خرید پنجره ارسی ارزان شرکتی در کرج

خرید پنجره ارسی ارزان شرکتی در کرج: پنجره ارسی در اصل نوعی پنجره می باشد که بازشوی آن به جای چرخیدن به روی یک  پاشنه به صورت حرکت بالا و پایین باز میشود. پنجره ارسی دارای زیبای خاصی می باشد روی قاب این پنجره های با استفاده از منبت کاری طرح بندی کرده اند پنجره  ارسی دوجداره در بعضی از مناطق مانند مناطق سرد سیر مورد استفاده قرار میگیرد


قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

خرید پنجره ارسی ارزان شرکتی در کرج

یکی از محصولات پنجره ماندگار تولید پنجره دوجداره ارسی شیشه رنگی ارزان و یا به اصطلاح پنجره ها ی سنتی می باشد. استفاده از گره چینی های طرح چوب بهمراه شیشه های رنگی و پروفیل upvc وییستا بست و وین تک طرح چوب بهمراه یراق آلات روتو آلمان می باشد. این سیستم پنجره دوجداره بصورت کاملا عایق صوت و انرژی تولید می گردد و علاوه بر طرح سنتی ایرانی ارسی این پنجره تمام انتظارات را از یک پنجره دوجداره کاملا عایق برآورده می سازد.

پنجره ارسی upvc ارزان

این نوع پنجره دوجداره ارسی  قابل رقابت با نوع چوبی می باشد با این تفاوت که کاملا عایق گرما و سرما و صوت می باشد و عامل دوم مقرون به صرفه بودن این نوع پنجره می باشد.

مزایا پنجره ارسی upvc:

1-حفظ سبک معماری سنتی ایرانی اسلامی

2- عایق در برابر گرما، سرما،صدا و گرد و غبار

3-  کیفیت و طول مقاومت و عمر بالا

4- قیمت مناسب تر نسبت به  پنجره چوبی

5-زیبایی چشم نواز

قیمت درب و پنجره دوجداره ارسی در کرج

خرید پنجره ارسی ارزان شرکتی

شیشه های دو جداره شرکتی مرغوب

در تولید شیشه های دوجداره شرکتی می بایست از مواد اولیه مرغوب از قبیل جنس شیشه، اسپیسرها، چسب و رطوبت گیر استفاده شود و همچنین بین شیشه ها با گاز آرگون پر شده تا از بروز رطوبت درون شیشه ها جلوگیری نماید. نکته ای که می بایست در این خصوص توجه داشت این است که نبایستی قطر جداره های داخلی و خارجی با هم برابر باشند، زیرا این موضوع موجب جلوگیری از عبور صدا می شود. ( عایق صوتی شیشه ). ضمن اینکه شیشه ها در عین حال می بایست دارای مشخصات فنی از قبیل عدد میزان جلوگیری از هدر رفت انرژی نیز باشد ( U-v )

نصب درب و پنجره دو جداره های شرکتی

یکی از مهم ترین عوامل در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، نصب صحیح و علمی درب و پنجره 2 جداره می باشد؛ چرا که در صورت عدم نصب صحیح درب و پنجره 2 جداره، مشکلات بسیار زیادی برای ساکنین ساختمان از جمله عبور گرد و غبار، آب باران، عبور صدا، عبور سرما و گرما، لرزش درب و پنجره 2 جداره و همچنین عدم باز و بسته شدن درست درب و پنجره 2 جداره و بطور کلی سلب آسایش ساکنین را به همراه خواهد داشت.

bahram parvahan

نويسنده مطلب خرید پنجره ارسی ارزان شرکتی در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است