خرید پنجره رنگی مدل های لوکس در کرج

خرید پنجره رنگی مدل های لوکس در کرج: قیمت پنجره upvc یو پی وی سی با شیشه رنگی را نمیتوان بدون دانستن ابعاد پنجره و تعداد باز شو های آن به طور دقیق محاسبه کرد چراکه قیمت پنجره 2 جداره شیشه رنگی به میزان پروفیل مصرفی بر حسب متر طول و قیمت شیشه 2 جداره بر اساس متر مربع و یراق آلات آن بر اساس نوع مصرفی برای پنجره دو جداره باز شو لولایی و یراق کشویی برای پنجره های دو جداره upvcیو پی وی سی بستگی دارد .

شیشه دوجداره صنعتی در کرج

خرید پنجره رنگی مدل های لوکس در کرج

گروه تولیدی پنجره ماندگار با پیشرفته ترین دستگاه های تمام اتوماتیک یو پی وی سی و کادر مجرب در زمینه فروش و مشاوره و همچنین در خصوص تولید پنجره های یو پی وی سی به صورت پنجره های معمولی ، اشکال خاص (ذوزنقه ، مثلث و چند ضلعی ) همچنین پنجره های نیمه هلال ، تمام هلال ، دایره و خم سینوسی (ویترینی) با بهترین درجه کیفی در خدمت مشتریان است.

شیشه دوجداره رنگی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

نفوذ سر و صدا از طریق پنجره به دو صورت انجام می‌گیرد؛ آب‌بندی لاستیک‌های، بین دو پروفیل و مابین پروفیل و شیشه و دوم از طریق لرزش و ویبراسیون روی سطح شیشه. استفاده از شیشه‌های استاندارد در عایق کردن بسیار مهم است. یک شیشه دوجداره از بخش‌های زیر تشکیل شده است.

شیشه‌هایی به ضخامت ۴،۵ و ۶ میلی که با توجه به درخواست مشتری مشخص می‌شود. با توجه به تحقیقات صورت گرفته توصیه می‌شود در شیشه‌های دوجداره، دو لایه ضخامت شیشه با یکدیگر تفاوت داشته باشد تا صداگیری بیشتری صورت گیرد.

اسپیسر: قاب آلومینیوم بین دو شیشه که ضخامت آن از ۶ تا ۱۶ میل بوده و نسبت به ضخامت شیشه‌ها و پهنای جایگاه نصب شیشه انتخاب می‌شود. اسپیسر شیشه سیلیکاژل رطوبت‌گیر را داخل خود نگه می‌دارد و از روزنه‌هایی که در زیرش قرار دارد رطوبت ما بین دو شیشه توسط این سیلیکاژل جذب می‌شود.

مهم‌ترین نشانه شیشه دوجداره رنگی لوکس، یکپارچه بودن اسپیسرهاست به این معنا که اسپیسرها در گوشه کار به صورت خم باشند و هیچ گونه برشی در گوشه شیشه‌ها نباشد.

خرید شیشه 2جداره

خرید پنجره رنگی مدل های لوکس

همچنین این شرکت پروژه های انجام شده خود را به مدت یک سال ضمانت از بابت رگلاژ و بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای گارانتی می نماید. کلیه روند تولید شیشه پنجره 2 جداره این شرکت بدون دخالت دست و با دستگاه های پیشرفته صنعتی و همچنین با متریال و چسب درجه یک تولید و از برند شیشه گرید یک کاوه میباشد. 

فضای مابین دو جداره شیشه رنگی با گاز آرگون پر شده که یکی از ارکان اصلی جلوگیری از صدا در آیتم های تولید پنجره دو جداره محسوب میشود . جهت جلو گیری از بخار کردن فضای میانی دو جداره شیشه، از سلیکا ژل ( رطوبت گیر) استفاده می‌شود. با توجه به اینکه روند تولید شیشه در کارخانه و به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود، شیشه‌های 2 جداره شرکت دارای دوسال گارانتی هستند.

برای اولین بار در ایران در سایت پنجره ماندگار، می توانید قیمت روز پنجره دو جداره  لوکسupvc خود را به صورت آنلاین دریافت کنید. 

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره رنگی مدل های لوکس در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است