خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج

استفاده از پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج برای ساختمان های قدیمی و نوساز، ساده ترین روش جهت کاهش هزینه های انرژی می باشد. در زمان خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج به این نکته توجه داشته باشید که بهترین نوع بازشو را با توجه به نیازتان انتخاب نمایید.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مناسب ترین انتخاب (UPVC) است. پس از تصمیم نهایی در رابطه با جنس پنجره نوبت به انتخاب تولیدکننده پنجره می رسد. فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده وجود دارد در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند. بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند وقرارداد تولید را امضا کنند. در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت های خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج خود را امضا کنید.

عوامل موثر در تولید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج https://karaj-upvc.com/

۱-پروفیل یو پی وی سی :

پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.

۲ – شیشه  :

شیشه را می توان با ضخامت های مختلف و بصورت تک جداره, دو جداره و یا سه جداره بصورت ساده, مات, رفلکس, رنگی و… سفارش داد . کلیه شیشه های مصرفی پنجره ماندگار در کرج با دستگاهای تمام اتوماتیک ساخته شده و در آنها از گاز آرگون استفاده می شود. آرگون گازی است بی رنگ، بی بو، بی مزه، خفه کننده، در آب کمی حل می شود، اشتعال پذیر نیست و …. بر اثر تنفس گاز آرگون، سرگیجه، خستگی، سردرد و خفگی رخ م یدهد. 

مشخصات فنی پنجره یو پی وی سی


۳ – یراق آلات پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج https://karaj-upvc.com/  :

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج نقش اساسی را ایفا می کنند. یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره باکیفیت شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … می باشند. طرح های زیبا و ایمن یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج می گردد.

خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج

به سبب طراحی خاص پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج https://karaj-upvc.com/ که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند. هنگام خرید درب و پنجره دوجداره upvc این سوال در ذهنتان پیش می آید که مشخصات پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج چیست؟ اولین عامل و مشخصه پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج و استاندارد, کیفیت پروفیل یو پی وی سی است. پروفیل یو پی وی سی باکیفیت دارای استاندارد های RAL آلمان و BSانگلستان می باشد. از مهم ترین مشخصات پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج از دید یک مصرف کننده جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما و در نتیجه کاهش هزینه های مصرفی انرژی می باشد.

محاسبه قیمت خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج درهر شرکت متفاوت است. در شرکت پنجره ماندگار روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره دوجداره upvc باکیفیت در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است