خرید بهترین پنجره سه جداره

با خرید بهترین پنجره سه جداره تبادل حرارتی از طریق پنجره به حداقل ممکن خواهد رسید. تعداد جداره های شیشه، وجود گاز خنثی در جدار میانی آنها و نحوه مونتاژ شیشه و پنجره دوجداره و سه جداره در میزان عایق حرارتی آن موثر است. شما می توانید با خرید بهترین پنجره سه جداره محیطی آرام را برای خود و خانوادتان فراهم کنید.

پنجره سه جداره upvc

با توجه به اعلام تحقیقات سازمان بهینه سازی مصرف سوخت در ایران در حدود ۴۵% از اتلاف انرژی از طریق پنجره های صورت می گیرد. پروفیل های UPVC به دلیل خصوصیت Thermoplastic (گرمانرم) ، قابلیت جوش پذیری داشته و با بهره مندی از ماشین آلات پیشرفته ساخت و مونتاژ ، پنجره های UPVC با اشکال پیچیده، منحنی، زاویه دار، خم و … قابل تولید می باشند و با کلیه طرح های معماری مدرن و کلاسیک سازگار هستند. در عین حال شرکت پنجره ماندگار با استفاده از پروفیل های لمینیت این پنجره ها را به صورت رنگی، طرح چوب از سوی نمای داخل یا خارج، درآورده و یا حتی می تواند با استفاده از پروفیل های آلومینیومی، این پنجره ها را با نمای خارجی آلومینیوم تولید کند.

مزایای خرید بهترین پنجره سه جداره :

۱- جلوگیری از ایجاد میعان و عرق بر سطح شیشه و کاهش دید بیرونی

 ۲- بالاترین عایق صوتی و موثرترین نوع پنجره در کاهش آلودگی صوتی و ایجاد محیط آرام برای کار و زندگی

 ۳- ایمنی بالا به دلیل استفاده از یراق آلات چندین زبانه ای

 ۴- مقاوم در برابر نیروی باد، باران و طوفان های شدید

 ۵- آب بندی کامل وعدم نفوذ آب بداخل در هنگام بارندگی های شدید

 ۶- درزبندی کامل و جلوگیری از ورود گرد و غبار و هوای گرم یا سرد

 ۷- موثر در حفظ محیط زیست وکاهش آلودگی هوا در اثر کاهش نیاز به روشن کردن وسایل گرما زای تولید کنندۀ دود و دی

اکسید کربن و سوزنده اکسیژن


مدل های پنجره یو پی وی سی


۸- مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش UV وجلوگیری از انتقال آن به داخل خانه با استفاده از شیشه های خاص وحذف اثرات

مخرب این اشعه

 ۹- استحکام بالا به دلیل شکل هندسی خاص پروفیلUPVC

 ۱۰- کاهش هزینه انرژی واستهلاک تاسیسات سرمایشی و گرمایشی

 پنجره دوجداره و سه جداره ، پنجره هایی با عمر بالا

 UPVC بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده طبیعی و شیمیائی مقاومت بسیار خوبی از خود بروزمی دهد و این خصوصیات ، استفاده از پنجره های UPVC  را در محیط های شیمیائی و صنعتی حائز اهمیت می سازد. پنجره های دوجداره از زنگ زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب رطربتی ، بارانهای اسیدی و حشرات موذی از قبیل موریانه، سوسک و… نیزمصون می باشند. ماندگاری وعمر مفید بسیار بالا حتی استفاده مجدد این پنجره ها را پس از تخریب و نوسازی نیز میسر می سازد .

خرید بهترین پنجره سه جداره ، پنجره های همیشه نو

 پنجره های دوجداره و سه جداره در شرایط مختلف جوی منجمله در مناطق بسیار سرد سیر، در مناطق گرمسیر، در برابر باد و باران های اسیدی و نمکی، در برابر آبهای شور و در محیط های مرطوب و شرجی مقاوم بوده و آثاری همچون پوسیدگی  در آنها ایجاد نمی شود.

خرید بهترین پنجره سه جداره ، پنجره های تمیز

از خصوصیات سطحی درب و پنجره های UPVC آنست که قابلیت تولید در رنگ های مختلفی را داشته و در عین حال به سادگی به کمک محلول های شوینده خانگی و آب تمیز می شوند و بر خلاف پنجره های چوبی و آلومینیومی خش را در سطح  خود نشان نداده و بنابراین نیاز به هرگونه جلا و رنگ آمیزی و تعمیرات دوره ای ندارد. این خصوصیت از دیدگاه زیبائی و افزایش جلوه بنا نیز حائز اهمیت است . ضمن آنکه هزینه های رنگ آمیزی اولیه نیز در این پنجره ها به کلی حذف می شوند ودر صورت تقاضای مشتری، پروفیل پنجره می تواند به صورت رنگی تولید شود.


bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید بهترین پنجره سه جداره

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است