شیشه دوجداره چگونه مانع نفوذ سروصدا میشود؟

شیشه دوجداره چگونه مانع نفوذ سروصدا میشود؟شرکت پنجره ماندگار قصد دارد در این نوشته به بحث در مورد اینکه شیشه دوجداره چگونه مانع نفوذ سروصدا میشود بپردازد شرکت پنجره ماندگار شرکتی معتبر با سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی در ایران است برای تماس با کارشناس فروش ما با شماره 09127298086 تماس بگیرید

شیشه دوجداره چگونه مانع نفوذ سروصدا میشود؟

یک شیشه تک جداره استاندارد یک عایق با کیفیت جهت سروصدا به حساب می آید. نفوذ سرو صدا از راه پنجره به دو حالت انجام می شود – از راه اتصالات پنجره و مجراهای باز باقی مانده دوم از راه لرزش و ویبراسیون روی سطح شیشه پنجره بسته. برای کم کردن سروصدا، این دو ایراد باید از بین برود که درب و پنجره دوجداره به درستی روی هم قرار می گیرند و هیچ فضا و مجرای بازی برای نفوذ هوا جا نمی گذارند و همچنین دولایه شیشه که فضای حاوی هوا بین خود دارند قادرند به مقدار بیشتری مانع از نفوذ سروصدا از راه لرزش بشوند.

شیشه دوجداره عایق خیلی خوبی برای سروصدا است که می تواند حدود ۷۰ درصد از انتقال سروصدا کاهش دهد و منزل شما را به محیطی بی سروصدا و راحت برای زندگی کردن تبدیل کند.

نصب شیشه دوجداره

اگر در حال احداث ساختمان نویی می باشید، می توانید از درب و پنجره های دوجداره آلومینیومی و یا UPVC استاندارد شرکت درب و پنجره دوجداره پنجره ماندگار استفاده کنید.

شیشه دوجداره استاندارد تشکیل شده از دولایه شیشه ۴ میل و فضای خالی ۸ میل بین آنها، جمعا ۱۶ میلی متر ضخامت دارد. اگر به فکر دوجداره کردن شیشه های تک جداره هستید چند راه پیش رو دارید:

۱اگر درب و پنجره آهنی دارید، پس از باز کردن واشر پنجره، اگر فضایی بیش از ۱۶ میل برای قرار دادن شیشه دوجداره دارید، می توانید شیشه دوجداره اندازه پنجره را سفارش دهید و از چسب سیلیکونی برای ثابت نگه داشتن شیشه بجای واشر به کار ببرید.

۲- اگر درب و پنجره آلمینیومی دارید، می توانید چارچوب درب را حفظ کنید و از آلمینیوم مخصوص شیشه دوجداره بجای آلمینیوم شیشه تک جداره به کار بگیرید

۳- یک پنجره دیگر تک جداره با فاصله از پنجره اول نصب کنید به صورتی که فضای بین این دو پنجره به عنوان عایق عمل کند.

bahram parvahan

نويسنده مطلب شیشه دوجداره چگونه مانع نفوذ سروصدا میشود؟

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است