خرید انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج

شما می توانید با خرید انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج علاوه بر قیمت مناسب از کیفیت بالای این محصولات بهره مند گردید. در زمان خرید درب و پنجره دو جداره هافمن توجه داشته باشید هر یک از سری های پروفیل های یو پی وی سی هافمن برای مورد خاصی مورد استفاده قرار می گیرد که شما میتوانید با توجه به نیاز خود آنها را خریداری نمایید.

انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن

شرکت پنجره دوجداره هافمن کرج توانسته است با تکیه بر کادری کارشناس و دستگاه های تولید با کیفیت خود در سال ۱۳۸۷ اولین پروفیل های لاستیک دار و اولین پروفیل های سری ۷۰ ( ۵ کانال ) را تولید نماید, که این یکی از افتخارات این شرکت پروفیل سازی در ایران می باشد. با بررسی انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن https://karaj-upvc.com/ از جهات گوناگون از طریق کارشناسان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان از نظر عدم بروز مشکل تغییر فرم و رنگ پروفیل upvc میزان مقاومت در شرایط آب و هوایی مختلف و تراز قیمتی انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در مقایسه با سایر پروفیل های بازار جزوء مرغوب ترین پروفیلهای مصرفی قرار دارد. پنجره ماندگار به ساخت درب پنجره دوجداره upvc با کیفیت بالا و با قیمت مناسب فعالیت داشته و دارای خصوصیاتی می باشد که آنرا از دیگر رقیبان نزد خریداران مجزا می سازد. این خصوصیات عبارتند از: درب پنجره دوجداره upvc تماماً توسط دستگاه های تمام اتوماتیک شرکت الوماتیک آلمان ساخته می شوند. بازسازی کامل یک منزل شامل برش پنجره های قدیمی و نصب پنجره های جدید فقط در یک روز کاری و بدون خرابی انجام می شود.

انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج عبارتند از:

پروفیل فریم بزرگ پنجره دوجداره پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در این نوع ۶۸ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۴۸ میلیمتر می باشد. در این نوع پروفیل عرض پروفیل لنگه بزرگ هافمن ۶۰ میلیمتر و پروفیل ۵ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل جایگیری گالوانیزه در این نوع پروفیل upvc هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر میباشد.

پروفیل لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی پروفیل هافمن https://karaj-upvc.com/

در این پروفیل ارتفاع دیواره خارجی پروفیل یو پی وی سی هافمن ۵۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل ۵۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل لنگه پنجره هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتری می باشد. فضای استقرار گالوانیزه در این پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر می باشد.

پروفیل میانی ثابت پنجره دوجداره پروفیل هافمن

در این نوع ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ۸۲ میلیمتر و ارتفاع دیواره داخلی این نوع پروفیل ۴۲ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل میانی ثابت هافمن ۶۰ میلیمتر و پروفیل ۴ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل استقرار گالوانیزه در این پروفیل upvc هافمن به ارتفاع ۳۳ میلیمتر و عرض ۲۲ میلیمتر می باشد.

یراق پنجره


پروفیل میانی متحرک پنجره دوجداره یو پی وی سی پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ۶۳.۵ میلیمتر و همچنین ۳۶ میلیمتر ارتفاع داخلی این پروفیل می باشد. پروفیل ۳ کاناله بوده و عرض این نوع پروفیل میانی متحرک هافمن ۶۳.۵ میلیمتر می باشد.

پروفیل لنگه درب داخل بازشو پنجره upvc پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی این نوع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ۸۵ میلیمتر و ارتفاع داخلی این نوع پروفیل نیز ۸۵ میلیمتر می باشد. عرض پروفیل لنگه درب داخل بازشو هافمن ۶۰ میلیمتر و این نوع پروفیل ۳ کاناله بوده و دارای ضخامت شیشه خور ۲۴ میلیمتر می باشد. در این نوع پروفیل upvc هافمن محل جایگیری گالوانیزه به ارتفاع ۳۰ میلیمتر و عرض ۵۱ میلیمتر می باشد.

پروفیل لنگه درب بیرون بازشو پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن https://karaj-upvc.com/

در پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج ارتفاع دیواره خارجی ۱۰۵ میلیمتر و ارتفاع داخلی این پروفیل ۶۵ میلیمتر می باشد. عرض این پروفیل لنگه درب بیرون بازشو هافمن ۶۰ میلیمتر و این پروفیل ۳ کاناله بوده و دارای ۲۴ میلیمتر ضخامت شیشه خور می باشد. محل استقرار گالوانیزه در این پروفیل یو پی وی سی هافمن به ارتفاع ۳۰ میلیمتر و عرض ۵۱ میلیمتر می باشد.

پروفیل پنل پنجره یو پی وی سی پروفیل هافمن

ارتفاع دیواره خارجی پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج در این نوع ۱۰۰ میلیمتر و همچنین ارتفاع دیواره داخلی این پروفیل نیز ۱۰۰ میلیمتر می باشد. پروفیل پنل هافمن دارای عرض ۲۴ میلیمتر می باشد.

پروفیل لنگه پنجره upvc هافمن


مزایای انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج https://karaj-upvc.com/:

نگهداری آسان از پنجره دوجداره هافمن کرج

بازشو پنجره دوجداره هافمن کرج بسیار سبک وزن هستند. بهترین جنس یو پی وی سی بادوام بوده و هرگز پوسیده نمی شود. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.

افزایش امنیت با پنجره دوجداره هافمن کرج

در پنجره دوجداره هافمن کرج به علت وجود یراق آلات و چفت های جدید و امکان طراحی پروفیل های امنیتی، ایمنی پنجره نسبت به پنجره های قدیمی چندین برابر شده است.

گارانتی پنجره دوجداره هافمن کرج

بازشوهای پنجره دوجداره هافمن کرج دارای گارانتی هستند و این گارانتی به هر نوع و مدلی از این درب ها و پنجره ها و همچنین به نصب آنها تعلق می گیرد.

تفاوت قیمت پنجره upvc دو جداره و پنجره upvc سه جداره هافمن کرج

چند آیتم در اختلاف قیمت این دو محصول متفاوت است. یکی از این آیتم ها تفاوت قیمت پروفیل دو جداره و پروفیل سه جداره می باشد و یکی دیگر از این آیتم ها تفاوت قیمت شیشه های دو جداره و سه جداره است که در کل این اختلاف قیمت حدود ۲۰% می باشد .


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید انواع پروفیل پنجره دوجداره هافمن کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است