مزایا در و پنجره دوجداره یو پی وی سی

مزایا در و پنجره دوجداره یو پی وی سی:در و پنجره دوجداره در سالیان اخیر به عنوان یکی از فاکتورهای مورد بررسی توسط کارشناسان همواره جایگاه مناسبی داشته است. اهمیت حفظ انرژی و استفاده صحیح از منابع در دسترس کارشناسان را به سمت توسعه صنعت ساخت در و پنجره UPVC هدایت نموده است.

مزایا در و پنجره دوجداره یو پی وی سی

 در و پنجره ها یکی از اصلی ترین بخش هایی هستند در ساختمان سازی با موضوع انرژی و حفظ آن مرتبط می باشند. بر اساس مطالعات انجام گرفته به طور معمول بین ۳۰ تا ۴۰ درصد از انرژی گرمایی موجود در ساختمان ها از طریق در و پنجره هدر می رود و همین امر اهمیت در و پنجره دوجداره را دوچندان نموده است. در و پنجره های دوجداره معمولا یا به صورت آلومینیومی و یا UPVC در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این در و پنجره ها به ویژه در و پنجره UPVC به دلیل ساختار ویژه ای که دارند مانع از خروج دما به میزان قابل توجهی می شوند. در ساختار این در و پنجره ها حفره هایی وجود دارد که انتقال حرارت را به حداقل می رساند و تا حدود ۴۰ درصد از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید.

عوامل موثر در تعیین قیمت در و پنجره دوجداره

در بسیاری از موارد ممکن است قیمت در و پنجره دوجداره در بازار دارای تفاوت هایی باشد که دانستن عوامل موثر در تعیین قیمت آن ها می تواند به مشتریان کمک کند تا بهترین انتخاب را مطابق با بودجه مورد نظر و البته ویژگی های موجود و نیاز های خود داشته باشند.

در تعیین قیمت در و پنجره های دوجداره UPVC اولین آیتم اثر گذار در قیمت در و پنجره نوع پروفیل مورد استفاده در ساخت آن است که در واقع می توان آن را به عنوان مهم ترین عامل در تعیین کیفیت و قیمت قلمداد نمود. سایر موارد اثر گذار در قیمت شامل تقویت کننده گالوانیزه، اتصالات فلزی مورد استفاده، طراحی ها و نوع شیشه مورد استفاده و سایر موارد می باشند.

اما اگر انتخاب شما استفاده از در و پنجره دوجداره آلومینیومی باشد عواملی که بر روی قیمت اثرگذار خواهد بود شامل مواد اولیه مورد استفاده در ساخت، نوع شیشه ی مورد نظر، ضخامت فریم آلومینیومی مورد استفاده و در نهایت اتصالات مورد نیاز خلاصه نمود.

bahram parvahan

نويسنده مطلب مزایا در و پنجره دوجداره یو پی وی سی

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است