نمایندگی فروش پنجره کمانی خم دار کرج یو پی وی سی

نمایندگی فروش پنجره کمانی خم دار کرج یو پی وی سی : پنجره ها همواره از مهمترین قسمت های نما و ظاهر ساختمان هستند و در سال های اخیر معماران در ساخت بسیاری از برج ها و مجتمع ها از پنجره های قوس دار دایره ای، نیم دایره، کمانی و … برای زیبایی بیشتر نمای ساختمان بهره می برند. پنجره های کمانی شکل، آمیزه ای از معماری سنتی و مدرن را به نمایش می گذارند زیرا از قدیم نیز در طراحی های سنتی خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای داشته و بسیار مورد پسند بوده و امروزه نیز میباشد. 


نمایندگی فروش پنجره کمانی خم دار کرج یو پی وی سی

امروزه شکل هلال پنجره سبب می شود که بتوان اشکال مختلفی را در شکل پنجره های دو جداره بوجود آورد که زیبایی خیره کننده ای به نمای ساختمان می دهد پنجره های کمانی خم دار بلند (پنجره های لولایی) و بسیارعریض(پنجره های سایبانی) نیز وجود دارد که سبب ورود نور بیشتر و تهویه مناسب تر در ساختمان می شود. علاوه بر پنجره ها می توان درب های بالکن و یا درب های ورودی مجتمع را نیز به شکل قوس دار طراحی کرد بنابراین پنجره های قوس دار در ابعاد و اشکال مختلف قابل سفارش و نصب است.

نمایندگی فروش پنجره کمانی خم دار

ااجزای تشکیل دهنده پنجره ها

1 – فریم - پروفیلی است که عموما به شکل L می باشد . این پروفیل دورتا دور (پیرامون پنجره ) پنجره را احاطه کرده است . ودراصل نگاه دارنده اجزای داخلی پنجره و نقطه اتصال پنجره به ساختمان است . دراین پروفیل قاعدتا"ازیک نوار آبندی استفاده می شود . ولی گاها"ازدو نوار که پشت سر هم قرار می گیرد نیز استفاده می کنند . پروفیل فریم در ابعاد مختلف وجود دارد که کاربرد آنها بر اساس استانداردهای درب وپنجره تعریف شده و متفاوت می باشد .  

فریم قاب بازسازی : نوعی فریم است که در کارهای تخریبی و پنجره های تعویضی استفاده می شود.      

فریم های خاص: که برمبنای کاربرد آن متفاوت ، ولی بسیار کم مصرف می باشند. درپنجره های کشویی ، این پروفیلها حجیم تر و اکثرا" به شکل یو U می باشد .

2 – سش یا قسمت باز شو پنجره ها پروفیلی است که به شکل zاست . این پروفیل درقسمت های کاربرد دارد که نیاز به بازشو در قسمتی ازپنجره باشد . دراین پروفیل قاعدتا"ازدو نوار آبندی استفاده می شود . ولی گاها"ازسه نوار که دو مورد آن پشت سر هم قرارمیگیرد نیز استفاده می کنند پروفیل سش نیز در ابعاد مختلف وجود دارد که کاربرد آنها بر اساس استانداردهای درب وپنجره و نوع کاربرد آن تعریف شده و متفاوت می باشد . درپنجره های کشویی ، این پروفیلها حجیم تر و اکثرا" به شکل یو h می باشد .

3- پروفیل میانی ثابت : پروفیلی است که عموما به شکل Tمی باشد . این پروفیل درقسمت های کاربرد دارد که نیاز به تقسیم بندی پنجره باشد دراین پروفیل قاعدتا"ازدو نوار آبندی استفاده می شود که در طرفین T قرارگرفته است. - پروفیل میانی متحرک : پروفیلی است که عموما به شکل L می باشد . این پروفیل درقسمت های کاربرد دارد که نیاز به تقسیم بندی پنجره باشد دراین پروفیل قاعدتا"ازیک نوار آبندی استفاده می شود . درپنجره های کشویی ، این پروفیلها حجیم تر و اکثرا" به شکل یو H می باشد .


bahram parvahan

نويسنده مطلب نمایندگی فروش پنجره کمانی خم دار کرج یو پی وی سی

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است