قیمت پنجره دوجداره سیندژ شیشه رنگی قد بلند در کرج

قیمت پنجره دوجداره سیندژ شیشه رنگی قد بلند در کرج: میزان عایق بندی پنجره سیندژ کشویی و قیمت پنجره دوجداره سیندژ چقدر است؟ پنجره دوجداره کشویی سیندژ از محبوبترین و بهینه ترین حالتهای بازشو پنجره دوجدارهUPVC می باشد. با این حال میزان عایق بندی این نوع پنجره دوجداره در برابر آلودگی های صوتی و گردوغبار کمتر از سایر حالت های بازشو پنجره دوجداره(تک حالته، دوحالته، آکاردئونی، پنجره upvc محوری و فولکس واگنی) می باشد. شرکت آدوپن پروفیل سیندژ برای افزایش میزان عایق بندی و افزایش کارایی این محصول در درب و پنجره دوجداره سیندژ از دو نوع پنجره کشویی استفاده می کند.


قیمت پنجره دوجداره سیندژ شیشه رنگی قد بلند در کرج

در قسمت های مختلف پنجره های دوجداره سیندژ از لاستیک و نوار مویی استفاده می شود ک به میزان قابل توجهی عایق بندی را افزایش می دهد.

پنجره دوجداره کشویی شرکت سیندژ با نام سری W260 شناخته می شود  و همانند دیگر محصولات سیندژ به رنگ سفید با شفافیت بالا با استفاده از بهترین مواد اولیه UPVC اروپایی تولید شده است. در این سری کشویی درب و پنجره دو جدارهUPVC، دو مدل تک ریل (مونو ریل) و جفت ریل وجود دارد که به شرح خصوصیات این دو می پردازیم:

پنجره دوجداره کشویی جفت ریل سیندژ

استفاده از ریل کشویی در درب و پنجره دوجداره جفت ریل سیندژ موجب کاهش میزان عایق بندی این مدل پنجره دو جداره یو پی وی سی  شده است. با این حال میزان عایق بندی آن نسبت به پنجره های قدیمی(چوبی و آهنی) بسیار بیشتر و محسوس می باشد و دلیل برعدم تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره کشویی نمی شود. از جمله مشخصه های این سری پروفیل سیندژ، 3 محفظه بودن و عرض 85 میلیمتری آن می باشد که زیبایی خاصی به پنجره دوجداره می بخشد. در این محصول بدلیل وجود دو ریل مجزا از یکدیگر، با درخواست مشتری می توان قابلیت باز شدن هر دو لنگه را قرارداد (در صورت دولنگه بودن)

قیمت پنجره دوجداره سیندژ شیشه رنگی

در شیشه های دو جداره رنگی غالباً از اسپیسرهای آلومینیومی استفاده می شود که درون اسپیسر را با دانه های رطوبت گیر پر می کنند که این دانه سبب جذب رطوبت هوای مابین دو شیشه می گردد و توسط مواد درزگیر مناسب ، کاملاً آب بندی شده است . در صورت استفاده از شیشه دو جداره رنگی و پنجره های عایق می توان در ازای هر مترمربع شیشه دو جداره به میزان ۴۰ مترمکعب گاز در سال صرفه جویی کرد . علاوه بر کاهش مصرف انرژی و سر و صدا ، محیط زیست پاکیزه تری نیز خواهیم داشت .

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره دوجداره سیندژ شیشه رنگی قد بلند در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است