خرید توری پنجره چسبی یو پی وی سی کرج

خرید توری پنجره چسبی یو پی وی سی کرج: توری پنجره‌ها بسته به نوع پنجره و قاب آن‌ها، مدل‌های مختلفی دارد. توری‌ها می‌توانند چسبی و ثابت و متحرک باشند. این بدان معنا است که می‌توان طوری آن‌ها را انتخاب و نصب کرد که باز بشوند یا قابل باز شدن نباشند. قطعا توری‌های درب‌ها باید قابل باز شدن باشند، اما توری‌ پنجره ها بسته به سلیقه، نظر و کاربری شما می‌تواند طوری طراحی شود که چسبی در جای خود قرار گیرد. قاب‌های توری درب و پنجره‌ها نیز انواع مختلفی دارد. در حال حاضر از توری با فریم آلومینیومی، چوبی، فلزی و یو پی وی سی برای نصب روی در و پنجره‌ها استفاده می‌شود.


بهترین نوع توری منازل در ایران

خرید توری پنجره چسبی یو پی وی سی کرج

خود توری‌ها نیز از جنس‌های مختلفی تولید میشوند. اگر بخواهید توری را برای درب و پنجره‌های محیط مسکونی نصب کنید، معمولا در بازار توری‌هایی از جنس آلومینیوم، مفتول، الیاف پلی‌استر، نایلون و فایبرگلس می‌یابید. اما اگر بخواهید برای کارخانه یا کارگاه خود توری در ابعاد بزرگ تهیه کنید، معمولا توری‌هایی از جنس فولاد یا ضد زنگ یا آبکاری شده به کارتان خواهد آمد.

انتخاب توری پنجره

توری‌ها را می‌توان براساس جنس، نحوه نصب و کاربرد، تقسیم‌بندی کرد. اکنون که از فراوان بودن انواع توری‌ها ی پنجره  دوجداره با خبر شدید، بهتر است پیش از خرید و نصب توری پنجره درباره انواع آن‌ها اطلاعات لازم را کسب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را براساس نیاز خود داشته باشید.

توری پلیسه پنجره وین تک

خرید توری پنجره چسبی یو پی وی سی

توری پنجره یو پی وی سی

توری‌های UPVC نوعی از توری است، که با الیاف فایبرگلاس تولید شده است. برای تولید توری UPVC، از فناوری‌های جدیدی و پیشرفته برای قرار دادن الیاف فایبرگلاس در کنار هم استفاده می‌شود. این توری‌ها معمولا برای نصب روی پنجره‌های دوجداره UPVC استفاده می‌شوند، ضد گرد و غبار هستند و مانع تابش نور، عبور مرور هوا و دید منظره‌ای نمی‌شوند. توری‌های یو پی وی سی در قاب‌های ساخته شده از پروفیل‌های یو پی وی سی  یا فریم های آلومینیومی قرار می‌گیرند و روی درب و پنجره‌ها نصب می‌شوند

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید توری پنجره چسبی یو پی وی سی کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است