ای برای همیشه باقی نمی ماند، و به طور معمول هر 10 تا 15 سال نیاز به جایگزینی پنجره ها ضرورت می یابد. در پروژه هایی که نصب پنجره دوجداره در شرایط سخت ، نصب در ارتفاع و یا خارج از شهر (بدون هزینه  اقامت و هزینه های جانبی) باشد ، معادل ۵ درصد به کار اضافه میگردد که در این شرایط می توان گفت که مجموعا ۲۵ درصد هزینه نصب و مونتاژ به هزینه ی کار اضافه می گردد .

تعویض و نصب در پنجره دوجداره

تعویض پنجره پی وی سی پلاس پن در کرج

نوع مواد در تعویض پنجره :

عمده ترکیب پروفیل های upvc را پودرهای pvc تشکیل می هد. این ترکیب پلیمری یک نوع ترموپلاست مدرن متشکل از مشتقات اصلی ۵۷٪ نمک و ۴۳٪ گاز و نفت خام می باشد. به منظور استحصال خواص مطلوب و ایجاد مزیت های لازم در پروفیلهای UPVC علاوه بر پودر PVC مواد افزودنی دیگری نیز با آن ترکیب میگردد . ایمپکت ، فیلر ، پیگمنت و … هرچه میزان مواد ترکیب شده مطابقت بیشتری با استاندارد داشته باشد به طور مستقیم در کیفیت تاثیر گدار خواهد بود .

اندازه پنجره:

اندازه ی پنجره پلاس پن قطعا بر هزینه تاثیر خواهد گذاشت . واضح است که پنجره های بزرگتر نیاز به مواد بیشتری دارند و در نتیجه هزینه بیشتری خواهند داشت. برخی از خرده فروشان پنجره های جایگزینی را با اندازه استاندارد ، بدون هیچ گونه سفارشی سازی، می فروشند. در این حالت قیمت پنجره ارزان تر خواهد شد، چرا که در این حالت تولید مقادیر زیادی از پنجره های یکسان انجام شده است. با این حال، این فرآیند معمولا نیاز به استفاده از ماستیک ، کاشی اضافی و عایق برای درست قرار گرفتن پنجره در فضای محل مورد  نظر خواهد داشت همچنین پنجره های غیر سفارشی نیز می توانند کارایی پنجره را کاهش دهند. 

تعویض و نصب پنجره دوجداره

تعویض پنجره پی وی سی پلاس پن

نوع پنجره :

حدود ۱۸ نوع پنجره مختلف وجود دارد. برخی از انواع محبوب ترین پنجره ها عبارتند از پنجره های دوحالته، پنجره های تک حالته، پنجره های کشویی و … هر نوع پنجره بسته به اندازه  دارای هزینه متوسط ​​متفاوت است . خم ها و قسمت هایی که نیاز به باز سازی کامل دارند باعث بالاتر رفتن هزینه می شوند.

نوع شیشه جدید در زمان تعویض پنجره :

در تعویض پنجره انتخاب شیشه برای پنجره پلاس پن آیتمی تاثیر گذار در قیمت پروزه می باشد .شیشه های دو جداره یا سه جداره، با توجه به رتبه بندی حفظ انرژی ، گاز آرگون، پوشش های کم نور، گزینه های اثبات صدا و… وجود دارد. همه این گزینه های سفارشی کمک می کنند تا بهره وری انرژی پنجره افزایش یابد و به دنبال آن قیمت پروژه افزاش پیدا می کند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب تعویض پنجره پی وی سی پلاس پن در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است