فروش پنجره فریم لس upvc ساختمان در کرج

فروش پنجره فریم لس upvc ساختمان در کرج: فریم لس دارای فریمی است که از پشت شیشه های دوجداره را قاب می کند و روی لامل توسط لقمه های upvc مخصوص متحرک نگه داشته می شوند. و از خارج ساختمان تنها ژوین های بین شیشه ها قابل مشاهده خواهد بود. پنجره upvc فریم لس یکی از پر کاربردترین نماهای ساختمانی می باشد که زیبایی، نصب ساده، آبندی مناسب و بارگذاری مناسب را به صورت یکجا ارایه می کند. در سیسنم پنجره های دوجداره فریم لس ابتدا سطح نما به صورت شبکه بندی کامل زیر سازی می شود و پروفیل های upvc فریم روی این شبکه ها قرار می گیرند. وجود لاستیک های هوا بندی و آبندی در اطراف فریم و شیشه باعث میشود سطح نما کاملا ایزوله گردد.یکی از خصوصیات ویژه سیستم فریم لس این است که در سطح نما شیشه بیشتر دیده می شود و upvc با ظرافت خاصی در کنار شیشه قرار می گیرد و در ضمن پنجره های بازشو نیز قابل رویت نمی باشند.


فروش پنجره فریم لس upvc ساختمان در کرج

فریم لس ؛ نوعی از نمای آلومینیومی کرتین وال میباشد که دید خارجی آن تنها متشکل از شیشه بوده که به صورت دوجداره یا لمینیت بر روی زیر سازی آهن یا upvc اجرا می گردد

کاربرد نمای فریم لس یا نمای شیشه ای بیشتر در ساختمان های تجاری یا اداری بوده و برای اماکن مسکونی همچون ویلا ها که مایل به داشتن چشم اندازی زیبا و نور کافی می باشند نیز توصیه می گردد.

شیشه های دوجداره اجرا شده در نما های upvc فریم لس حتما می باید با چسب سلیکون دو جداره سازی گردد چرا که چسب های پلی سولفاید که معمولا دو جداره سازی شیشه با آن صورت می پذیرد, در مجاورت نور خورشید به مرور زمان از بین رفته و پودر می گردد. از اینرو قیمت شیشه های نمای فریم لس به دلیل قیمت بالاتر چسب سلیکون نسبت به پلی سولفاید , بالاتر خواهد بود.

آب بندی و درز گیری نما های فریم لس نیز با سلیکون های استراکچر یا چسب های پلی اورتان صورت می پذیرد که مقاوم در برابر آب و افتاب بوده و در رنگ های سفید و مشکی و بی رنگ به وفور قابل دسترس می باشد.

موارد ذکر شده بخشی از علل بالاتر بودن قیمت ساخت و اجرای نمای upvc فریم لس نسبت به نما های فیس کپ به شمار می رود. در نمای کرتین وال فیس کپ به دلیل کاور شدن اطراف شیشه لزومی نخواهد داشت که دو جداره سازی شیشه با سلیکون صورت گیرد چرا که اطراف آن در مجاورت نور نبوده و می توان از پلی سولفاید نیز استفاده نمود. البته نمای نیمه فریم لس نیز اجرا می گردد که تلفیقی از نمای فریم لس و نمای فیس کپ است. در این نوع از نمای کرتین وال نیز استفاده از شیشه های دوجداره با چسب سلیکون الزامی است.

فروش پنجره فریم لس upvc ساختمان

ب)سیستم فریم دار(Step unit)

این مدل در نمای کرتین وال با سیستم فریم لس یه عنوان یک روش مستحکم و مورد اطمینان در نظر گرفته میشود. بدین طریق که شیشه های دوجداره در کارخانه تولید شیشه بر روی فریم هایupvc مورد نظر آماده شده متصل و به صورت پنل های آماده در محل پروژه بر روی مدول های متشکل از لامل های عمودی و افقی نصب میشوند، که این امر موجب تسریع در اجرای نما نیز میگردد.

سیستم نمای کرتین وال درپوش دار فیس کپ(FACECAP)

در سیستم نمای کرتین وال درپوش دار، شیشه ها مستقیما بر روی لامل قرار میگیرند و درپوشهای نگه دارنده از بیرون شیشه را روی لاملها فیکس میکنند. همچنین لاستیکهای EPDM موجود شیشه ها را در محل اتصال کاملاّ آبندی و هوابندی میکند. امکان نصب درپوش های نگه دارنده متنوع بر روی این سیستم امکان پذیر میباشد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب فروش پنجره فریم لس upvc ساختمان در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است