خرید پنجره کشویی دو ریل و تک ریل کرج

خرید پنجره کشویی دو ریل و تک ریل کرج:پنجره کشویی دو ریل نسبت به پنجره کشویی تک ریل عایق کیفیت پایین تری دارد،در پنجره دو ریل فریم به گونه ای طراحی شده است که دارای دو ریل سوا از هم می باشد و باید بر روی هر کدام از ریل ها یک لنگه پنجره تولید شد و نصب شود.شرکت پنجره ماندگار در کرج آماده خدمت رسانی به شمار مردم عزیز در سراسر ایران است برای سفارشات و مشاوره با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید.

خرید پنجره کشویی دو ریل و تک ریل کرج

حال می توان بر روی هر دو قسمت ریل آلومینیومی و زیر هر لنگه غلطک جا داد تا هر دو لنگه حرکت کند این شکل ویژگی خوبی به حساب می آید  ولی به علت آنکه در قسمت لنگه متحرک کشویی نمیتوان لاستیک درزبند عایق ضعیف تر می شود دلیل اصلی آببند شدن درب و پنجره های یو پی وی سی لاستیک آببندی است که اطراف لنگه و فریم و تقسیم زده می شود تا لنگه در زمان بسته شدن اجازه ورود و خروج سرما،گرما،صدا و خاک را نمی دهد.   

پنجره کشویی وین تک دو ریل سری ۲۶۰

با اینکه پنجره دوجداره کشویی تک ریل پهن تر از کشویی دو ریل است چونکه در کشویی دوریل در بخش های ثابت از لنگه استفاده می شود قیمت پنجره کشویی تک ریل مناسبت تر از قیمت کشویی دوریل تمام می شود.

پنجره کشویی تک ریل وین تک با پهنای ۱۱ سانتی خود یک از برترین پنجره های کشویی داخل ایران می باشد که بدون شک  می توان گفت از نظر  عایق و قیمت پنجره کشویی تک ریل وین تک در ایران بی رقیب است.

چگونگی ساخت پنجره کشویی وین تک دو ریل در کرج

در پنجره های کشویی تک ریل یو پی وی سی قسمت نصب شیشه و ریل کاملا از هم جدا می باشد که سبب می شود بتوان در بخش ثابت پنجره ریلی شیشه را روی فریم مثل پنجره های بازشو نصب کرد و عایق ماننده پنجره دوجداره بازشو می شود و در بخشی که لنگه قفل می شود درپوش مخصوصی در نظر گرفته شده که تا حد زیادی جلوی ورود سرما،گرما،صدا و خاک را می گیرد و عایق بسیار خوبی نسبت به پنجره کشویی دو ریل خواهد داشت.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره کشویی دو ریل و تک ریل کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است