نحوه تعویض لاستیک پنجره دوجداره عایق در کرج

نحوه تعویض لاستیک پنجره دوجداره عایق در کرج:اما نیاز به تعمیر لاستیک پنجره دو جداره upvc پس از مدتی استفاده علیرغم نگهداری و مراقبت های لازمه امری اجتناب ناپذبر است.شاید برای شما نیز پیش امده باشد که حتی با استفاده از پنجره دوجداره عایق نیز این عوامل سبب بر هم زدن ارامش محیط منزل و یا کار شما شوند ، عواملی همچون عدم نصب اصولی ، یراق الات به کار رفته نامرغوب و کیفیت پایین پروفیل های مصرف شده در زمان تولید پنجره ها می توانند به مرور زمان سبب افت شدید کیفیت و  کارایی پنجره های دوجداره می شوند.تعمیر و رگلاژ و همچنین تعویض لاستیک پنجره دوجداره  upvc می تواند کیفیت و کارایی اولیه را به پنجره ها باز گرداند تا این پنجره ها بتوانند نقش خود را در صرفه جویی انرژی ساختمان ایفا نمایند.

تعویض در و پنجره دوجداره

نحوه تعویض لاستیک پنجره دوجداره عایق در کرج

وجود لاستیک های درزگیر را در پنجره دو جداره باید جدی بگیریم . انواع لاستیک های درزگیر در بازار وجود دارد که در تولید و ساخت درب وپنجره دوجداره مورد استفاده قرار میگیرد دو عامل در انتخاب لاستیک های درزگیر مهم است . یکی نوع لاستیک و دیگر میزان هم پوشانی لاستیک . در صنعت دروپنجره یوپی وی سی لاستیک های EPDM است که کاربرد زیادی دارد.

 

این لاستیک درزگیر جزو بهترین لاستیک ها هست .غیر قابل بازیافت بوده و تنوع رنگ ندارد. نوع دوم لاستیک های درزگیر TPEیا TPVاست که البته با نام های مختلف در بازار عرضه می شود. که مواد پایه آنها همان EPDM است که اصطلاحا به EPDMPP مشهور است . این لاستیک ها قابل بازیافت شده است و دارای تنوع رنگ بوده و درعین حال می توان به طور همزمان این لاستیک ها با پروفیل جوش داد. قدیمی ترین لاستیک های درزگیر که کیفیت خوبی داشته و الان کمتر در بازار صنعت پنجره مورد استفاده قرار می گیرد، لاستیک های سیلیکونی است که هم عمر نسبتا بالا و هم تنوع رنگ داشته ، همچنین قابل بازیافت هستند .

تعمیر و رگلاژ درب پنجره

نحوه تعویض لاستیک پنجره دوجداره عایق

لاستیک های درزگیر غیر مجاز و فاقد استاندارد برای مصرف در پنجره های دوجداره عایق کدامند ؟ عمده ترین آنها لاستیک های پی وی سی است که عمر مفید آن بسته به شرایط جغرافیایی بین یک تا دو سال است این لاستیک ها به راحتی ترک میخورند . راه شناخت لاستیک های پی وی سی درزگیر این است که این لاستیک ها در برابر آتش ، اشتعال زا هستند و بوی مشمئز کننده لاستیک سوخته را می دهند .

 

در ارتباط با میزان هم پوشانی لاستیک های درزگیر پنجره های یوپی وی سی عایق هم باید تاکید کنم که حداقل هم پوشانی این لاسیک ها با پروفیل در محل اتصال باید ۸ میلیمتر باشد در غیر اینصورت کارکرد عایق بودن پنجره ها در برابر انتقال هوا ، حرارت و آلاینده ها زیر سوال خواهد رفت.

bahram parvahan

نويسنده مطلب نحوه تعویض لاستیک پنجره دوجداره عایق در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است