رگلاژ پنجره upvc فولکس واگنی در کرج

در حال حاضر مزایای درب و پنجره upvc بر کسی دیگر پوشیده نیست.همچنین با ورود مشکلات فراوان پنجره های upvc بشدت مورد استقبال قرار گرفته است.ولی بعضی اوقات پس نصب نا درست یا در گذر زمان بخاطر کیفیت پایین پروفیل و یراق مورد استفاده درب و پنجره upvc شما دچار مشکلاتی میشود که کیفیت مورد انتظار را ندارد که این مشکل با یک رگلاژ حل میشود.

بازشو این پنجره به روش کلنگی است و می تواند تهویه مطبوع را برای خانه بوجود بیاورد. امروزه این نوع پنجره upvc جایگزین پنجره های کشویی عادی می شود اما به دلیل مکانیزم پیچیده طراحی پنجره ، قیمت تمام شده پنجره در مقایسه با پنجره کشویی بالاتر است .
مزایای پنجره upvc فولکس واگنی عبارت است از:
باز شدن (سش)باز شو تا زاویه ۴۵ درجه
هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
دارای سه نوع مختلف اتومات، نیمه اتومات و معمولی

رگلاژ پنجره upvc فولکس واگنی در کرج

تفکر اشتباه در بین بعضی از افراد باعث میشود خودشان اقدام به رگلاز و تعمیر کنند ولی این موضوع موجب میشود پنجره upvc فولکس واگنی دچار خسارت شدید گردد.بنابراین بهتر است برای رگلاژ پنجره upvc از یک متخصص و رگلاژ کار کمک بگیریم تا بتواند پنجره upvc فولکس واگنی را مطابق با استاندارد و اصول پنجره را به کیفیت ایده ال برساند.

رگلاژ پنجره upvc فولکس واگنی در کرج

رگلاژ پنجره upvc فولکس واگنی یک تخصص محسوب میشود و نیاز به تجربه بالا دارد، به طور کلی در بحث رگلاژ درب و پنجره های upvc چند نکته اساسی وجود دارد که در صورت رعایت نکردن آن و یا انجام نادرست رگلاژ پنجره upvc فولکس واگنی باعث شکسته شدن شیشه و مشکلات دیگر خواهد شد.

عدم رگلاژ پنجره upvc فولکس واگنی موجب:

سختی در باز و بسته شدن درب و پنجره یو پی وی سی سه جداره

عدم حرکت روان دستگیره

مشکلات در تغییر حالت های بازشو

فاصله افتادن میان لنگه بازشو و فریم 

عملکرد نامناسب پنجره یو پی وی سی سه جداره

با رگلاژ صحیح و اصولی می توان تا حدود زیادی از مشکلات پیش آمده برای پنجره upvc فولکس واگنی که به مرور زمان طی استفاده و نگهداری نادرست یا نامرغوب بودن پروفیل ها و یراق ها را بر طرف کرد تا بتوان باز هم از مزایای زیاد این پنجره فولکس واگنی بهره مند شد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب رگلاژ پنجره upvc فولکس واگنی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است