خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج

خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی بهترین و مناسب ترین گزینه برای ویلا ها و باغ ها می باشد. در زمان خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج حتما به نوع و جنس یراق آلات مصرفی در آن دقت نمایید چرا که با کیفیت پنجره رابطه مستقیم دارد. در حال حاضر بهترین یراق آلات درب و پنجره دوجداره روتو آلمان می باشد که لوگو بر روی آن هک شده است تا شما بتوانید از اصل بودن آن مطمئن گردید.

پنجره فولکس واگنی

پنجره دو جداره یو پی وی سی فولکس واگنی با حرکت دادن ۹۰ درجه ای دستگیره، پنجره فولکس واگنی از قسمت بالا (مانند پنجره دوحالته) باز می شود، که ما می توانیم هوای مطبوع خارج از منزل را در کنار خروج هوای داخل داشته باشیم. در انتها با فشردن دستگیره به سمت بالا (۴۵ درجه)، اهرم های کشویی از حالت قفل بودن خارج شده و پنجره upvc مانند حالت کشویی به سمت چپ یا راست باز می شود. برای بستن نیز با کشیدن لنگه بازشو تا انتها، ریل قسمت زیرین، لنگه بازشو را به سمت خود کشیده و به حالت بازشو از بالا تبدیل می شود. در آخر با چرخاندن دستگیره، لنگه بازشو به سمت داخل کشیده شده و کاملا بسته می شود. یکی از مزیت های خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج این است که پنجره نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.

پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج دارای سه نوع می باشد:

پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق مکانیکی

پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات

پنجره دو جداره فولکس واگنی با یراق فول اتومات

پنجره دوجداره جدید فولکس واگنی


خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج

پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است. برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند. یراق پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ باید تحمل وزن حداقل ۱۳۰ کیلوگرم را داشته باشد و همچنین تک تک اجزاء تشکیل دهنده یراق پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج باید توان حفظ کارایی در حداکثر طول و عرض استاندارد را دارا باشد. یراق‌آلات خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج از قطعات متعددی تشکیل شده است که گاهی در مواردی در میان برخی تولیدکنندگان لزوم استفاده از کلیه قطعات موجود در هر ست با هدف کاهش بهای تمام شده مورد غفلت قرار می‌گیرد.

مزایای خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج https://karaj-upvc.com/ آن عبارت است از:

• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی

• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره

• منطبق با هرگونه یراق آلات و آکسسوار

فولکس واگنی


• ۱۵ سال بیمه نامه در برابر تغییرات رنگ ، تغییر شکل ، تغییر فرم و ترک خوردگی 

• وزن سبک و نصب سریع و آسان

• دارای گواهینامه ISO 9001 – ISO 14001 – ISO 18001 

پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج در راحتی باز و بست تفاوت دارند و نه در حالت بازشدن. در نیمه اتومات با هول دادن پنجره قسمت بالای آن بسته خواهد شد ولی در پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج فول اتومات با چرخاندن دستگیره به سمت بالا این عمل انجام خواهد شد. تصویر دستگیره بیانگر حالت نیمه اتومات است که در پایین ترین حالت پنجره بسته، دستگیره در وسط، حالت بازشو از بالا و در حرکت ۴۵ درجه ای به سمت بالا(دستگیره پس از این عمل به حالت ۹۰ درجه برمی گردد) به حالت کشویی عمل می کند. گروه صنعتی پنجره ماندگار https://karaj-upvc.com/  در کرج ارائه کننده انواع پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج مطابق آخرین استانداردهای بین المللی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد, بخش خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج این شرکت آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره های دوجداره فولکس واگنی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است