معرفی پرده کرکره ترکیبی کرکره اداری و شیدرول

معرفی پرده کرکره ترکیبی کرکره اداری و شیدرول: به کار گیری از دو مدل پرده اداری برای به وجود آمدن تنوع در طرح میتواند همسانی زیادتری در فضا شما به وجود آورد، البته در استفاده از دو مدل پرده که هر یک دارای بافت و رنگ خاص خود میباشد بهتر است که این انتخاب با در نظر گرفتن پتانسیل رنگی فضا و اجزای دکوراسیون ایجاد شود. پرده کرکره ترکیبی اداری و شیدرول از دیگر محصولات شرکت پنجره ماندگار است برای سفارش با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

معرفی پرده کرکره ترکیبی کرکره اداری و شیدرول

در انتخاب قطر ها و سایزهای پرده کرکره باید به ابعاد قاب ها و تقسیم بندی عرضی و ارتفاع سقف دقت کامل داشت چرا که به کار گیری از پرده اداری  آلومینیومی یا چوبی با قطر های نا متناسب با ابعاد فضای پیرامون از زیبایی تناسبی محیط کاهش داده و آن را به حالت یک عنصر اکسترنال و ناهمگون نمایان می سازد اما در مواردی به کار گیری از پرده کرکره با سایز بزرگ برای پنجره های کشیده مناسب می باشد.

متریال پرده اداری

پنجره ماندگار به علت داشتن ضمانت نامه دراز مدت و تعهد خدمات ضمانت نامه بدون قید و شرط باید از متریال مرغوب و استانداردبه کار ببرد. شاید بتوان گفت پرده های اداری پنجره ماندگار از جمله مرغوب ترین پرده های اداری حساب میشود چرا که از هیچ قیمت و راهکاری برای افزودن به کیفیت محصولات در پنجره ماندگار کوتاهی نمی شود. امروزه در ایران کمتر شرکتی جسارت عرضه ضمانت نامه بدون قید و شرط را داراست. عرضه ضمانت نامه دراز مدت حتی برای پرده های اتومات و موتورایز نشان از اعتماد به کیفیتمان می باشد . واقعا کیفیت اتفاقی نیست و هیچگاه از مد نمی افتد .

به کار گیری از متریال مرغوب توجه و دقت در جزئیات تولید و نصب ، تعهد در فروش و پشتیبانی و ضمانت نامه بلند مدت نام پنجره ماندگار را در صدر کیفیت پرده و دیگر محصولات این شرکت قرار داده است . یراق آلات پرده کرکره های پنجره ماندگار عمدتا از کشورهای سوئد، ترکیه وتایوان تولید می شود و در برای تولید مواد و متریال پرده نیز حساسیت و وسواس زیادی بخرج داده می شود تا بتوان محصول پرده را با کیفیتی استاندارد و مرغوب عرضه کنیم و همچنین اسلت ها و جنس پرده ها از مرغوب ترین برند های ترکیه و تایوان می باشد. ضمانت نامه محصول پنجره ماندگار محصولات خود را پس از نصب تا یک سال ضمانت می کند

bahram parvahan

نويسنده مطلب معرفی پرده کرکره ترکیبی کرکره اداری و شیدرول

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است