قیمت پنجره دوجداره بزرگ با کیفیت و استاندارد در کرج

قیمت پنجره دوجداره بزرگ با کیفیت و استاندارد در کرج: یکی از بهترین و پر کاربردترین متریال و مواد اولیه در تولید درب و پنجره های ساختمانی بزرگ پروفیل upvc بوده و مشخصه اصلی آن زیبایی و استحکام می باشد. سبکی وزن ، خمش پذیری ، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، عدم اشتعال،  مقاومت در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیک، قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی ، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در بکاربردن طرح های متعدد پلیمر مزبور را به مناسبترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در صنعت درب و پنجره سازی تبدیل کرده است.


قیمت پنجره دوجداره بزرگ با کیفیت و استاندارد در کرج

پروفیل UPVC

پروفیل های یو پی وی سی پنجره های بزرگ و استاندارد با توجه به سخت و ضد ضربه بودن براحتی قابل خم شدن هستند و می توان با این پروفیل ها هر نوع انحنا و قوسی را اعمال نمود. پنجره ها به گونه ای طراحی شده اند که قابلیت توری و پرده کرکره را نیز دارا می باشند.


قیمت پنجره دوجداره بزرگ با کیفیت و استاندارد

پنجره عایق استاندارد معروف به پنجره دو جداره یا پنجره سه جداره به پنجره هایی گفته میشود که ازدو یا سه قاب شیشهای که به طور موازی در فواصل مساوی از  یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده اند.بین این دو یا سه شیشه هوا یا دیگر گازهای تک اتمی مانند آرگون، کریپتون یا زنون قرار گرفته که برای کاهش انتقال حرارت است. این پنجره‌ها از نظر انتقال حرارت نسبت به پنجره‌های فلزی عایق‌تر هستند در صورتی که فاصله دو شیشه زیاد باشد .یک فروشنده شیشه ای در سال ۱۸۶۵ در شهر نیویورک  پنجره دو جداره را اختراع  کرد.
ساخت در و پنجره دوجداره (پنجره یو پی وی سی) در اروپا حدود سال 1960 آغازگردید. برای جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان از طریق پنجره و مزایای زیاد این نوع پنجره ها استفاده از درب و پنجره upvc ( درب و پنجره یو پی وی سی) استاندارد رونق روز افزونی یافته است.استفاده از مواد مختلفی مثل ضربه گیر ها ،نرم کننده ها،مواد ضد احتراق ،روان کننده ها،کمک کننده ها به پی وی سیموفق به تولید یو پی وی سی شده است.

bahram parvahan

نويسنده مطلب قیمت پنجره دوجداره بزرگ با کیفیت و استاندارد در کرج

نظرات ( ۰ )
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است