قیمت پنجره دو جداره ترک مدل خم گرد در کرج

قیمت پنجره دو جداره ترک مدل خم گرد در کرج : انواع درب و پنجره دوجداره ترک با بازشوهای مختلف امروزه دست طراحان را برای طرح های خلاقانه باز می گذارد . اکنون درب های لیفت اند اسلاید ارتفاع سه متر بدون نصب قید و یا پنجره دوجداره که تلفیقی زیبا از یو پی وی سی تولید پنجره است . پنجره های قوسی که اجرای طرح های کلاسیک ایرانی را مقدور می سازد و شیشه های طرح دار برای درب های چوبی و پنجره ها به زیبایی آن می افزاید. درب های فولکس واگنی - بازشوی باد بزنی - پنجره های هیدن ونت  که باعث می شود بازشوها در نما دیده نشود.


قیمت پنجره دو جداره ترک مدل خم گرد در کرج

پنجره های دو جداره می‌توانند ترکیبی مدرن، سنتی و صنعتی برای ساختمان‌ها ایجاد نماید. ما نیز با پروفیل های متنوع جهت ارائه طرح‌های مختلف درب و پنجره UPVC ترک همچون انواع پنجره‌های قوسی و خم دار، پاسخگوی سلیقه مشتریان خود هستیم. شرکت پنجره سازان سبز(vana door) با در اختیار داشتن پروفیل‌های گوناگون همراه باماشین آلات با سطح فناوری بالا،انواع پنجره های UPVC با طرح‌های مختلف ومتنوع را برای سلایق گوناگون مشتریان تولید خواهد نمود.


نوع یراق و انتخاب مناسب یراق تاثیر بسزایی در عایق صوت و انرژی پنجره UPVC دارد و بعد از پروفیل در رتبه دوم تاثیر گزاری بر قیمت درب و پنجره UPVC می باشد. قیمت یراق با توجه به نوع و برند آن و نحوه عملکرد آن از نظر تک حالته و دوجالته بودن و ارتفاع و عرض آن در مورخه سوم دی ۱۳۹۷ از هر دست ۱۵۰ هزار تومان شروع می شود تا به بالا.

در تولیدات فاراد پنجره از یراق ترک WORNE و ROTO آلمان استفاده می شود.

قیمت پنجره دو جداره ترک مدل خم گرد

نوع شیشه دوجداره خم :

سومین عامل تاثیر گزار بر قیمت پنجره UPVC خم ترک قیمت هر مترمربع شیشه دوجداره می باشد. با توجه به اینکه ۷۰ درصد یک پنجره را شیشه دوجداره تشکیل می دهد ، شیشه دوجداره نقش مهمی در عایق سرما و گرما و کصوت یک پنجره UPVC دارد ، سعی شود حتما از شیشه های دوجداره استاندارد و دارای سوپاپ گاز در گوشه ها استفاده شود . در مورخه سوم دی ۱۳۹۷ هر متر مربع شیشه دوجداره استاندارد ۶-۴ ساده از قرار هر متر مربع ۱۱۵ هزار تومان محاسبه می گردد

نوع تولید و نحوه نصب:

کیفیت تولید و نصب از دیگر پارامتر های تاثیر گزار بر قیمت پنجره UPVC و پنجره دوجداره ترک می باشد. تولیدات شرکت فاراد پنجره دقیقا مطابق با دفترچه ملزومات فنی شرکت ویستابست صورت می پذیرد. بصورت کاملا استانداد و اصولی.

نصب پنجره UPVC هم توسط پیچ های ۸ سانتی بولدکس و چسب سلیکون و ماستیک صورت می پذیرد. در نهایت پنجره تولید شده و نصب شده به مدت ۱۰ سال شامل ضمانت نامه بیمه ای صادر شده از طرف ویستابست می گردد.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره دو جداره ترک مدل خم گرد در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است